• Genesis Krypton 400 – Recenzia

• Monster Hunter World - Recenzia

• Dragon Ball FighterZ - Recenzia

• Lenovo Yoga 920 - Recenzia

• UMIDIGI S2 Pro 4G Black - Recenzia

ADATA XPG Storm RGB - Recenzia

ADATA XPG Storm RGB - Recenzia

Výkonný hardvér. Všetci ho chcú, niektorí ho aj skutočne vlastnia. Iba malá skupina ľudí ale naozaj vie, akú dôležitú úlohu zohráva správne chladenie. Samozrejme, o nutnosti chladiť procesor a grafickú kartu je napísaných snáď trilión článkov a natočených milión videí. Chladenie sa však so zvyšujúcim výkonom netýka iba týchto dvoch komponentov. Pre trend posledných rokov, keď sa cena naozaj výkonných SSD diskov, a hlavne vo formáte M.2 približuje možnostiam bežných smrteľníkov, je možno práve správne chladenie SSD-čiek najčastejšie neriešeným problémom. To sa ale môže v budúcnosti nejednému používateľovi vypomstiť a aj preto sa na trhu objavili viaceré riešenia, ktoré by sa mali postarať o dlhú životnosť všetkých SSD diskov. Jedným z najzaujímavejších je to od spoločnosti Adata a jeho meno, XPG Storm RGB, sľubuje prinajmenšom zaujímavú funkcionalitu.

Monster Hunter World - Recenzia

Monster Hunter World - Recenzia

Monster Hunter patrí medzi série, o ktorých síce veľa ľudí počulo, no málokto ich hral. Veľmi populárna a nadmieru úspešná séria však má svoju nemalú komunitu a každá z hier si so sebou nesie veľmi vysoké hodnotenia. Po prvý raz tak prichádza MH aj ako mainstreamová multiplatforma, ktorá má priniesť svet monštier medzi širokú verejnosť.

Dragon Ball FighterZ - Recenzia

Dragon Ball FighterZ - Recenzia

Ak sa vo vás ukrýva chuť bojovať, určite zbystrite svoju pozornosť, pretože na trh prichádza Dragon Ball FighterZ. Ide o hru, ktorá prináša bojovníkov zo sveta Dragon Ball na moderné konzoly i PC. Bez ohľadu na to, či ste veterán alebo iba začiatočník v žánri bojových hier, Dragon Ball FighterZ vás určite zabaví.

Lenovo Yoga 920 - Recenzia

Lenovo Yoga 920 - Recenzia

Uplynulo 6 rokov, odkedy Lenovo prišlo s novým konceptom konvertibilných notebookov Yoga, ktoré definovali vlastnú kategóriu. Tento koncept si osvojili aj konkurenční výrobcovia, no najbohatšiu ponuku týchto zariadení má v ponuke práve spoločnosť Lenovo. Dnes sa v recenzii pozrieme bližšie na model s číselným označením 920.

TP-Link Archer MR400 - Recenzia

TP-Link Archer MR400 - Recenzia

Stále viac ľudí využíva na pristupovanie ku krásam internetu mobilné zariadenia a aj ich mobilný internet. Mobilní operátori na Slovensku ponúkajú stále lepšie pokrytie a pohli sa dobrým smerom aj čo sa dátových limitov týka. Bežný používateľ, ktorý nepotrebuje streamovať FullHD filmy a seriály alebo sťahovať nové hry, si vystačí aj s 10 až 20 gigabajtami dát, ktoré sú už dostatočne cenovo dostupné. Jeden oranžový operátor dokonca ponúka 4G internet s limitom 300GB za nepríliš veľký peniaz. A tu práve do hry vstupuje zariadenie s menom Archer MR400, ktoré je kombináciou routera a 4G/LTE modemu.

WD My Cloud Home 6 TB - Recenzia

WD My Cloud Home 6 TB - Recenzia

Ak náhodou nežijete v jaskyni, určite ste sa už stretli so slovíčkom Cloud či so slovným spojením cloudové úložisko. Tento výraz sa nezvykne prekladať do slovenčiny, lebo mať dáta v obláčiku neznie ani vyspelo, ani bezpečne. Avšak mať prístup k dátam z každého kúta sveta a z viacerých zariadení je, nepochybne, veľkou výhodou cloudových úložísk. Existuje rad riešení, ktoré sú zadarmo a zdalo by sa, že ani netreba premýšľať nad tým, či si dáta takto zálohovať alebo držať. Stále málo ľudí si uvedomuje, že tieto riešenia majú nemálo nástrah alebo potenciálnych chýb, kvôli ktorým nemusia byť tou správnou voľbou ani s cenovkou nulovej hodnoty. Čo ale robiť v prípade, ak nemožno veriť cloudu od veľkých spoločností a tradičné NAS zariadenia sú príliš drahé? WD My Cloud Home sa aspoň na papieri javí ako skvelá odpoveď, ako svoje dáta držať prístupné a pritom v bezpečí.

Trust GXT 383 Dion 7.1 - Recenzia

Trust GXT 383 Dion 7.1 - Recenzia

V gréckej mytológii bol Dion jeden z bohov, ktorí žili v okolí dnešnej Sparty. Spoločnosť Trust tvrdí, že práve vďaka slúchadlám Dion sa budete cítiť ako bohovia pri hraní hier na ľubovoľnej platforme a s podporou gréckych bohov budete pripravení prijať každú výzvu. Takéto tvrdenie znie určite motivačne, no je skutočne pravdivé alebo ide len o silné slová?

