O vydaní ani chýru ani slychu.
Final Fantasy VII je jednou z tých nezabudnuteľných hier, ktoré veľkou mierou ovplyvnili herný priemysel a zaslúžene sa preto zaradila medzi nesmrteľné klasiky. Vediac, akí prísni sú fanúšikovia tejto série, obzvlášť tohto dielu, si Square Enix musí dať veľký pozor, aby sa z najočakávanejšej hry generácie nestalo naopak najväčšie sklamanie.
Tento remake nemá byť len pôvodná hra v modernej grafike, má byť totiž čosi viac. Pred časom sa šuškalo niečo o zapojení do pôvodného príbehu udalosti z hier Final Fantasy VII: Crisis Core a Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus a ba čo viac, navyše samotný režisér Tecuja Nomura oznámil, že ak by šlo len o obyčajný remake, nepovolali by ho na post režiséra. Najnovšie informácie vychádzajúce z inzerátu na niekoľko technických pozícií tieto dohady len potvrdzujú.
Square Enix momentálne hľadá plánovačov súbojov a levelov, ktorí by pomohli tímu prekonať kvality pôvodného titulu a nespraviť z hry len remake, ale úplne nový výtvor, pre ktorý sa mimochodom opäť zišli do jedného spoločného tímu všetci pôvodní vývojári. Tím sa nechce obmedzovať pojmom „remake“, ktorý by im zväzoval ruky. Chcú pôvodný zážitok obohatiť o nové prvky. Toto všetko len nahráva predchádzajúcim tvrdeniam o rozšírení príbehu o udalosti z ďalších hier Final Fantasy VII.
Podľa toho, ako sa k remaku Square stavia, predpokladáme, že Final Fantasy VII Remake bude úplne plnohodnotným dielom hlavnej série, ktorý by inak mal číslo 16. Kto vie, tak ako bolo Final Fantasy XIII Versus premenované na Final Fantasy XV, možno bude Final Fantasy VII Remake nakoniec premenované na Final Fantasy XVI.