Freedom Wars - Recenzia

Predstavte si svet, v ktorom sa o vašom živote rozhodne hneď pri narodení. Ak máte šťastie, budete zaradený medzi normálnych občanov. Ak nie, putujete do väzenia. Prečo? Pretože chodíte, dýchate vzduch a celkovo existujete. Rozsudok? Milión rokov verejnoprospešných prác.

The Muppets Movie Adventures - Recenzia

Ja nie, ale mám už svoj vek. Je však pravdepodobné, že mladší hráči alebo vaše deti tieto rozprávkové postavičky poznajú a ich skrine okupuje aj pár plyšových Muppetov. A preto vás čaká počas Vianoc ďalší útok na vašu peňaženku. Ak máte prenosnú konzolu PS Vita, na pultoch obchodov nájdete novú exkluzivitu.

Table Top Racing - Recenzia

Table Top Racing sa chváli najmä históriou svojich tvorcov. Tí v minulosti pracovali na populárnej sérii Wipeout a keď svoje skúsenosti skĺbili s novou závodnou sériou, ktorá odkazuje na klasiku Micro Machines, získali si našu pozornosť.

Play Station Vita Pets - Recenzia

Vita je prenosná konzola pre všetky vekové kategórie. Toto tvrdenie však musí byť podporené dostupnosťou zodpovedajúceho obsahu, a preto na Vitu prichádzajú virtuálni miláčikovia. Doba slávy Nintendogs je síce už za nami, ale to vôbec nevadí.

Luftrausers - Recenzia

Máloktoré hry dokážu vyvolať stav, ktorý vás núti pokračovať v hraní. Ešte jedno kolo a idem späť. Ešte jedno kolo a spravím si domáce úlohy. Ešte jedno kolo a napíšem túto recenziu.Luftrausers sa do tejto kategórie jednoznačne radí. Hra kombinuje jednoduché, avšak chytľavé mechanizmy, návykovosť a krátke herné kolá, čo ešte viac podporuje chuť k opätovnému hraniu. Ešte jedno kolo a prekonám sám seba. Zničím o pár lietadiel viac alebo konečne zostrelím vzducholoď...

Lemmings Touch - Recenzia

Ak pri slove Lemmings zbystríte pozornosť, pravdepodobne patríte medzi pamätníkov, ktorí sa s videohrami zoznámili ešte v dobách, keď sa polygóny neudávali v miliónoch a skutočný tretí rozmer bola sci-fi predstava. Ak o týchto divných potvorách počujete prvýkrát, potom pokračujte v čítaní a povieme vám, čo pred viac ako 20 rokmi patrilo k špičke herného dizajnu.

Borderlands 2 - Recenzia

Hra Borderlands 2 sa na trhu objavila na jeseň 2012. O takmer dva roky zavítala aj na prenosný handheld od Sony. Ide o ďalší titul do postupne sa rozrastajúcej knižnice PS Vity, ktorý spadá do menej lákavej kategórie "porty a remaky". Na rozdiel od remakov z poslednej doby má Borderlands 2 jednu nevýhodu. Táto hra bola pôvodne určená pre konzolu PS3.

God of War Collection - Recenzia

Sony sa viacerými spôsobmi snaží, aby bolo na PS Vite čo hrať. Okrem toho, že produkuje exkluzívne AAA tituly, portuje na handheld aj remaky svojich obľúbených sérií. Nedávno sme recenzovali Sly Trilogy, tento port sa podľa nás naozaj podaril. Po necelom mesiaci prichádza ešte zaujímavejší herný obsah v podobe prvých dvoch dielov obľúbenej série God of War. A aby toho nebolo málo, v júli sa objaví Ratchet & Clank. Pozrime sa však na Kratosa, ktorý nedopadol úplne podľa očakávaní.

Soul Sacrifice Delta - Recenzia

Minulý rok v máji sme písali o hre menom Soul Sacrifice. Toto japonské RPG malo naštartovať predaje prenosnej konzoly spoločnosti Sony a na východe sa tento efekt aj dostavil. Vkus európskych, resp. amerických a japonských hráčov sa však niekedy líši a aj preto bol Soul Sacrifice v našich zemepisných šírkach prijatý rôznorodo.

