• Creative Sound BlasterX Vanguard K08 - Recenzia

• Lenovo Y Gaming Mechanical Switch Keyboard - Recenzia

• Lenovo ThinkVision Y27g Razer Chroma - Recenzia

• Creative Sound BlasterX Siege M04 - Recenzia

• Lenovo Y Gaming Precision Mouse M800 - Recenzia

• Creative Sound BlasterX H7 Tournament Edition - Recenzia

Lenovo Y Gaming Mechanical Switch Keyboard - Recenzia

Značka Lenovo si srdcia hráčov aj bežných používateľov získava už nejaký čas. Najznámejšia je hlavne vďaka notebookom, ale v posledných rokoch expanduje na trhy s rozmanitým príslušenstvom. Preto sú už bežne dostupné Lenovo tablety, smartfóny, monitory a v neposlednom rade aj počítačové periférie. Na hráčov sa Lenovo začalo naozaj zameriavať až pomerne nedávno, a to napríklad ohlásením novej rady produktov s označením Legion a do redakcie sme dostali hneď viacero Lenovo produktov. Ako prvú som si na mušku vzal mechanickú klávesnicu, ktorá prišla z dielne Lenovo ešte minulý rok a ktorá sa pýši ľubozvučným menom Y Gaming Mechanical Switch Keyboard.

Lenovo ThinkVision Y27g Razer Chroma - Recenzia

Herný zážitok. Každý správny hráč vie, že najdôležitejším základom toho najlepšieho herného zážitku je tá správna hra. Hneď za hrou prichádza na rad dôležitý hardvér. Dostatočne výkonný počítač, tie správne periférie ako myš či klávesnica. Často hráči nechávajú pri nákupe jeden komponent až na koniec, a rozhodujú sa najčastejšie podľa toho, koľko im ostane v peňaženke. Na mysli mám monitor a toto opomínanie je naozaj prekvapivé, hlavne keď ľudia prijímajú viac ako 50% informácií z okolitého sveta práve očami.

Creative Sound BlasterX Siege M04 - Recenzia

Keď som sa dozvedel, že idem recenzovať nejaké produkty od Creative, spočiatku som si myslel, že pôjde o nejaké headsety, alebo iné záležitosti zvukového charakteru. Ostal som teda prekvapený, keď z toho vzišla kombinácia hernej myši a klávesnice. V dnešnej recenzii si predstavíme myšku, klávesnica príde na rad po nej. Creative týmito perifériami zabŕdol ešte ďalej do vôd gamingu a má od týchto produktov veľké očakávania. Ako sa mu podarili prvé kroky? Čítajte ďalej.

Lenovo Y Gaming Precision Mouse M800 - Recenzia

Každý počítačový používateľ vie, že do správneho arzenálu nielen profi hráčov patrí tá správna výbava. Milovníci RTS a stratégií si potrpia hlavne na dobrú klávesnicu, fanúšikovia dobrej hudby a atmosférických hier si zážitok nevychutnajú bez kvalitných slúchadiel či reproduktorov. Pri akčných hrách je bez debaty najdôležitejším doplnkom počítačová myš. Ten, koho myš je presnejšia, rýchlejšia a ponúkne aj pár vychytávok navyše a zvládne v súbojoch viac, bude zaručene vyhrávať častejšie ako ten s rozheganou myšou za dve eurá.

Lenovo Moto G5 - Recenzia

Lenovo Moto G5 - Recenzia

Motorola ako značka telefónov bola jedna z mnohých, ktorým sa prechod doby “hlúpych” telefónov do éry smartfónov nepodaril presne podľa predstáv. Veľká časť komunity sa potešila, keď si túto značku a jej špecifický prístup k zákazníkom vzala pod krídla spoločnosť Lenovo. Tá ponúka smartfóny ako pod svojím vlastným menom, tak aj radu Moto zariadení, ktoré sa vo viacerých smeroch odlišujú a ponúkajú pre používateľov zaujímavé vychytávky a inovatívny prístup. Nie je to tak dávno, ako sme priniesli správy o predstavení nových Moto G smartfónov pýšiacich sa číslovkou 5 a teraz prinášame aj recenziu menšieho z predstavenej dvojice zariadení.

Mass Effect Andromeda - Recenzia

Mass Effect Andromeda - Recenzia

Mass Effect sériu asi netreba bližšie predstavovať. Vynorila sa v minulej generácii konzol a stala sa jednou z najpopulárnejších RPG hier, aj keď pravdou zostáva, že hra sa skôr podobala na strieľačku z pohľadu tretej osoby ako na RPG hru. Shepard však skončil, jeho príbeh bol zakončený dosť kontroverzne a po 5-ročnej prestávke prichádza diel, v ktorom je všetko nové: protagonista, engine, galaxia, posádka, príbehy, rasy. Keby však nebolo problémov...

