Na tohtoročnom Gamescome sa mohli fanúšikovia tešiť z nových záberov z gameplayu Rise of the Tomb Raider. Nie každému sa ale ukážka krvavej akcie páčila a nádej hráčov nezachránili ani občasné zábery z preskúmavania hrobiek. Dnes si ale môžeme pozrieť ukážku úplne opačného prístupu hrania hry.
Vývojári hry, štúdio Crystal Dynamics, tvrdia, že chcú ponúknuť veľa možností v rámci toho, ako sa dostať cez nepriateľov. Tí, ktorí radi vidia nepriateľov kúpať sa vo vlastnej krvi, si prídu na svoje, čo bolo vidno aj na staršom videu z Gamescomu. Dnes ale bolo ukázané druhé video predstavenej pasáže v hry, ktoré potvrdzuje slová vývojárov. Lara sa tu ticho zakráda pomedzi nepriateľov a na dosiahnutie svojich cieľov nemusí preliaľ krv. Bude teda iba na hráčoch, či bude ich Lara krvilačná a jej hnev nič nezastaví, alebo iba prefíkaná a nikoho na svojej ceste za pokladmi nezabije.
Rise of the Tomb Raider má plánované vydanie na 10. november pre Xbox One a Xbox 360, na PC sa hry dočkáme začiatkom roku 2016 a na PS4 bude port vydaný počas osláv Hanuky.
{embed_video }
Aby bolo s čím tento tichý prístup porovnať, máme tu aj video plné krvi.
{embed_video }