• Rogue Trooper Redux - Recenzia

• Genesis Argon 500 - Recenzia

• WD Blue 3D NAND SSD 1TB - Recenzia

• Assassin’s Creed Origins - Recenzia

• Kirby Battle Royale - Recenzia

Genesis Argon 500 - Recenzia

Genesis Argon 500 - Recenzia

V predchádzajúcej recenzii sme sa pozreli bližšie na slúchadlá Argon 200 od spoločnosti Genesis. Dnes sa nám do rúk dostáva ich starší brat, Argon 500. Kým mladší „súrodenec“ bol prezentovaný ako headset navrhnutý pre hráčov počítačových hier, v prípade Argon 500 stavil výrobca na všestrannejšie zameranie a väčšiu kompatibilitu. A aký výsledok mu táto zmena priniesla? Čítajte ďalej a všetko sa dozviete.

WD Blue 3D NAND SSD 1TB - Recenzia

WD Blue 3D NAND SSD 1TB - Recenzia

S produktmi spoločnosti Western Digital, resp. po novom WD, sa vedome alebo nevedome určite stretol už každý, kto pracuje s počítačmi. WD je jednou z najväčších spoločností v oblasti dátových úložísk a HDD tejto značky sa nachádzajú v miliónoch zariadení. Tento gigant doposiaľ nevenoval veľa pozornosti trhu s SSD diskami, ktoré sú čoraz populárnejšie. Našťastie, už ponúka aj 2,5-palcové pevné disky SATA či m.2 SSD-čka a my sme mali možnosť vyskúšať si model z radu WD Blue s úctyhodnou kapacitou 1TB.

Kirby Battle Royale - Recenzia

Kirby Battle Royale - Recenzia

Kirby bol podľa môjho názoru vždy akousi čiernou ovcou Nintenda. Hráči ho síce majú radi a je všeobecne obľúbený, no taký úspech ako Mario či Zelda nikdy nedosiahol. A pritom sa nedá povedať, že niektoré z jeho hier dnes už nie sú klasikami žánru, ako napríklad taký Kirby: Canvas Curve alebo Kirby Super Star. Aj napriek tomu však, paradoxne, nemôžeme o tomto ružovom pampúchovi hovoriť ako o nejakom ťahúňovi predaja konzol Nintenda, kvôli ktorému by hráči strácali dych.

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds DLC - Recenzia

Prvé oficiálne DLC do hry Horizon: Zero Dawn je na svete. Tentoraz sa vydáme do zamrznutej časti sveta, kde nás bude čakať sneh, mráz, rozličné stroje, nový príbeh a nové zaujímavé skutočnosti, ktoré nám v pôvodnej hre trošku chýbali. Ste zvedaví, aké je najnovšie DLC a či sa za tých pár eur jeho kúpa naozaj oplatí? Čítajte ďalej!

Genesis Thor 300 TKL - Recenzia

Genesis Thor 300 TKL - Recenzia

Mechanické klávesnice zažívajú v posledných rokoch naozaj veľkolepý návrat. Stále častejšie sa dajú nájsť nielen pod prstami hardcore hráčov alebo profesionálov, ale aj v rukách bežnejších počítačových nadšencov. Mechanické spínače naozaj ponúkajú dlhý rad výhod v porovnaní s klasickými membránovými klávesnicami, a tak posledný veľký problém, ktorý odrádzal od kúpy mechanickej klávesnice, predstavovali násobne vyššie ceny. Spoločnosť Genesis si ale nemyslí, že kvalitná klávesnica s mechanickými spínačmi musí stáť tak veľa a ponúka viacero kúskov so zaujímavými parametrami a prívetivou cenovkou.

Creative BlasterX Senz3D - Recenzia

Creative BlasterX Senz3D - Recenzia

Od spoločnosti Creative, známej pre výrobu zvukovej techniky, by sme nečakali, že príde s typom produktov, na ktorý sa primárne nezameriava. Preto bolo prekvapením, keď na trh uviedla kameru Senz3D, ktorá ani náhodou nie je obyčajnou webkamerou dostupnou za pár eur. Ide totiž o prístroj napráskaný novou technológiou, ktorá vám uľahčí prácu na počítači. V nasledujúcich riadkoch sa dozviete, ako sa Creative popasoval s touto výzvou.

WOLFENSTEIN 2: THE NEW COLOSSUS - Recenzia

Je skvelé, že po rokoch sa od moderných vojenských strieľačiek postupne vraciame k rôznorodosti a k silnému dôrazu na kvalitné herné mechaniky a čistú hrateľnosť. Ergo ide o Wolfenstein, ktorý sa svojím rebootom The New Order zaradil presne do tejto kategórie. Bolo teda na čom stavať a je na mieste istá zvedavosť, či sa pokračovanie posunulo smerom vpred alebo prešľapuje na mieste.