Lego Worlds – Recenzia

Lego Worlds – Recenzia

Pred takmer siedmimi rokmi sa medzi hráčmi začala šíriť správa o vznikajúcej malej hre, v ktorej ste mohli stavať všetko od výmyslu sveta. Vtedy ešte pojem Minecraft niekomu nič nehovoril. Takmer každý, kto túto hru vyskúšal, bol z nej nadšený. A ako roky išli, z malej, nenápadnej hry sa stal fenomén, do ktorého sa zamilovali milióny detí aj dospelých. Celkom živo si viem predstaviť, ako sa na celý tento nečakaný vývoj z diaľky s hrôzou prizerala spoločnosť LEGO, uvažujúc, prečo tento nápad neskrsol v myšlienkach jej vývojárov. Veď predsa povoľovanie uzdy svojej fantázii a zhmotňovanie svojich predstáv kocku za kockou je niečo, čo vždy bolo hlavným trademarkom značky LEGO. A preniesť kúzlo tejto činnosti na obrazovky monitorov nemôže byť predsa také zložité...

Nintendo Switch - Recenzia

Nintendo Switch - Recenzia

Zatiaľ len na polovicu plynu. Asi takto by som opísal nové zariadenie od Nintenda. Zo Switch, ako sa teda konzola nazýva, mám vcelku zmiešané pocity. Ani nie tak z toho, čo ponúka, ako z toho, čo som od nej očakával ja. Momentálne nie som presvedčený o tom, či vlastne Switch v niečom vyniká. No áno, máme nové zariadenie, na ktoré už vyšla asi tá najlepšia hra všetkých čias a mnoho potenciálnych peciek je ohlásených do budúcnosti, no teraz narážam skôr na jej hlavné prednosti, ktorými sa Nintendo pýšilo: hybridný dizajn a možnosť hrať kdekoľvek a kedykoľvek.

Old Time Hockey - Recenzia

Old Time Hockey - Recenzia

Pamätáte si ešte na staré hokejové hry ako NHL’95 či Bret Hull Hockey, kde ste všetko videli v 2D pohľade a na 3D grafiku sa v tej dobe takmer vôbec nepomyslelo? Presne taký hokej práve vychádza a okrem nostalgickej spomienky na staré videohry si pri tejto hre istotne zaspomínate aj na kultový film Slap Shot.

Husk - Recenzia

Husk - Recenzia

Autori Husk si dali za úlohu vytvoriť survival horor, ktorý by sa mohol rovnať legendám. Hru, ktorá vás vystraší tak, že budete žobrať o ďalšie vystrašenie vo zvrhlej extáze desivého herného opojenia. Ak ste si už vopred obzreli hodnotenie, zrejme už tušíte, ako táto snaha dopadla. Žeby to bola iba otázka vkusu autora tejto recenzie? Posúďte sami.

Vikings: Wolves of Midgard - Recenzia

Vikings: Wolves of Midgard - Recenzia

Pamätáte si, kedy naposledy ste hrali dobrú hru, ktorá by sa zaoberala vikingskou mytológiou? Pravdepodobne to bolo veľmi dávno. Slovenskí vývojári sa však nebáli načrieť do tejto mytológie a priniesli na svet hru, v ktorej sa vžijete do roly neotesaného, zato však nebojácneho Vikinga a bude len na vás, ako sa s udalosťami, ktoré v hre naberú naozaj rýchly spád, vyrovnáte. Či sa oplatí hru zakúpiť,sa dozviete v recenzii.

ESET NOD32 s herným módom - Recenzia

ESET NOD32 s herným módom - Recenzia

Dobrý antivírus nie je nikdy zlý. Kto ho nemá, nevie, že ho potrebuje, až kým nie je neskoro, zatiaľ čo ľudia chrániaci sa kvalitným antivírusovým programom zase netušia, že ich ochraňuje, až kým nejde do tuhého. Jednou z nepríjemností, s ktorými sa hráči s túžbou po ochrane doteraz stretávali, je spomalenie samotného počítača. Žiaden hráč nechce byť v zápale boja pripravený o život alebo o body iba kvôli tomu, že sa antivírus rozhodne akurát skenovať systém alebo naďabí na potenciálnu hrozbu na otvorenej karte prehliadača. V slovenskej spoločnosti ESET však myslia aj na hráčov, a tak do celosvetovo uznávaného antivírusového systému NOD32 zabudovali aj hráčsky mód.

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

V dnešnom svete počítačového príslušenstva a komponentov hýriacich všetkými farbami dúhy a ponúkajúcich stovky možností personalizácie podľa vlastného gusta je stále zopár spoločností, ktoré sa na nič nepotrebujú hrať. Spoločností, ktoré ani tak nejdú proti prúdu, ale stále ostávajú na svojej vytýčenej ceste. V prípade produktov od spoločnosti Arctic je táto cesta snahou ponúknuť čo najlepšie chladenie nielen pre bežných zákazníkov, ale aj tých extrémnejšie naladených. A preto som sa s veľkou chuťou pozrel na AIO vodné chladenie Arctic Liquid Freezer 240, ktoré sľubuje výkon bez kompromisov za takmer neuveriteľnú cenu.

• 1
  • 2