Povedať, že rozhodnutie nedať hráčom Call of Duty možnosť zahrať si príbehovú kampaň, bolo zlé rozhodnutie je asi fakt. Autori rozhodnutie obhajujú tým, že drvivá väčšina hráčov a fanúšikov série kampaň ignoruje a hru si kupujú a hrávajú primárne kvôli multiplayeru. Čo je síce fér, no subjektívne nerozumiem, čo sa na hre pripravovalo 3 roky (COD už dávnejšie prešlo na trojročný vývojový cyklus).
Ale oukej. Veľa hráčov Treyarch za toto rozhodnutie zvozilo pod čiernu zem a v reakcii na dianie sa ozval producent hry Yale Miller, ktorý naznačil možnosť dodatočného pridania kampane v budúcnosti. „Kampaň pre jedného hráča chýba iba v tomto momente. Myslím si, že po dokončení každého jedného titulu si sadneme a spýtame sa „Čo by hráči chceli tentokrát?“ Keď odpoveď na túto otázku bude znieť „tradičná kampaň pre jedného hráča“ tak proste spravíme kampaň pre jedného hráča. Ja milujem naratívne hry, na trhu je pre nich miesto, no vzhľadom na to, čo sa snažíme vytvoriť bolo vynechanie kampane správnym rozhodnutím.“
Ťažko povedať, či toto vyjadrenie Millera znamená, že by sme sa v budúcnosti mohli dočkať DLCčka s príbehovou kampaňou, alebo či si pripravujú pôdu na pre budúce diely v prípade, že by sa absencia kampane v Black Ops 4 neosvedčila, no je zrejmé, že pre tento diel sa autori momentálne sústredia na tri piliere. Multiplayer, zombie mód a Blackout, COD verziu Battle Royale módu.
Ako to celé vypáli uvidíme 12. októbra, kedy je naplánované vydanie hry pre PC, Xbox One a Playstation 4. Podľa vyjadrení autorov zatiaľ o Switch verzii neuvažovali.