Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds DLC - Recenzia

Prvé oficiálne DLC do hry Horizon: Zero Dawn je na svete. Tentoraz sa vydáme do zamrznutej časti sveta, kde nás bude čakať sneh, mráz, rozličné stroje, nový príbeh a nové zaujímavé skutočnosti, ktoré nám v pôvodnej hre trošku chýbali. Ste zvedaví, aké je najnovšie DLC a či sa za tých pár eur jeho kúpa naozaj oplatí? Čítajte ďalej!

FIFA 18 - Recenzia

FIFA 18 - Recenzia

Futbalová séria FIFA je tu s nami už od roku 1993 a každým ďalším ročníkom je vyšperkovanejšia a dokonalejšia. Zatiaľ čo v časoch dávno minulých sa možno každý nový ročník zreteľne odlišoval od svojho predchodcu, posun tých aktuálnych vsádza na veľa malých detailov. V konečnom dôsledku je každá nová FIFA jedinečná a výnimkou nie je ani aktuálny ročník.

NBA 2K18 - Recenzia

NBA 2K18 - Recenzia

V našich končinách možno nie je basketbalová simulácia z dielne 2K taká známa, ako v prípade série FIFA alebo NHL, no aj napriek tomu je 2K basketbal každým ďalším ročníkom stále vyzretejší. Žiadnou výnimkou nie je ani NBA 2K18.

NHL 18 - Recenzia

NHL 18 - Recenzia

Dlho-predlho som s očakávaním sledoval, čo prinesie nový ročník NHL 18. V kútiku duše som dúfal, že to bude práve vo Frostbite Engine, ktorý by navyše priniesol také novinky, z ktorých by sme všetci padli na kolená a zvolali by sme – áno, séria NHL je opäť na výslní a dominuje všetkým športovým hrám. Ste zvedaví, ako to nakoniec dopadlo? Tak potom určite čítajte ďalej.

WRC 7 - Recenzia

WRC 7 - Recenzia

Ako sa rok s rokom zišiel, opäť sa nám na herných obrazovkách objavilo nové pokračovanie pretekárskej rallye hry WRC. V poradí už siedme pokračovanie prináša niekoľko noviniek a vylepšení, ale to, či je tohtoročná verzia lepšia než jej o rok starší súrodenec, zistíte v nasledujúcej recenzii.

Knack 2 - Recenzia

Knack 2 - Recenzia

Priznám sa, že prvý Knack, ktorý bol v podstate launchovým titulom platformy PlayStation 4, mi pretiekol pomedzi prsty. Hraním som strávil zhruba dve hodinky, no ničím zásadným ma táto hra nezaujala a ako rýchlo prišla, tak aj odišla. Ohlásené druhé pokračovanie ma preto nechalo chladným, bez nejakého očakávania. Po zhruba štyroch rokoch je tu ďalšie dobrodružstvo a ja som sa rozhodol dať Knackovi šancu. Ako to dopadlo?

Everybody’s Golf - Recenzia

Everybody’s Golf - Recenzia

Koniec leta priniesol do sveta videohier očakávanú športovú hru s názvom Everybody’s Golf. Aj napriek tomu, že sú golfové hry vo svete hier veľmi podceňované a takmer vôbec o nich nepočuť, majú hráčom čo ponúknuť a dokážu zabaviť na dlhé hodiny. A Everybody’s Golf nie je žiadna výnimka. Ak ste zvedaví, ako tento titul dopadol v našej recenzii, určite čítajte ďalej.

Uncharted: The Lost Legacy - Recenzia

Uncharted: The Lost Legacy - Recenzia

Séria Uncharted ma sprevádza mojím hráčskym životom už od svojho debutu v roku 2007 a musím priznať, že mi skutočne prirástla k srdcu. Vďaka svojmu spracovaniu a zábave, ktorú ponúka, si drží miesto v popredných priečkach môjho pomyselného Top rebríčka. Každopádne, ku všetkým častiam pristupujem s veľkými očakávaniami, ale aj menšími obavami, či mi tá dookola ponúkaná zábava bude stačiť. Výnimkou nebolo ani príbehové rozšírenie s názvom The Lost Legacy, pričom hneď v úvode môžem povedať, že Uncharted opäť nesklamal.

Dirt 4 - Recenzia

Dirt 4 - Recenzia

WRC a rally hier nie je veľa, a tak je vzácnosťou, keď sa nejaká podarí. Vývojárom z Codemasters a ich Dirt sérii sa to celkom darí a aj keď mali zopár prešľapov, konečne sa vrátili k starému dobrému WRC, v ktorom sú neprekonateľní.

MotoGP 17 - Recenzia

MotoGP 17 - Recenzia

Nie je to ani tak dávno, čo sme v redakcii recenzovali hru MXGP3. Tá sa síce zaoberala terénnymi motorkami, no aj tak šlo o nefalšovanú čisto motorkársku hru (hoci na MXGP3 mohli jej tvorcovia popracovať aj o čosi viac). Spoločne s týmto titulom však pribudol do rodiny motoriek aj ďalší, a to MotoGP 17. V MotoGP 17 sa pozrieme na zúbok trochu inému športu, ale až tak veľmi zas neodbočíme. Tentoraz sa ocitneme na rozhorúčenom asfalte, prím totiž budú hrať cestné motorky.

Tekken 7 - Recenzia

Tekken 7 - Recenzia

Nie je veľa takých hier, ku ktorým si možno vytvoriť aj nejaký silnejší vzťah. Avšak počas hrania hier, ktoré sú tu s nami už niekoľko dekád, vznikajú medzi hráčom a samotnou hernou sériou priam železné okovy. Presne toto je prípad aj ikonickej série Tekken, ktorá prichádza so svojím siedmym pokračovaním. Veľkolepý návrat, rozšírené platformy a stará dobrá bojovka -na to všetko sa môžeme na herných obrazovkách tešiť.

Aktuálne súťaže

Súťaž o Sound BlasterX Katana
Súťaž o Synology DS418