New Frontier Days: Founding Pioneers - Recenzia

New Frontier Days: Founding Pioneers je stratégiou a zároveň simuláciou budovania mesta, ktorá ponúka tri herné režimy, a to príbehový, survival a voľný režim. Hlavnou náplňou hry je zveľaďovať vašu osadu, posúvať ju vpred v čase do pokročilejších období a pomocou ťaženia surovín a budovania stavieb urobiť z tohto miesta raj na Zemi.

Splatoon 2 - Recenzia

Splatoon 2 - Recenzia

Nintendo to s originálnymi exkluzivitami jednoducho vie. Nielenže ich už má na konte celé množstvo, pomaly nastáva doba, kedy medzi stálice spoločnosti ako Mario či Zelda začneme zahŕňať aj Splatoon. Značku, ktorá sa prvýkrát objavila na konzole Wii U. Tá si svojho času okamžite získala pozornosť hráčov i kritikov originálnym (a nenásilným) pojatím multiplayerových strieľačiek, v ktorej namiesto ostrých guliek po sebe striekate farbu.

Mario Kart 8 Deluxe - Recenzia

Mario Kart 8 Deluxe - Recenzia

Ak mám byť úprimný, rart racing je vlastne jediný pretekársky, respektíve športový žáner, ktorý som nielen ochotný hrať, ale zároveň ma aj veľmi baví. Má štýl, nadhľad, rozkošnosť, nápadité herné mechaniky, zábavné power-upy a celkovo okamžite prístupnú hrateľnosť, či už sedíte doma pred TV alebo letíte v lietadle. Ide o jeden z najzábavnejších herných žánrov vôbec.

1-2-Switch - Recenzia

1-2-Switch - Recenzia

Láka vás predstava správať sa pred TV ako blázon? Chcete sa pri hre cítiť trápne a pri vykonávaní úkonov JoyConom v ruke mať pocit, že robíte niečo nechutné? Túžite sa pred vašimi rodičmi strápniť a pred rodičmi vašej frajerky/frajera definitívne odpísať? Chcete jednoducho vyhodiť peniaze do kanála? Tak v tom prípade je absurdná bizarnosť 1-2-Switch pre vás ako stvorená.

Shovel Knight: Treasure Trove - Recenzia

Položili ste si niekedy otázku, prečo tak milujeme 8-bity? Možno je to nostalgiou, keďže mnohí z nás vyrastali v dobe, keď bola v kurze práve NES, no osobne pochybujem, že je to jediný dôvod.. Myslím si, že odpoveďou je najmä nadčasovosť, ktorou oplývajú takéto hry a obzvlášť 2D plošinovky. Vraví sa, že najjednoduchšie veci sú tie najlepšie. A čo môže byť jednoduchšie, než stará plošinovka? Ide o jednoduchosť v zmysle herných mechaník a vizuálu, nie v zmysle náročnosti. Tá práveže kope z druhého konca.

Just Dance 2017 - Recenzia

Just Dance 2017 - Recenzia

Máte už dosť hier plných napätia, rýchlosti či desivých scén plných krviprelievania? Chystáte párty pre priateľov a chceli by ste ich pobaviť hrou, ktorá im pomôže zabudnúť na každodenné problémy? Alebo sa chcete v súkromí rozhýbať v rytme tanca, no chýba vám ten správny impulz? Ak ste aspoň na jednu z otázok odpovedali áno, zrejme práve pre vás na trh prichádza nová tanečná hra Just Dance 2017!

Shock Troopers - Recenzia

Shock Troopers - Recenzia

Čaro dávnych run and gun hier stále žije. A aj keď ho možno nevidíme také silné ako kedysi, je tu bezpečne medzi nami. Tu a tam sa stále niekde nachádzajú určité útržky minulosti, len tak v povetrí ladne poletujúce ako žeravý uhlík, ako keby ani nevnímali tok času. Občas sa tým kvalitnejším podarí dostať zo svojej bubliny aj do súčasného sveta, aby ich objavili ešte nedotknuté generácie. Takýmto šťastlivcom je aj Shock Troopers.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Recenzia

Pomaly otvára oči a s nadobúdajúcim pocitom vlhkosti na zadnej strane jeho tela rýchlo zisťuje, že leží vo vode. Len zľahka sa mu obnovujúcim zrakom prechádza po okolí a začína si uvedomovať, že sa nachádza v akejsi jaskyni. Opatrne vstane, premýšľajúc, čo sa vlastne deje, zhodí o seba vrstvu zvláštneho povlaku. Precitne a začne sa triasť. To ostrý chlad sťa britva sála zo studenej dlažby a prechádza až do morku kostí. No zrazu započuje hlboký mužský hlas, najprv nedefinovaný, po chvíli jasne zrozumiteľný. Je to Maroš, redaktor z Gamesite, ktorý hovorí: „Blahoželám, Link, prekonal si Ocarina of Time.“