• NVIDIA SHIELD TV (2017) - Recenzia

• TP-Link Archer C5 AC1200 – Recenzia

• Tales Of Berseria - Recenzia

• Cooler Master: MasterCase Maker 5T - Recenzia

• Styx: Shards of Darkness - Recenzia

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

V dnešnom svete počítačového príslušenstva a komponentov hýriacich všetkými farbami dúhy a ponúkajúcich stovky možností personalizácie podľa vlastného gusta je stále zopár spoločností, ktoré sa na nič nepotrebujú hrať. Spoločností, ktoré ani tak nejdú proti prúdu, ale stále ostávajú na svojej vytýčenej ceste. V prípade produktov od spoločnosti Arctic je táto cesta snahou ponúknuť čo najlepšie chladenie nielen pre bežných zákazníkov, ale aj tých extrémnejšie naladených. A preto som sa s veľkou chuťou pozrel na AIO vodné chladenie Arctic Liquid Freezer 240, ktoré sľubuje výkon bez kompromisov za takmer neuveriteľnú cenu.

NVIDIA SHIELD TV (2017) - Recenzia

NVIDIA SHIELD TV (2017) - Recenzia

Predpokladám, že pre našich čitateľov nie je zariadenie s názvom NVIDIA SHIELD TV žiadna neznáma. Produkt sa síce objavil na trhu už v roku 2015, no k slovenským zákazníkom sa prakticky nedostal. Teraz sa situácia mení, NVIDIA vydáva upravenú verziu a ponúka ju aj na našom trhu, a to v tej najlepšej možnej forme.

Styx: Shards of Darkness - Recenzia

Styx: Shards of Darkness - Recenzia

Styx je malý zelený goblin, ktorý si so svojím vzhľadomveľa fanyniek nenájde. Je to všakvečný cynik, ktorý so svojou dýkou dokáže robiť zázraky a vďaka svojej malej postave sa dokáže bez povšimnutia prepliesť aj cez tú najužšiu škárku. Ďalšie pokračovanie príbehu o tomto malom zlodejíčkovi v zelenej koži je na svete. Aké je? Prekonalo očakávania a prinieslo si to najlepšie z predchádzajúceho dielu?

MSI Trident 3 - Recenzia

MSI Trident 3 - Recenzia

Určite si viete predstaviť situáciu, že cestujete preč a potrebujete výkonný počítač, na ktorom si budete môcť zahrať svoje obľúbené hry v najväčšom rozlíšení bez akýchkoľvek problémov. S riešením sa rozhodla prísť spoločnosť MSI s ich druhou sériou mini-PC Trident 3. Podarilo sa im to?

Asus Zenbook 3 - Recenzia

Asus Zenbook 3 - Recenzia

Tenkých notebookov sú plné police obchodov. Takisto aj výkonných notebookov je značné množstvo. Čo spraviť, ak niekto hľadá maximálne tenký notebook, ktorý vnútri ukrýva použiteľný hardvér? Máloktorá spoločnosť si trúfa plávať vo vodách kovových tiel s hrúbkou pod 12 milimetrov a váhou pod jeden kilogram. Odvážlivci prinášajú prevažne počítače, ktorým by výkonovo dokázali konkurovať aj lacnejšie tablety. V spoločnosti Asus sa rozhodli nestavať čisto na dizajne, a tak ešte minulý rok predstavili svoju novú radu Zenbookov s procesormi i5 a i7.

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King - Recenzia

Sériu Dragon Quest som vždy uznával ako vysokokvalitnú RPG sériu, no nikdy som nepovažoval jej príbehy za niečo, čo by bolo viac, než len doplnkom kvalitnej hrateľnosti. Preto ma veľmi prekvapila ôsma časť, ktorá obsahuje veľmi podarené rozprávanie, skvelo napísané postavya nenásilný, úprimný humor. Nedá sa síce povedať, že by šlo o dej epických rozmerov známych z Final Fantasy, to by celé vyznenie hry muselo mať iný artštýl, no ešte nikdy sa mi nestalo, aby ma pri hre Dragon Quest tlačil dopredu práve príbeh.

WWE 2K17 - Recenzia

WWE 2K17 - Recenzia

Zabudnite na férové súboje, prichádza wrestling, v ktorom sa na pravidlá nehrá. Štúdio 2K Games si tak ako každý rok pre nás pripravilo hru, ktorá má očariť najmä fanúšikov tohto športu. Nie je nič nové pod slnkom, že wrestling je šport pre tých najdrsnejších. A o hre to platí dvojnásobne! Čo však ponúka nový ročník? Oplatí sa obliecť si bojovnícky úbor, dať si na ruky potítka, na hlavu čelenku, zobrať do ruky ovládač a ísť za svojím cieľom – byť miláčikom publika a hviezdou ringu?

