Knack 2 - Recenzia

Knack 2 - Recenzia

Priznám sa, že prvý Knack, ktorý bol v podstate launchovým titulom platformy PlayStation 4, mi pretiekol pomedzi prsty. Hraním som strávil zhruba dve hodinky, no ničím zásadným ma táto hra nezaujala a ako rýchlo prišla, tak aj odišla. Ohlásené druhé pokračovanie ma preto nechalo chladným, bez nejakého očakávania. Po zhruba štyroch rokoch je tu ďalšie dobrodružstvo a ja som sa rozhodol dať Knackovi šancu. Ako to dopadlo?

Everybody’s Golf - Recenzia

Everybody’s Golf - Recenzia

Koniec leta priniesol do sveta videohier očakávanú športovú hru s názvom Everybody’s Golf. Aj napriek tomu, že sú golfové hry vo svete hier veľmi podceňované a takmer vôbec o nich nepočuť, majú hráčom čo ponúknuť a dokážu zabaviť na dlhé hodiny. A Everybody’s Golf nie je žiadna výnimka. Ak ste zvedaví, ako tento titul dopadol v našej recenzii, určite čítajte ďalej.

Uncharted: The Lost Legacy - Recenzia

Uncharted: The Lost Legacy - Recenzia

Séria Uncharted ma sprevádza mojím hráčskym životom už od svojho debutu v roku 2007 a musím priznať, že mi skutočne prirástla k srdcu. Vďaka svojmu spracovaniu a zábave, ktorú ponúka, si drží miesto v popredných priečkach môjho pomyselného Top rebríčka. Každopádne, ku všetkým častiam pristupujem s veľkými očakávaniami, ale aj menšími obavami, či mi tá dookola ponúkaná zábava bude stačiť. Výnimkou nebolo ani príbehové rozšírenie s názvom The Lost Legacy, pričom hneď v úvode môžem povedať, že Uncharted opäť nesklamal.

Dirt 4 - Recenzia

Dirt 4 - Recenzia

WRC a rally hier nie je veľa, a tak je vzácnosťou, keď sa nejaká podarí. Vývojárom z Codemasters a ich Dirt sérii sa to celkom darí a aj keď mali zopár prešľapov, konečne sa vrátili k starému dobrému WRC, v ktorom sú neprekonateľní.

MotoGP 17 - Recenzia

MotoGP 17 - Recenzia

Nie je to ani tak dávno, čo sme v redakcii recenzovali hru MXGP3. Tá sa síce zaoberala terénnymi motorkami, no aj tak šlo o nefalšovanú čisto motorkársku hru (hoci na MXGP3 mohli jej tvorcovia popracovať aj o čosi viac). Spoločne s týmto titulom však pribudol do rodiny motoriek aj ďalší, a to MotoGP 17. V MotoGP 17 sa pozrieme na zúbok trochu inému športu, ale až tak veľmi zas neodbočíme. Tentoraz sa ocitneme na rozhorúčenom asfalte, prím totiž budú hrať cestné motorky.

Tekken 7 - Recenzia

Tekken 7 - Recenzia

Nie je veľa takých hier, ku ktorým si možno vytvoriť aj nejaký silnejší vzťah. Avšak počas hrania hier, ktoré sú tu s nami už niekoľko dekád, vznikajú medzi hráčom a samotnou hernou sériou priam železné okovy. Presne toto je prípad aj ikonickej série Tekken, ktorá prichádza so svojím siedmym pokračovaním. Veľkolepý návrat, rozšírené platformy a stará dobrá bojovka -na to všetko sa môžeme na herných obrazovkách tešiť.

MXGP3 - Recenzia

MXGP3 - Recenzia

Aj keby sa zdalo, že motorky a najmä motocross, sú vo svete videohier veľkou neznámou, nie je to celkom pravda. Tento špecifický žáner sa síce neradí medzi najobľúbenejšie, no vždy patril do sveta videohier. Kto by si nepamätal na hru Excite bike (1984) zo starej dobrej konzoly NES? Alebo na hernú sériu Motocross Madness (1998), ktorá si svojho času zažila obrovskú slávu? Či dokonca hru MX vs. ATV, ktorá je stále populárna? V dnešnej recenzii sa pozrieme na zúbok sérii MXGP, konkrétne najnovšiemu, tretiemu pokračovaniu. To so sebou prináša veľkú hŕbu bahna, zápach benzínu a príchuť víťazstva. Teda, s tým víťazstvom by som bol opatrný, veď čítajte ďalej.

Wipeout: Omega Collection - Recenzia

Wipeout: Omega Collection - Recenzia

Značka Wipeout sa počas rokov vývoja generácií PlayStation považovala vždy za jeden z popredných pretekárskych projektov, a to hlavne u vášnivých nadšencov, ktorí radi prekonávajú časy o stotiny sekúnd. Nie je teda vôbec prekvapením, že sa Wipeout dočkal aj príchodu svojej PS4 verzie. Obhájil však Wipeout svoje dobré meno aj v tomto prípade?

Injustice 2 - Recenzia

Injustice 2 - Recenzia

Snáď každý, kto videl nejaký film či animovaný seriál o superhrdinoch alebo čítal komiksy v hlavnej úlohe s Batmanom a Supermanom, sníval aspoň raz v živote o tom, že podobné dobrodružstvo zažije tiež. Ruku na srdce, kto by si predsa nechcel vyskúšať boj proti rôznym zločincom a bojovať za spravodlivosť s pomocou svojich superschopností. Ak patríte medzi tých, ktorých táto predstava dobrodružstva a napätia lákala a stále láka, práve pre vás prichádza možnosť prevteliť sa do svojho obľúbeného superhrdinu v druhom pokračovaní obľúbenej bojovej hry s názvom Injustice 2.

Outlast 2 - Recenzia

Outlast 2 - Recenzia

Hororová hra Outlast vzbudila medzi hráčmi hneď po svojom vydaní obrovský záujem. Svojou neobyčajnou schopnosťou vtiahnuť hráča do hry a v podstate jednoduchým nápadom priklincovala hráčske obecenstvo do svojich brlohov, z ktorých sa v priebehu hrania ozývali výkriky strachu. Vývojárov zo štúdia Red Barrels nakopol záujem o uspokojenie hororových túžob svojich hráčov natoľko, že vydanie druhej časti hry bolo len otázkou času. Po štyroch rokoch sme sa dočkali a ako na zlatom podnose k nám prichádza jej pokračovanie s názvom Outlast 2.

The Surge - Recenzia

The Surge - Recenzia

V poslednom čase zažívajú fanúšikovia a hráči hardcore RPG hier svoju zlatú éru. Začínajúc Dark Souls sériou, pokračujúc Bloodborne alebo Nioh, tento žáner jednoznačne na trhu uspel a vývojári o tom vedia. Čo sa v ňom dá vymyslieť nové? Na to má odpoveď The Surge.

KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX - Recenzia

Vidieť re-bundle, bundlu HD remastrerov v ich directors cut verziách z piatich rôznych platforiem na jednom disku je v hernom svete tak trochu unikát. Samotná kombinácia daných slov nabáda k myšlienke, že sa tu bude hrať hlavne na city fanúšikov a, samozrejme, pôjde o útok na ich peňaženky. Na druhej strane však môže ísť aj o neopakovateľnú príležitosť pre nováčikov ponoriť sa jedným vrzom do sveta Kingdom Hearts. Jedinou otázkou teda zostáva, či návšteva tohto kúzelného spojenia Disneyho a Final Fantasy má čo ponúknuť aj dnes.