Little Nightmares - Recenzia

Little Nightmares - Recenzia

Nočné mory nás strašia od nepamäti. Už ako malé deti sa obávame nástrah strašidiel, ktoré okupujú priestor v skriniach a pod posteľou. V dospelosti nás zas strašia iné mory, možno ešte viac hrôzostrašnejšie, a tak ani v pokročilejšom veku nám toto temno nedáva pokoj. Pokiaľ vás zaujíma čo sa stane, ak spojíme detský strach a dospelejšie strašenie do jedného zaujímavého titulu, tak určite pokračujte v čítaní.

Warhammer 40,000: Dawn of War III - Recenzia

Real-time stratégie vymizli zo sveta takmer rovnako ako point & click adventúry. Žáner, ktorý bol svojho času na výslní, je teraz skoro vyhynutý. Je pravda, že sa sem-tam objaví nejaká hra, ktorá zaujme (napríklad Halo Wars 1 a 2), ale časy, keď počítačovým hrám kraľoval Warcraft 3 či Command & Conquer, sú už dávno preč. Štúdio Relic Entertainment v spolupráci so SEGA sa už od roku 2004 snaží tvoriť real-time stratégie zo sveta Warhammer 40,000. Prvé dva diely slávili úspech a prednedávnom na svetlo sveta prišiel najnovší - tretí. A ako na tom je? To sa dozviete v našej recenzii.

Heroes of the Storm - Recenzia

Heroes of the Storm - Recenzia

Pamätáte sa, kedy ste hrali naposledy dobrú MOBA hru, ktorá vás bavila, netrvala dlho, mala na svoje pomery aspoň akú-takú komunitu a vyzerala dobre? Na trhu je veľa hier takéhoto typu, ktoré splňujú aspoň pár z týchto požiadaviek. No pred pár dňami Blizzard aktualizoval Heroes of the Storm na verziu 2.0 a podľa sľubov mala práve táto hra spĺňať všetky požiadavky. Podarilo sa to?

Thimbleweed Park - Recenzia

Thimbleweed Park - Recenzia

Kráľovský žáner klikacích adventúr zažíva od začiatku tohto storočia veľmi zlé časy. Doby, kedy podobné hry vychádzali na dennej báze a prinášali jeden klenot za druhým, sú podľa všetkého už nenávratne preč a prežívajú len v mysliach verných fanúšikov. Svet sa zmenil, všetko sa nejako zrýchlilo, hráči už pri hrách nechcú toľko premýšľať, chcú totiž dostať okamžitú frenetickú zábavu, a takýto trend point-and-click adventúram ani náhodou nepraje.

The Disney Afternoon Collection - Recenzia

Pamätáte si ešte časy, keď hry neboli o grafike ani o dokonalých animáciách, ale o hrateľnosti a hráči neboli rozmaznaní a nesťažovali sa na každý jeden detail? Keď vo svete vládli procesory s taktom maximálne 66 MHz, takže kto mal 16MB RAM, spustil úplne každý softvér a Mitch Buchannon spolu s C. J. Parkerovou začínali zachraňovať ľudské životy na televíznej obrazovke? Áno, presne do takýchto nostalgických časov vás zoberie kolekcia hier The Disney Afternoon Collection.

Old Time Hockey - Recenzia

Old Time Hockey - Recenzia

Pamätáte si ešte na staré hokejové hry ako NHL’95 či Bret Hull Hockey, kde ste všetko videli v 2D pohľade a na 3D grafiku sa v tej dobe takmer vôbec nepomyslelo? Presne taký hokej práve vychádza a okrem nostalgickej spomienky na staré videohry si pri tejto hre istotne zaspomínate aj na kultový film Slap Shot.

Husk - Recenzia

Husk - Recenzia

Autori Husk si dali za úlohu vytvoriť survival horor, ktorý by sa mohol rovnať legendám. Hru, ktorá vás vystraší tak, že budete žobrať o ďalšie vystrašenie vo zvrhlej extáze desivého herného opojenia. Ak ste si už vopred obzreli hodnotenie, zrejme už tušíte, ako táto snaha dopadla. Žeby to bola iba otázka vkusu autora tejto recenzie? Posúďte sami.

Vikings: Wolves of Midgard - Recenzia

Vikings: Wolves of Midgard - Recenzia

Pamätáte si, kedy naposledy ste hrali dobrú hru, ktorá by sa zaoberala vikingskou mytológiou? Pravdepodobne to bolo veľmi dávno. Slovenskí vývojári sa však nebáli načrieť do tejto mytológie a priniesli na svet hru, v ktorej sa vžijete do roly neotesaného, zato však nebojácneho Vikinga a bude len na vás, ako sa s udalosťami, ktoré v hre naberú naozaj rýchly spád, vyrovnáte. Či sa oplatí hru zakúpiť,sa dozviete v recenzii.

