Assassin's Creed: Rogue - Recenzia

Je nad slnko jasné, že AC: Unity bol hlavným tohtoročným ťahúňom Assassins Creed série. No aj majitelia old-gen konzol či tí, ktorým nestačil Unity, sa dočkali svojej porcie Assassínov v znamení Assassins Creed Rogue, ktorému sa nedostalo v tieni Unity veľkej pozornosti. Otázkou ostáva, či si ju zaslúži.

Disney Infinity: Marvel Super Heroes (2.0 Edition) - Recenzia

Viete, čo je rozšírená realita? Je to snaha vývojárov prepojiť naše okolie s virtuálnymi objektami. A objavuje sa aj v hrách. Mohli ste sa s ňou stretnúť najmä na prenosných konzolách PS Vita a Nintendo 3DS. Výsledok neohúril a preto si niektorí tvorcovia hier povedali, že to skúsia naopak. A preto dnes recenzujeme Disney Infinity v druhej verzii, ktorá bude horúcim adeptom na vianočný darček.

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - Recenzia

Nové diely zabehnutých herných sérií spadajúcich do kategórie tzv. bojových mlátičiek to nemajú jednoduché. Na rozdiel od iných herných sérií totiž málokedy disponujú nejakým zaujímavým príbehom, ktorý by mohol v novom diely pokračovať. Rovnako si nemôžu dovoliť príliš prekopať bojový systém, pretože rozhnevať si fanúšikov sa rovná v tomto žánri takmer istej smrti. Jednou z mála možností ako spraviť nový diel je teda pridávať len nové postavy a módy a udržiavať medzi jednotlivými dielami série niekoľkoročné odstupy, aby fanúšikovia nemali dojem, že sa ich niekto snaží ošklbať.

PES 2014: World Challenge - Recenzia

Futbalovú simuláciu Pro Evolution Soccer máme radi aj kvôli prístupu vývojárov k hráčom. Od vydania ich zásobujú bezplatnými DLC balíčkami, ktoré obsahujú nové kopačky, lopty, dresy, aktualizujú zostavy tímov, aby zodpovedali prestupovým zmenám. Všetko toto majú hráči k dispozícii zadarmo. Avšak aj Konami chce profitovať z blížiacich sa majstrovstiev sveta v Brazílii. Na rozdiel od EA Sports nepredávajú prebalenú hru za plnú sumu, čo chválime. Na druhej strane, DLC balíček World Challenge nie je ničím výnimočný a nový obsah nás o jeho kúpe nepresvedčil

Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - Recenzia

Jednou z najzaujímavejších vlastností recenzentského života je nepochybne fakt, že sa okrem známych titulov, ktoré očakávate so železnou pravdepodobnosťou, stretávate aj s titulmi, po ktorých by ste inak nesiahli. Výsledok takýchto momentov býva buď taký, že sa vám s trochou šťastia podarí objaviť klenot, alebo niečo, pri čom budete sedieť a nechápavo pozerať na obrazovku. Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst nie je hrou, ktorú by som netrpezlivo očakával niekoľko mesiacov pred jej vydaním. To, že existuje celá séria hier zasadených do anime ninja sveta (anime som tiež nikdy nevidel), som vôbec netušil.

Dark Souls II - Recenzia

Nie vždy ste nosili znak prekliateho. Nie vždy visel váš život na vlásku a nemuseli ste bojovať o vašu ľudskosť s neúprosným časom, zatiaľ čo ste zbierali každú dušu, aby ste aspoň na chvíľu oddialili to, že sa stanete Hollow. Nič na tom však nezmeníte a, ako mnohí prekliati pred vami, vám neostáva nič iné, ako vašu ľudskosť obnoviť. Vitajte v zabudnutom kráľovstve Drangleic v Dark Souls II.

Pac-Man and the Ghostly Adventures - Recenzia

Slávny Pac-Man je späť. O znovuzrodenie tejto hernej legendy sa postaralo štúdio Bandai Namco Games, ktoré spolupracovalo aj na animovanom seriáli s týmto motívom. Remaky našich obľúbených hier z detstva nedopadávajú v poslednej dobe veľmi dobre, a tak sme aj do tohto titulu vstupovali s predsudkami.

The Last of Us: Left Behind - Recenzia

The Last of Us bola najlepšia exkluzívna hra za rok 2013. V Naughty Dog si nemohli vydanie titulu lepšie načasovať. The Last of Us bol výborným dôkazom toho, že PS3 má stále čo ponúknuť a to aj napriek tomu, že o pár mesiacov neskôr sa na trh chystal štvrtý PlayStation. S odstupom času sa The Last of Us opäť pripomína, a to vo forme jediného príbehového DLC prídavku.

Gran Turismo 6 - Recenzia

Byť dizajnérom nejakej zabehnutej automobilky, aj keď to znie ako práca snov, určite nie je ľahký chlebíček. Na prvý pohľad máte totiž obrovskú tvorivú slobodu, avšak pravdou je, že vaše ruky sú taktiež zviazané tým, čo obsahoval predošlý model, keďže zákazník automaticky čaká komfort, kvôli ktorému sa vracia práve k vašej automobilke. Gran Turismo 6 má s týmto tvrdením, aj keď ide o hru (teda real drive simulator) a nie auto, veľa spoločného, a preto sme rozhodli odjazdiť poriadny počet kilometrov predtým, než vám prezradíme náš verdikt.

