• Modecom Volcano Blade Ultra Thin - Recenzia

• CyberPower PR750ELCD - Recenzia

• Space Hulk: Deathwing - Recenzia

• Motorola Moto G6 Plus - Recenzia

• Dark Souls Remastered - Recenzia

MSI X299 GAMING M7 ACK - Recenzia

MSI X299 GAMING M7 ACK - Recenzia

Koľko jadrový procesor je najlepší pre prácu, hlavne tú profesionálnejšiu? Nad jednojadrovými procesormi sa dá už len pousmiať, hoci boli dostupné ešte v roku 2013. Dvojjadrové procesory sú stále na trhu a pre lacné kancelárske počítače budú ešte dlho zaujímavou voľbou. Štvorjadro? To už znie lepšie, takmer hráčsky. Osemjadrové procesory? Blížime sa do vôd profesionálov a nadšencov. Dvanásť jadier? Čo tak štrnásť alebo dokonca osemnásť?! Monštruózne kúsky, o ktorých výkone by sa veľa ľuďom pár rokov dozadu ani nesnívalo, stále viac prenikajú do ponuky pre „bežných” ľudí. No postarať sa o procesor s počtom jadier presahujúcim dvojciferné čísla nie je také jednoduché a kvalitný základ bude zárukou vyťaženia celého jeho potenciálu. Pre tých, ktorým ani úplný extrém nestačí, je tu platforma X299 pre Intel procesory a s ňou matičná doska MSI X299 Gaming M7 ACK, na ktorú sme sa v redakcii poriadne pozreli.

CyberPower PR750ELCD - Recenzia

CyberPower PR750ELCD - Recenzia

Pokiaľ patríte do skupiny ľudí, ktorí osobne poznajú význam skratky UPS (a nemám teraz na mysli americkú kuriérsku službu) a jedno či viac takýchto zariadení používajú, máte odo mňa malý plusový bodík. Ak vám nič nepovie ani slovenský názov UPS zariadení – záložný zdroj s prepäťovou ochranou, potom možno práve vám táto recenzia potenciálne zachráni drahé elektronické vybavenie alebo vás prinúti popremýšľať, či by sa vám náhodou UPS nezišla.

Space Hulk: Deathwing - Recenzia

Space Hulk: Deathwing - Recenzia

Hra Space Hulk: Deathwing už pred dvomi rokmi vyšla na platformu PC, kde nezožala až taký úspech, aký sa od nej očakával. To však tvorcov neodradilo a po dvoch rokoch nám prinášajú novú edíciu tejto hry aj pre konzolu PlayStation 4. Ide stále o tú istú hru alebo sa dočkala vylepšenia? Čítajte ďalej!

Motorola Moto G6 Plus - Recenzia

Motorola Moto G6 Plus - Recenzia

Model G6 Plus prináša mnoho vylepšení v porovnaní s G5 Plus z minulej generácie a zároveň si zachováva rovnakú cenu. Menšie čelo a brada, duálny fotoaparát spolu s vynoveným sviežim dizajnom tvoria nové jadro, ktoré Motorola uvádza na náš trh ako zástupcu smartfónov v cenovej kategórii 300 €. Poďme sa na tieto vylepšenia spolu pozrieť.

AVACOM Prisma PD-20 - Recenzia

AVACOM Prisma PD-20 - Recenzia

Powerbanky sú dnes bežne rozšíreným produktom, vďaka ktorému si na cestách rýchlo a bez problémov nabijete napríklad svoje mobily či iPod-y. Na trhu nájdete aj powerbanku PD-20 od spoločnosti Avacom, ktorá umožňuje nabíjať, okrem vyššie spomenutého, aj notebooky podporujúce nabíjanie prostredníctvom USB-C, ako napríklad MacBook Pro 2017. Poďme sa teda spolu pozrieť na to, čo v sebe táto novinka ukrýva.

Trust Theza - Recenzia

Trust Theza - Recenzia

Doplnok, ktorý dostaneme na testovanie, nie je vždy určený špeciálne len pre hráčov, a tak sme ešte viac zvedaví na jeho používanie a účel. Klávesnica Theza od výrobcu Trust je navrhnutá ako doplnková klávesnica k počítaču, smart TV aj ku konzole. Výrobca tvrdí, že ju vďaka dosahu signálu do 10 metrov môžete bez problémov používať tak, ako je vám to pohodlné. Ako obstála Theza v našom teste?

