Sea of Thieves - Recenzia

Sea of Thieves - Recenzia

Pred niekoľkými mesiacmi sme mali možnosť zahrať si beta verziu hry Sea of Thieves. V tom čase sme celá redakcia slintali blahom a hru sme si naozaj užívali. Prešlo však pár mesiacov a do sveta bola vypustená finálna verzia tohto námorno-pirátskeho produktu. Ak ste zvedaví, či stojí za to oprášiť hák a naleštiť kormidlo, určite čítajte ďalej.

Sid Meier's Civilization VI: Rise and Fall - Recenzia

Objavujte, expandujte, využívajte zdroje a zničte súperov. 4X stratégie sú už desaťročia pre množstvo hráčov tým pravým orechovým. Medzi priekopníkov tohto žánru patrí aj legendárna séria Civilization, v ktorej máte pod palcom celú civilizáciu od jej prvých krokov až po dobu modernú. Rok a pol od vydania šiesteho dielu prichádza aj prvý datadisk Rise and Fall a my sme sa mu v recenzii pozreli na zúbok.

Pure Farming 2018 - Recenzia

Pure Farming 2018 - Recenzia

Hry, ktorých témou je farmárčenie, by boli ešte prednedávnom každému iba na smiech. Avšak to, čo sa môže zdať niekomu smiešne, môže sa inej skupinke ľudí zdať priam geniálne. Na začiatku to boli hry ako SimFarm (1993), potom farmárske hry na Facebooku, neskôr farmárčenie Funky Barn (2012) na WiiU a nakoniec seriózny Farming Simulator (od roku 2008). Pure Farming 2018 však má byť konečne akýmsi mostom pre bežných hráčov k realistickým simuláciám. Dokáže to?

Gravel - Recenzia

Gravel - Recenzia

Spoločnosť Milestone patrí už dlho na poli pretekárskych hier medzi tie najlepšie. Vydala už mnoho titulov, medzi ktoré patrí napríklad séria MotoGP, Ride či MXGP a do tejto pretekárskej rodiny prednedávnom pribudol nový off-road titul menom Gravel. V čom je ale v porovnaní so svojimi staršími bratmi iný?

Chuchel - Recenzia

Chuchel - Recenzia

Nemyslím si, že sa budem úplne mýliť, ak poviem, že tvorcovia z Amanita Design sa nechali pri tvorbe svojho najnovšieho výtvoru Chuchel inšpirovať obľúbenou veveričkou Scrat z Doby ľadovej. Zrejme ju netreba bližšie predstavovať, keďže jej eskapády počas získavania chutného orieška zabávali svojho času milovníkov animovaných filmov na celom svete. Na podobnom princípe funguje aj táto adventúra, rozdiel je len v tom, že veveričku nahradila machuľa hovoriaca neznámym jazykom a oriešok sa zmenil na šťavnatú čerešňu.

Life is Strange: Before the Storm - Recenzia

Epizodické adventúry sa v poslednej dobe tešia veľkej obľube. Štúdio Telltale Games patrí medzi tie, ktoré v tomto žánre hraje prím. Vývojári z Dontnod Entertainment však pred dvoma rokmi prišli s hrou, ktorá sa stala životaschopnou konkurenciou - titulom Life is Strange. Netrvalo to ani tak dlho a hra sa dočkala veľmi zaujímavého prequelu s názvom Before the Storm, no už z dielne iného štúdia, ktorým je Deck Nine. Pýtate sa, ako veľmi je zaujímavý? Potom na nič nečakajte a určite si prečítajte nasledujúcu recenziu.

Bayonetta - Recenzia

Bayonetta - Recenzia

Na balans vo svete ľudí kedysi dohliadali dva staroveké klany – čarodejnice Umbra a mudrci Lumen, ktorí vďaka vlastníctvu jedného z „Očí sveta“ udržiavali pomer medzi temnotou a svetlom v dokonalej rovnováhe. Jedného dňa sa ale dokonalosť stratila a nad slávou týchto kedysi legendárnych zoskupení zostal visieť len tieň dávno zabudnutej histórie. Fiktívny svet si žiada fiktívne udalosti, fiktívne miesta a fiktívne postavy. Tým fiktívnym svetom je tu svet rovnováhy svetla a temnoty, fiktívnou udalosťou je záhadná udalosť, ktorá sa takmer podpísala pod koniec sveta, fiktívnym miestom je mesto Vigrid, kde sa odohráva väčšina deja a tou fiktívnou postavou tu je jedinečná, neopakovateľná a rada sa predvádzajúca Bayonetta.