Razer Basilisk - Recenzia

Razer Basilisk - Recenzia

Je všeobecne známe, že symbolom spoločnosti Razer je trojhlavý had. Dočinenia s hadom má aj model hernej myši s názvom Basilisk, ktorý sa podľa stredovekých mýtov mal vyliahnuť z vajca kohúta, ktoré bolo vysedené ropuchou a hadom. Razerácky bazilišok sa ale nevyliahol zo žiadneho vajíčka, ale z dielne amerického výrobcu herných periférií. Ak chcete vedieť, ako sa mu vo svete výrobkov pre hráčov darilo, čítajte ďalej.

Genesis Krypton 800 - Recenzia

Genesis Krypton 800 - Recenzia

Len pred niekoľkými dňami sme vás informovali o tom, že výrobca Genesis uvádza na trh novú myš, určenú pre náročnejších hráčov s názvom Krypton 800. Požiadavky hráčov sú však rôzne a na úkor technického vybavenia niekedy výrobca potlačí estetickú stránku herného príslušenstva. Dozviete sa, na aké parametre stavil Genesis v prípade tejto myšky a ako obstála pri testovaní.

Call of Duty: WWII - Singleplayer - Recenzia

Je to už pár pekných rokov, čo séria, ktorá odštartovala svoju hviezdnu kariéru, ponúkla hráčom nezabudnuteľné zážitky na bojových poliach najväčšieho ozbrojeného konfliktu v dejinách ľudstva. Konkrétne, v roku 2008 to bolo Call of Duty: World at War, ktoré v podstate ukončilo ťaženie v druhej svetovej vojne. A trvalo presne deväť rokov, kým sme sa dočkali návratu k jeho koreňom. Poďme sa teda spoločne pozrieť, či tento návrat stojí po toľkých rokoch naozaj za to.

Forza Motorsport 7 - Recenzia

Forza Motorsport 7 - Recenzia

Popreháňať Hummer po okruhu obklopenom piesočnými dunami v Dubaji, vyskúšať si formuly na legendárnej trati Spa-Francorchamps, alebo zažiť zelené peklo z kokpitu bežných cestných áut v Nürburgringu. Najnovší diel zo série Forza prišiel s množstvom vylepšení a prvýkrát, okrem špeciálnej Forzy 6: Apex a Forzy Horizon 3 s otvoreným svetom, prichádza aj vo verzii pre počítače s operačným systémom Microsoft Windows.

Synology DS418 - Recenzia

Synology DS418 - Recenzia

Potrebujete prirodzene ochrániť svoje dáta, mať ich k dispozícii v každom kúte svete a zároveň zabrániť, aby vám do nich strkala nos akákoľvek veľká spoločnosť ponúkajúca cloudové úložiská? Domáce NAS úložiská ponúkajú skutočne veľa výhod, ale nie je NAS-ko ako NAS-ko. Niektoré vám šikovne uľahčia život presne tak, ako to deklarujú ich výrobcovia, z ďalších vás poľahky môže rozbolieť hlava. V Synology tvrdia, že spĺňajú každú požiadavku zákazníkov a k nám sa tentokrát dostal na otestovanie model DS418, ktorý balansuje na hrane medzi domácim a firemným použitím.

THE EVIL WITHIN 2 - Recenzia

THE EVIL WITHIN 2 - Recenzia

Evil Within bola, nepochybne, hra s veľkým potenciálom. Dokonca by som povedal, že bola skvelá, no ako sa zvykne v anglickom jazyku hovoriť: „Rough around the edges." Niektoré aspekty boli síce nedotiahnuté, ale prvotná myšlienka stačila na to, aby jej hráči odpustili drobné nedostatky. A práve preto existujú pokračovania. Všetko sa vypiluje, zdokonalí a hráč dostane lepšiu hru s rovnakou víziou. Presne taká je dvojka.

Motorola Moto Mods Gamepad - Recenzia

Motorola Moto Mods Gamepad - Recenzia

Povedzme si úprimne, každý z nás sa rád zahrá, a to bez ohľadu na vek či postavenie. Dnešná doba nás už vôbec nelimituje, preto nie sme odkázaní výlučne na herné konzoly a počítače. Vďaka tomu si dnes zahráme slušné videohry bez problémov aj na mobilnom telefóne. Motorola sa ale rozhodla, že majiteľom Z-kovej rady smartfónov túto formu zábavy uľahčí, a tak prišla s gamepadom určeným spomínanému radu smartfónov.

• 1
  • 2

Aktuálne súťaže