Halo Wars 2 - Recenzia

Halo Wars 2 - Recenzia

Veľa ľudí si uvedomuje silu značky Halo. Hlavné FPS hry, ktoré do istej miery spôsobili revolúciu v tomto žánri na konzolách, jedného pekného dňa doplnila nenápadná hra s prídavkom Wars. Išlo o stratégiu štúdia Ensemble Studios (RIP) v univerze Halo. Na PC by to bola relatívne kvalitná stratégia, ale na konzolách sa stala niečím extra. Ukázali nám tak, že všetko sa dá, keď sa chce, plus taktiež rozšírili univerzum Halo. Halo Wars 2 prišla, aby real-time stratégie posunula na vyššiu úroveň.

Hitman - Recenzia

Hitman - Recenzia

Holohlavý zabijak je späť. A v plnej forme. Teda to sme si mysleli minulý rok, keď sa po cinematickom Absolution vrátili späť k otvoreným levelom a voľnou rukou pri výbere postupu. Chvalabohu, nadšenie pre cinematickosť v hernom svete opadá, a vracia sa dôraz na čo najlepšiu hrateľnosť.

Sniper Elite 4 - Recenzia

Sniper Elite 4 - Recenzia

Hier, kde sa dostanete do úlohy ostreľovača, nie je veľa. No ak nejaké sú, určite potešia každého milovníka pušiek a vojnových hier. Ten pocit, keď čupíte v kríčku a čakáte na ten správny moment, je naozaj na nezaplatenie. Len pred nedávnom sme priniesli preview na beta verziu hry Sniper Ghost Warrior 3/Odkaz??/, ktorá, ako sa zdá, nie je na tom až tak zle, aj keď vývojári majú ešte čo opravovať, aby sa na sériu Sniper Elite konečne dotiahli. Avšak najznámejšia séria hier zo sveta ostreľovačov – Sniper Elite len prednedávnom vypustila štvrtý diel, ktorý podľa reklamnej kampane sľuboval skutočne mnoho akcie v otvorenom svete. Aká táto hra naozaj je? Oplatí sa do nej investovať ťažko zarobené peniaze? To všetko sa dočítate v nasledujúcich riadkoch.

Adata SC660H Externé SSD - Recenzia

Adata SC660H Externé SSD - Recenzia

Spoľahlivé externé úložiská s dostatočnou kapacitou a prenosovými rýchlosťami, pri ktorých si používatelia nemusia trhať vlasy a kúsať nechty od nedočkavosti, už nie sú hudbou budúcnosti. Dokonca to už nie je ani výsada bohatých zapálencov a profesionálov vyžadujúcich to najlepšie. Adata sa už roky snaží oslovovať zákazníkov, ktorí chcú najnovšie technológie, ale nemusia byť pripravení platiť za ne príplatok, ako je to zvykom niektorých iných spoločností. A s novým externým SSD diskom s označením SC660H dokazujú, že ostávajú verní tejto filozofii.

Horizon Zero Dawn - Recenzia

Horizon Zero Dawn - Recenzia

Nie je to tak dávno, čo označenie hry openworld vzbudzovalo u hráčov automaticky vysoké očakávania. Vytvoriť hru s rozsiahlym otvoreným svetom, ktorý hráči môžu slobodne preskúmavať, bolo natoľko technicky náročné, že sa do tohto druhu hier púšťali len štúdiá, ktoré mali jasnú víziu a prostriedky na zrealizovanie. S príchodom nových technológií sa tvorba openworld hier do značnej miery zjednodušila, a tak ich s mottom „vytvoríme čo najväčšiu mapu, pridáme do nej veže, zasypeme ju čo najviac collectibles a medzi to rozsekáme nejaký ten príbeh“ chrlí herný trh jednu za druhou. Horizon Zero Dawn sa na papieri možno od tohto motta príliš nelíši, avšak už pri prvom pohľade vytvára toľko otázok, ako sme už dávno pri openworld hre nevideli.

Gigabyte Z270 Gaming K3 - Recenzia

Gigabyte Z270 Gaming K3 - Recenzia

Vo svete počítačového hardvéru je už tradíciou, že najviac pozornosti a času sa venuje komponentom s tonou funkcií, dychberúcim dizajnom a prehnanou cenovkou. Každý správny znalec však vie oceniť kúsok technológie, ktorý sa nepotrebuje na nič hrať, ponúka drvivú väčšinu nutných funkcií a je zhovievavý k peňaženkám potenciálnych majiteľov. Začiatkom roka sme priniesli recenzie na kvalitné high-end matičné dosky značky Gigabyte z rady Aorus. Gigabyte ale nezabúda ani na svojich fanúšikov s nižším rozpočtom, no s veľkou chuťou pretaktovávať procesory, a tak vo svojom portfóliu ponúka aj matičnú dosku s označením Z270 Gaming K3.

• 1
  • 2