Ak im to vyjde, bude to malý technický zázrak.
To, čo bolo doteraz skryté len za dverami E3 2017, sa dnes dostáva do celého sveta. Michael Ancel, kreatívny režisér, predstavuje demo z Beyond Good and Evil 2, ktorý sa pred týždňom blysol fantastickým CGI trailerom. In-game grafika je ale vec odlišná a práve najnovšie video prezentuje jej možnosti. Všetko je to zatiaľ len v rannej fáze vývoja, čiže grafické orgie nečakajte. Samozrejme, vyzerá to už teraz pekne, no to, čo zaujme najviac, sú schopnosti enginu vykresľovať obrovitánske vzdialenosti.
Pri budovaní enginu sa venoval špeciálny dôraz na schopnosť vykresľovať škálu, nakoľko hra ponúkne obrovské svety, cestovanie vo vesmíre a navštevovanie odlišných planét. Ancel dokáže zoomovať hernú plochu s neuveriteľným dosahom. Západ Slnka tu napríklad nebude len výsledkom umeleckých snáh, ale taktiež reálnej fyziky, nakoľko planéty budú rotovať a zároveň obiehať okolo svojej hviezdy. Vo videu to vyzerá skutočne úžasne. Rovnako pôsobivo vyzerá lietanie s raketou a bezloadingový prechod z planéty do otvoreného vesmíru.
Teraz už len dúfať, že na tú pôsobivú technickú stránku nalepia nemenej pôsobivú hrateľnosť. Nikto totiž nechce, aby sa z Beyond Good and Evil 2 stalo Beyond No Man’s Sky 2.