Ratchet & Clank: Nexus - Recenzia

Herná séria Ratchet & Clank išla vždy akosi mimo mňa. Keď som ju mal možnosť okúsiť pred rokom v rámci recenzovania The Ratchet & Clank Trilogy: Classics HD, tak ma išlo poraziť. Logicky som sa teda snažil opätovnému stretnutiu s žltou chlpatou potvorou, posadnutou zbieraním skrutiek, ktorá nedokáže preskočiť tú poondenú priepasť, oblúkom vyhnúť.

LEGO Marvel Super Heroes - Recenzia

Kto hernú LEGO sériu pozná a má ju rád, ten recenzie na nové diely čítať ani nemusí. Štúdio TT Games si za tie roky vydávania série osvojila formulku pre vývoj dokonale a jej konštantným sledovaním nemá v nových hrách čo pokaziť. Fanúšikovia sa radujú, ostatní môžu naskočiť na LEGO vlak, hocikde sa im zapáči. A tí, ktorým sa séria nikdy nepáčila, tento článok úplne odignorujú.

Invizimals: The Lost Kingdom - Recenzia

Nedávno sme recenzovali najnovší prírastok do série Invizimals, ktorý sa objavil na prenosnej konzole PS Vita. Príšery Invizimals však expandujú aj na veľkú konzolu. Po viacerých dobrodružstvách na PlayStation Portable a PS Vita sa prvýkrát objavili aj na PlayStation 3.

WWE 2K14 - Recenzia

Wrestling a jeho obdoby nie sú v našich končinách práve populárnym športom či zábavou. To však nemení nič na tom, že sa inde teší veľkej obľube a to až natoľko, že každoročne dostáva svoju vlastnú hru. Inak tomu nie je ani tohto roku, a tak vám prinášame recenziu na WWE 2K14, ktorý sa prezentuje veľkými zmenami a tonami nového obsahu.

Proteus - Recenzia

Proteus bol v gréckej mytológii jeden z bohov morí a oceánov. Predstavoval ich nepredvídateľné zmeny. Dokázal taktiež predpovedať budúcnosť, ale robil to nerád a často menil svoje formy, aby ho bolo ťažké nájsť a poslúžil by iba tým nadaným a trpezlivým šťastlivcom, ktorým by sa to podarilo. Proteus teda značí niečo s mnohými formami, náchylné na časté zmeny, a teda univerzálne a prispôsobivé. Perfektný názov pre hru, na ktorú sa teraz pozrieme.

Assassins Creed IV: Black Flag - Recenzia

Pamätáte si tie časy, keď jedinými hernými sériami, ktoré so železnou pravidelnosťou chrlili na nás rok čo rok novú verziu, boli športy? My áno, pretože sme s úžasom sledovali niektorých svojich známych, ako boli schopní si kupovať každý rok tú istú hru v novom obale a upravenou súpiskou.

NBA 2k14 - Recenzia

Séria NBA nie je v našich končinách až taká uznávaná ako Fifa či NHL, no čo sa týka basketbalu ako reálneho športu, to je "iné kafé". Určite sa nájdu jedinci, ktorí tento titul vyhľadávajú, a ak medzi nich patríte, možno by ste mali zbystriť pozornosť.

Beyond: Two Souls - Recenzia

Filmy a hry. Dve najpopulárnejšie obrazové médiá dnešnej doby, snažiac sa sprostredkovať pokiaľ možno čo najsilnejší zážitok v snahe vyvolať v nás emócie. Možno práve z tohto dôvodu sa v posledných rokoch stávame svedkami obojstrannej snahy o ich spojenie s rôznymi stupňami úspešnosti. Štúdio Quantic Dream patrí k jedným z priekopníkov v tejto oblasti, a tak sa do jeho najnovšieho počinu vkladali pomerne veľké nádeje. Dokázal Beyond: Two Souls naplniť očakávania, alebo sa nevie rozhodnúť, do ktorého sveta vlastne patrí.

Killer is Dead - Recenzia

Fanúšikovia tvorby štúdia Grasshopper Manufacture mali dôvod na radosť hneď ako na Killer is Dead vyšiel prvý trajler. Neprekvapujúc absolútne nikoho, Suda51 a jeho tím opäť pripravili niečo špeciálne, čo zaujme istú časť hráčov. A ostatných odradí už na prvý pohľad, prípadne im na tvári zanechá nechápavú grimasu.

Lost Planet 3 - Recenzia

Ak by ste sa zamysleli a mali by ste vybrať najhoršieho herného vydavateľa za posledné roky, pravdepodobne by väčšina z vás bez rozmýšľania ukázala prstom buď na EA, alebo Activision, za to, ako dokážu „przniť“ jednu hernú sériu za druhou. Osobne by sme si však s vaším výberom dovolili nesúhlasiť, pretože (či sa vám to páči ,alebo nie) hry, ktoré títo dvaja giganti produkujú ako na bežiacom páse, majú v sebe vysoké produkčné náklady, a čo je dôležitejšie, ich hranie je vo veľkej väčšine prípadov stále zábava.

GTA V - Recenzia

Hra GTA sa za posledných desať rokov stala fenoménom. Sociológovia na hru "kydajú", lebo vraj zapríčiňuje agresivitu u detí, showbiznis hru zatracuje, lebo samotná hra si z neho robí žarty, a hardcore hráči hru ospevujú, pretože vždy ide o veľmi kvalitný počin. Áno, nové GTA, s poradovým číslom päť, je v obchodoch a je vlastne jedno, čo vám v tejto recenzii povieme, pretože svoju pravdu už pravdepodobne máte.