SteelSeries Sensei 310 - Recenzia

SteelSeries Sensei 310 - Recenzia

SteelSeries prichádza na slovenský trh s myšou Sensei 310, ktorá podľa slov výrobcu ponúka prvý 1:1 eSport senzor a spínače tlačidiel s dlhou životnosťou. Celkovo ju možno zaradiť medzi top model Rival 600 a základný model Rival 110. Navyše prináša ambidextrous design, ktorý by mal vyhovovať rovnako pravákom ako ľavákom. O tom, ako sa tejto myši zatiaľ darí, sa dočítate v nasledujúcich riadkoch.

Shadow of the Colossus - Recenzia

Shadow of the Colossus - Recenzia

The Last Guardian, ICO a Shadow of the Colossus, toto všetko sú tituly, ktoré spája meno Fumita Uedu. Tento dnes už legendárny japonský dizajnér prináša do svojich hier nielen herný zážitok hodný bohov, ale aj kus umenia. Po vlažne prijatom The Last Guardian nám na dvere klope remake asi najlepšej Uedovej hry - Shadow of the Colossus.

SteelSeries Arctis 3 - Recenzia

SteelSeries Arctis 3 - Recenzia

SteelSeries je už na poli herných periférií pomerne známym výrobcom. Ponúka kvalitné myšky, klávesnice, ale aj slúchadlá. Tentoraz k nám na recenziu dorazil jeho nový model ukrývajúci rôzne prekvapenia, ako napríklad novinky v podobe Bluetooth či iných možností pripojenia k počítaču i ku konzolám.

MovieMask Premium - Recenzia

MovieMask Premium - Recenzia

V priebehu posledných rokov sa na svete objavilo množstvo nových, zaujímavých produktov, a to aj vďaka stránkam ako Kickstarter či Indiegogo. Vďaka nim majú šikovní ľudia či rozbiehajúce sa firmy možnosť spojiť sa s ľuďmi, ktorí sa zaujímajú o to, čo bude najbližšie „in“. Navyše, niektorí z nich sa neboja sponzorovať ani také nápady, ktorých úspech nie je zaručený. Ide o rôzne typy produktov, od hier , či už počítačových alebo stolových, cez rozličné technologické vynálezy, až po najšialenejšie vychytávky. Aj napriek tomu, že sa financovanie vždy nepodarí alebo sa výrobok nedostane do rúk záujemcov ani po vyzbieraní určenej sumy, my sme mali tentoraz šťastie a pozreli sme sa bližšie na produkt, ktorý začal písať svoj príbeh ešte v roku 2016.

Genesis RX85 RGB - Recenzia

Genesis RX85 RGB - Recenzia

Existujú drahé mechanické klávesnice s vychytávkami od výmyslu sveta od renomovaných značiek. No v posledných rokoch sa začali objavovať aj lacnejšie mechanické klávesnice od menej známych výrobcov. Teraz pomaly prichádza čas, keď sa nové mená natoľko udomácnili na trhu, že si dovoľujú ponúkať aj kúsky dizajnom, funkciami, či cenou konkurujúce ustáleným menám. Od spoločnosti Genesis sme už mali v redakcii lacnejšie herné periférie, ktoré síce neohúria prehnanou kvalitou či dizajnom, ale na poli funkčnosti a hlavne prívetivej ceny je im málokedy čo vytknúť. Pôvodnú mechanickú klávesnicu Genesis RX85 sme už mali možnosť vyskúšať. Teraz prichádza jej dúhový brat, ktorý ponúka podobné telo s viacerými vylepšeniami.

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

V dnešnom svete počítačového príslušenstva a komponentov hýriacich všetkými farbami dúhy a ponúkajúcich stovky možností personalizácie podľa vlastného gusta je stále zopár spoločností, ktoré sa na nič nepotrebujú hrať. Spoločností, ktoré ani tak nejdú proti prúdu, ale stále ostávajú na svojej vytýčenej ceste. V prípade produktov od spoločnosti Arctic je táto cesta snahou ponúknuť čo najlepšie chladenie nielen pre bežných zákazníkov, ale aj tých extrémnejšie naladených. A preto som sa s veľkou chuťou pozrel na AIO vodné chladenie Arctic Liquid Freezer 240, ktoré sľubuje výkon bez kompromisov za takmer neuveriteľnú cenu.

Watch Dogs 2 - Recenzia

Watch Dogs 2 - Recenzia

Ak by sme sa pozreli na rebríček vydaných hier pre aktuálnu generáciu herných konzol a zamerali sa na tituly, ktoré skončili veľkým sklamaním, s veľkou pravdepodobnosťou by sme na prvej priečke našli titul Watch Dogs. Nová, masívne hypovaná IP, ktorá od svojho famózneho predstavenia mala byť hlavným dôvodom, prečo si kúpiť nový XBOX alebo Playstation, nakoniec nepriniesla žiadnu revolúciu. Aj napriek lámaniu rekordov v predajnosti bol vďaka svojmu nudnému svetu hráčmi odsúdený na zabudnutie v prepadlisku dejín. V Ubisofte však boli zjavne iného názoru, a tak sa rozhodli pre pokračovanie, ktoré tentoraz preventívne príliš nehypovali. Pomohlo to?

Aktuálne súťaže

Generation 74 - Raider sa nám ukázal v plnej sile
Súťaž o router D-LINK DIR-882