The Sly Trilogy - Recenzia

Mladší hráči o medvedíkovi čistotnom menom Sly možno ani nepočuli. Svoju slávu si užil v období druhého PlayStation-u a hráčom sa pripomenul nedávnym dobrodružstvom Thieves in Time. Hra vyšla na PS3 aj na Vitu a momentálne si ju môžete zadarmo stiahnuť, ak ste predplatiteľom služby PlayStation Plus. Sony chválime za výborné načasovanie, pretože zároveň vydáva kolekciu pôvodných troch hier.

TxK - Recenzia

Sú hry, o ktorých sa dá napísať aj kniha. Potom sú hry, o ktorých nenapíšte ani stranu. Tieto hry nie sú určené na to, aby o nich niekto písal. Netreba sa zbytočne zdržiavať. Tieto hry treba hrať.

OlliOlli - Recenzia

Viete, aká je najlepšia hra, ktorá vyšla na PS1? Nie, nie je to Crash Bandicoot, Gran Turismo, Final Fantasy ani Metal Gear Solid. Je to Tony Hawk's Pro Skater 2 – aspoň podľa portálu Metacritic, a s týmto tvrdením sa stotožňujeme. THPS2 nám pripomína nostalgiu herných začiatkov na Slovensku. Na PlayStation sa chodilo hrať do herní a po prejdení prvého Crasha sa prechádzalo práve na skateboardovú arkádu. Crash bola nutnosť, Tony Hawk bol životný štýl.

Invizimals: The Alliance - Recenzia

Invizimals sú novodobí Pokemoni, ktorých si vytvorili v Sony, aby oslovili mladších hráčov, ale aj fanúšikov hier, kde je potrebné hľadať, zbierať a trénovať príšery. Niet sa čomu čudovať. Nintendo so svojimi Pokemonmi žne úspechy už takmer dvadsať rokov. Prví Invizimals sa objavili už na prenosnej konzole PlayStation Portable, na Vite zažívajú premiéru práve teraz.

Tearaway - Recenzia

Preview na Tearaway sme pred necelým mesiacom ukončili otázkou, či si dokáže hra udržať nastolené tempo počas celej doby. Odpoveď je pomerne jednoznačná. Predtým, ako sa k nej dostaneme, si však môžeme v krátkosti zrekapitulovať, čo je Tearaway za hru. Papierové dobrodružstvo od tvorcov série Little Big Planet je svojím spôsobom unikátne, a to z viacerých dôvodov. Audiovizuálne spracovanie, atmosféra, príbeh, využitie možností, ktoré PS Vita ponúka. Celkový herný zážitok.

Lone Survivor: Director's Cut - Recenzia

Žáner survival hororov v poslednej dobe upadá. Situáciu nezlepšuje ani čoraz dokonalejšia 3D grafika, ktorá umožňuje vývojárom vytvoriť realistickejšie znázornenie hrôzy. Lone Survivor je dôkazom toho, že hry nie sú o grafike, ale o hrateľnosti. Tento nezávislý titul sa objavil minulý rok vo verzii pre PC a pred mesiacom obsadil aj konzoly značky Sony.

Open Me - Recenzia

PlayStation Vita je vybavená dvojicou kamier, ktoré majú rozlíšenie 640 × 480. Na fotenie fotiek ich nevyužijete, avšak tzv. AR hry si vďaka ním zahráte. Open Me je najnovší prírastok, ktorý sľubuje nevídanú hrateľnosť a hernú skúsenosť. Ako už názov napovedá, hra je založená na „otváraní“.

Spelunky - Recenzia

Všetci nám klamú a vo filmoch to platí dvojnásobne. A nielen tam. Ak ste videli všetky filmy s Indianom Jonesom, dokončili ste dobrodružstvá Lary Croft a Nathan Drake je váš najlepší kamarát, potom si určite myslíte, že vás nič nemôže prekvapiť. Spelunky vás však uvedie na pravú mieru.

Stealth Inc.: A Clone in the Dark - Recenzia

PS Vita sa možno nepredáva tak dobre, ako by Sony očakávalo, zaujímavé hry tejto konzole však nechýbajú. Nejde o AAA tituly, po akých túžia hard-core hráči, avšak zástancovia „alternatívy“ sa môžu tešiť. Po výbornom Hotline Miami prichádza ďalšia zaujímavá hra(čka).

Aktuálne súťaže

Súťaž o Sound BlasterX Katana
Súťaž o Synology DS418