ESET NOD32 s herným módom - Recenzia

ESET NOD32 s herným módom - Recenzia

Dobrý antivírus nie je nikdy zlý. Kto ho nemá, nevie, že ho potrebuje, až kým nie je neskoro, zatiaľ čo ľudia chrániaci sa kvalitným antivírusovým programom zase netušia, že ich ochraňuje, až kým nejde do tuhého. Jednou z nepríjemností, s ktorými sa hráči s túžbou po ochrane doteraz stretávali, je spomalenie samotného počítača. Žiaden hráč nechce byť v zápale boja pripravený o život alebo o body iba kvôli tomu, že sa antivírus rozhodne akurát skenovať systém alebo naďabí na potenciálnu hrozbu na otvorenej karte prehliadača. V slovenskej spoločnosti ESET však myslia aj na hráčov, a tak do celosvetovo uznávaného antivírusového systému NOD32 zabudovali aj hráčsky mód.

Styx: Shards of Darkness - Recenzia

Styx: Shards of Darkness - Recenzia

Styx je malý zelený goblin, ktorý si so svojím vzhľadomveľa fanyniek nenájde. Je to všakvečný cynik, ktorý so svojou dýkou dokáže robiť zázraky a vďaka svojej malej postave sa dokáže bez povšimnutia prepliesť aj cez tú najužšiu škárku. Ďalšie pokračovanie príbehu o tomto malom zlodejíčkovi v zelenej koži je na svete. Aké je? Prekonalo očakávania a prinieslo si to najlepšie z predchádzajúceho dielu?

WWE 2K17 - Recenzia

WWE 2K17 - Recenzia

Zabudnite na férové súboje, prichádza wrestling, v ktorom sa na pravidlá nehrá. Štúdio 2K Games si tak ako každý rok pre nás pripravilo hru, ktorá má očariť najmä fanúšikov tohto športu. Nie je nič nové pod slnkom, že wrestling je šport pre tých najdrsnejších. A o hre to platí dvojnásobne! Čo však ponúka nový ročník? Oplatí sa obliecť si bojovnícky úbor, dať si na ruky potítka, na hlavu čelenku, zobrať do ruky ovládač a ísť za svojím cieľom – byť miláčikom publika a hviezdou ringu?

Sniper Elite 4 - Recenzia

Sniper Elite 4 - Recenzia

Hier, kde sa dostanete do úlohy ostreľovača, nie je veľa. No ak nejaké sú, určite potešia každého milovníka pušiek a vojnových hier. Ten pocit, keď čupíte v kríčku a čakáte na ten správny moment, je naozaj na nezaplatenie. Len pred nedávnom sme priniesli preview na beta verziu hry Sniper Ghost Warrior 3/Odkaz??/, ktorá, ako sa zdá, nie je na tom až tak zle, aj keď vývojári majú ešte čo opravovať, aby sa na sériu Sniper Elite konečne dotiahli. Avšak najznámejšia séria hier zo sveta ostreľovačov – Sniper Elite len prednedávnom vypustila štvrtý diel, ktorý podľa reklamnej kampane sľuboval skutočne mnoho akcie v otvorenom svete. Aká táto hra naozaj je? Oplatí sa do nej investovať ťažko zarobené peniaze? To všetko sa dočítate v nasledujúcich riadkoch.

For Honor - Recenzia

For Honor - Recenzia

Ubisoft si pre nás na začiatok tohto roka prichystal hneď dva veľké tituly, ktoré hráči s nadšením očakávajú. A práve For Honor je prvým v rade. Po uzatvorenej alfe, bete a verejnom betatestovaní sa konečne dostávame k finálnemu produktu. Testovacie verzie nám o hre čo-to prezradili a v konečnom dôsledku to vlastne aj stačilo, keďže For Honor nijak extra nevytŕča. Viac v našej recenzii.

Steep - Recenzia

Steep - Recenzia

Vývojári z Ubisoftu už pri prvom predstavení hry sľubovali, že táto hra bude naozaj stáť za to a zaujme každého fanúšika zimných športov. Síce som mal z toho mierne obavy, no uzatvorená beta verzia ma presvedčila, že táto hra má na to, aby patrila k tým lepším herným titulom. Povedzme si na rovinu, hier, kde môžete jazdiť na snowboarde, lyžovať sa či lietať na padáku v zasneženej krajine, je dnes ako šafranu. Ak ste aj vy zvedaví, ako nakoniec hra Steep dopadla a ako je na tom finálna verzia, čítajte ďalej.