ADATA XPG SX8200 - Recenzia

ADATA XPG SX8200 - Recenzia

Niekto by si mohol nové M.2 SSD od spoločnosti ADATA spliesť a povedať, že ide len o ďalšie SSD v katalógoch našich obchodov. Akonáhle sa ale pozrieme na rýchlosť udávanú výrobcom a ktorou by malo SX8200 disponovať, zbystríme zrak, hlavne preto, že ceny podobne rýchlych diskov sa začínajú na vyšších sumách. SSD ponúka aj pokročilé funkcie, ako napr. pokročilé ECC a SLC caching. Poďme si toto budget SSD otestovať.

Gigabyte Aorus H5 - Recenzia

Gigabyte Aorus H5 - Recenzia

Po myši a klávesnici je headset tretím najdôležitejším príslušenstvom každého hráča. Spoločnosť Gigabyte sa po anabáze v prvých dvoch spomínaných segmentoch rozhodla rozšíriť rad príslušenstva aj o headsety. Dnes sa bližšie pozrieme na zástupcu strednej triedy − Gigabyte Aorus H5.

MSI Optix - Recenzia

MSI Optix - Recenzia

Ktoré sú tie najdôležitejšie parametre monitora pre zapálených hráčov akčných hier a titulov s rýchlym spádom akcie? Uhlopriečka môže byť dôležitým faktorom pri vyberaní, takisto aj rozlíšenie. Čoraz viac hráčov sa však vzdeláva v otázkach obnovovacej frekvencie, rýchlosti odozvy a typu použitého panelu. Spoločnosť MSI prednedávnom priniesla monitor, ktorý, zdá sa, pokrýva všetky najdôležitejšie vlastnosti, dokonca ponúka aj bonus. Nakoľko nám tento kúsok pristál v redakcii, pustil som sa do zisťovania, či všetky herne zamerané parametre a funkcie vytvorili jeden kohézny celok alebo či ide iba o zlepenec, ktorý vyzerá dobre len na papieri.

Nintendo Labo - Recenzia

Nintendo Labo - Recenzia

Nintendo sa už od dôb svojej prvej veľkej konzoly Nintendo Entertainment System (NES) snažilo hráčom ponúkať čosi viac než len zariadenie na hrávanie hier. Aj keď išlo spoločnosti, samozrejme, predovšetkým o to zariadenie, časom sa začali objavovať periférie, ktoré zážitok z konzoly prehlbovali a rozširovali ho o ďalší rozmer. Teda, viac-menej. Niekedy to totiž spoločnosti vyšlo lepšie, napríklad pri Expansion Pak pre Nintendo 64, inokedy zasa horšie, ako v prípade robota R.O.B pre NES. Najnovšie papierové skladačky Nintendo Labo však dozaista patria medzi tie najlepšie dodatočné periférie, aké Nintendo vo svojej histórii prinieslo.

Modecom Oberon Pro Glass - Recenzia

Modecom Oberon Pro Glass - Recenzia

Evolúciu a postupné zlepšovanie v počítačovom svete nezažíva iba softvér a vnútorné komponenty. Veľkými zmenami v porovnaní s predošlým rokom si prešli aj počítačové skrinky. Už nie je také bežné vidieť kovovú skrinku v prevedení 50 odtieňov béžovej, vnútri ktorej sa doslovne ukrývajú komponenty a kábliky vo farbách dúhy. Trendom posledných rokov sú stále väčšie možnosti prispôsobenia, jednoduchosť používania a v neposlednom rade možnosť ukazovať svoj hardvér celému svetu.

State of Decay 2 - Recenzia

State of Decay 2 - Recenzia

Hoci sú survival hry na ústupe a do popredia sa derie multiplayerový žáner Battle Royale, tvorcovia hier o prežitie sa nevzdávajú a aj tento rok nám prinášajú nové survival hry. State of Decay 2 má byť navyše ťahákom Microsoftu a mal by priniesť veľké množstvo zábavy. Podarí sa to tomuto krvavému titulu?

MSI Infinite X - Recenzia

MSI Infinite X - Recenzia

Hľadáte počítač s tým najnovším Intel procesorom? Silnou hernou grafikou? Viac než dostatočnou RAM-kou a úložným priestorom? Navyše taký, ktorý je zabalený do moderného dizajnu s RGB podsvietením? Modelový rad desktopov MSI Infinite X všetky tieto podmienky, minimálne na papieri, spĺňa. Je ale najsilnejší model z tohto radu naozaj perfektným riešením ultra náročných hráčov alebo má aj skryté nedostatky? V redakcii sa u nás pristavil kúsok s označením VR8RF-008US, ktorý v sebe ukrýva momentálne to najlepšie pre hráčov a bol, samozrejme, poriadne preskúšaný, aby sme vám mohli priniesť naše pocity a postrehy z používania.