Arma 3: Tac-ops Mission Pack - Recenzia

Arma 3: Tac-ops Mission Pack - Recenzia

Štúdio Bohemia Interactive vždy patrilo k tým najlepším českým štúdiám. Priniesli nám celosvetovo uznávanú sériu hier Operation Flashpoint, obľúbené hry zo série Arma či priekopníka v survival hrách – hru DayZ. No pravdepodobne ich najúspešnejší taktický počin Arma 3 dostáva nové DLC, ktoré istotne záujme každého fanúšika.

Star Wars: Battlefront 2 - Recenzia

Star Wars: Battlefront 2 - Recenzia

Pri Electronic Arts to už raz tak býva. Mohli by sme predpokladať, že taký obrovský gigant, akým táto spoločnosť je, vskutku dokáže priniesť hráčom pomerne slušné tituly, predovšetkým, ak ide o silné značky. A tou je práve ikonický Star Wars. Po prvom nástrele v podobe hry Star Wars: Battlefront sa nám po dvoch rokoch núka pokračovanie. Poďme sa teda pozrieť, čo nás tentoraz čaká.

Seven: The Days Long Gone - Recenzia

Seven: The Days Long Gone - Recenzia

Tím štúdia IMGN.PRO v spolupráci s vývojármi z Fool’s Theory, ktorých vedie Jakub Rokosz, bývalý senior dizajnér Zaklínača 3, nám priniesol nové cyberpunkové dobrodružstvo. I keď hra na prvý pohľad pripomína Diablo, vela podobností tu nenájdete. Seven: The Days Long Gone má viac než s akčnými RPG spoločné črty s hrami ako Thief, Planescape, Shadowrun, Skyrim alebo samotný Zaklínač.

Need for Speed: Payback - Recenzia

Need for Speed: Payback - Recenzia

Need for Speed. Herná séria ktorá ma naučila všetko, čo treba vedieť o autách, rýchlosti a zložitosti tuningu. Dobre, možno ma naučila iba užívať si prechádzanie zákrut šmykom, ale už odmalička bola táto séria moja obľúbená a vždy som si ju vybral, keď som mal chuť vypustiť trochu pary. Čím to však je, že rok za rokom čakám na nový diel, ktorý by ma zaujal tak, ako niektoré v minulosti, no ten stále neprichádza?

Hand of Fate 2 - Recenzia

Hand of Fate 2 - Recenzia

Predstavte si, že existuje hra, v ktorej chvíľu hráte karty a o chvíľu zabíjate nepriateľov mečom a sekerami. Že si niečo také neviete predstaviť ani za svet? Tak v takom prípade určite čítajte ďalej, pretože pokračovanie hry Hand of Fate je tu a ak máte chuť na neobyčajne akčné RPG, táto hra by nemala uniknúť vašej pozornosti.

Football Manager 2018 - Recenzia

Football Manager 2018 - Recenzia

Mávate občas chuť zahrať si nejakú športovú hru, v ktorej nie je nutné ovládať hráčov a ani sa rozčuľovať nad tým, prečo vám to s tým ovládačom nejde? Radi sledujete štatistiky, tabuľky či rôzne ukazovatele vášho obľúbeného športového družstva? Máte radšej vyžehlenú košeľu ako zablatené tepláky? Ak ste aspoň raz odpovedali áno, potom zbystrite pozornosť, pretože manažérske hry sú očividne pre vás ako stvorené. Hoci ich v posledných rokoch pomaly, ale isto ubúda, nový ročník Football Manager sa nás snaží presvedčiť o tom, že tieto hry majú neustále čo ponúknuť. Ak sa pýtate, či sa to tejto hre podarilo, určite pokračujte ďalej v čítaní tejto recenzie.