Call of Duty: WWII - Singleplayer - Recenzia

Je to už pár pekných rokov, čo séria, ktorá odštartovala svoju hviezdnu kariéru, ponúkla hráčom nezabudnuteľné zážitky na bojových poliach najväčšieho ozbrojeného konfliktu v dejinách ľudstva. Konkrétne, v roku 2008 to bolo Call of Duty: World at War, ktoré v podstate ukončilo ťaženie v druhej svetovej vojne. A trvalo presne deväť rokov, kým sme sa dočkali návratu k jeho koreňom. Poďme sa teda spoločne pozrieť, či tento návrat stojí po toľkých rokoch naozaj za to.

Forza Motorsport 7 - Recenzia

Forza Motorsport 7 - Recenzia

Popreháňať Hummer po okruhu obklopenom piesočnými dunami v Dubaji, vyskúšať si formuly na legendárnej trati Spa-Francorchamps, alebo zažiť zelené peklo z kokpitu bežných cestných áut v Nürburgringu. Najnovší diel zo série Forza prišiel s množstvom vylepšení a prvýkrát, okrem špeciálnej Forzy 6: Apex a Forzy Horizon 3 s otvoreným svetom, prichádza aj vo verzii pre počítače s operačným systémom Microsoft Windows.

Dungeons 3 - Recenzia

Dungeons 3 - Recenzia

Pamätáte sa ešte na starý dobrý Dungeon Keeper, že áno? Ak nie, nezúfajte, pretože hra Dungeons 3 vás prenesie späť do doby jeho najväčšej slávy a určite vám ho pripomenie. Či je však Dungeons 3 aspoň taká dobrá, ako spomínaná klasika, sa dozviete v tejto recenzii, ktorá si najnovšiu hru zo série Dungeons vzala na mušku.

Total War: Warhammer 2 - Recenzia

Total War: Warhammer 2 - Recenzia

Na zistenie, že Total War: Warhammer bude vlastne trilógia, reagovali hráči naozaj rôzne. Pôvodne malo ísť o sériu typu Starcraft 2, v ktorej je jedna hra rozdelená do troch dielov segmentovaných geograficky, nie časovo. Prvý diel dopadol výnimočne dobre, a tak sme, prirodzene, boli zvedaví, čím nás prekvapí ten druhý.

Cuphead - Recenzia

Cuphead - Recenzia

Súčasnosť originálnosti nepraje. Veď ako by aj mohla, keď v podstate všetko už bolo svojím spôsobom vymyslené alebo navrhnuté a ostatní to len kopírujú, či už schválne alebo nevedomky, zhodou okolností. Je to jednoducho tak. Žijeme v dobe napodobenín a produktov líšiacich sa maximálne názvom. Niekedy sa ale predsa ešte nájde niekto, kto príde s niečím, čo všetkých vytrhne z nudnej šedi a strhne na seba všetku pozornosť. A Cuphead je tým niečím bez najmenších pochýb.

Vaporum – Recenzia

Vaporum – Recenzia

Vaporum od bratislavského štúdia Fatbot Games síce v mnohých ohľadoch pôsobí ako klon Bioshocku v štýle „Dungeon Crawler“, no súčasne je obdivuhodné, ako úspešne dokázala partia vývojárov z Petržalky debutovať na celosvetovej úrovni.

Project Cars 2 - Recenzia

Project Cars 2 - Recenzia

Môže sa názov herného štúdia do určitej miery vzťahovať na hry, ktoré sú v ňom vytvárané? Pri Slightly Mad Studios, čo v preklade znamená Mierne šialené štúdio, možno aj hej. Šikovní ľudia, ktorí hráčom priniesli obľúbené tituly, ako Need for Speed Shift, Shift Unleashed či World of Speed si v roku 2015 povedali, že majú na vytvorenie perfektného simulátora, ktorý by dokázal konkurovať renomovaným menám, ako Forza, Asetto Corsa alebo Gran Turismo. Už len to je sama o sebe celkom šialená predstava. V tomto štúdio sa ale výzvy nezľakli a prišiel tak na svet titul Project Cars, ktorý toho sľuboval naozaj veľa – od perfektných vizuálov až po pravý pretekársky zážitok, no vo viacerých smeroch za konkurenciou nakoniec zaostával a jeho obľúbenosti bránilo hneď niekoľko problémov.

Voodoo Vince: Remastered - Recenzia

Voodoo Vince: Remastered - Recenzia

Existujú remastery, ktoré nadčasovú hrateľnosť hier obohacujú o modernú grafiku, vďaka čomu si ich môžu v plnej paráde užiť aj súčasní hráči. Existujú taktiež remastery, ktoré síce neprinášajú legendárne hry, no v modernej grafike sa pôvodné, staré hry zrazu zdajú byť hrateľnejšie a celkovo lepšie. Napokon existujú aj remastery, o ktoré nikto nikdy nežiadal, neprinášajú veľa nového a pri ich hraní zistíte, že tak, ako tie hry za veľa nestáli ani vo svojej dobe, tak za veľa nestoja ani dnes. Voodoo Vince: Remastered patrí, žiaľ, do tretej kategórie.

Hellblade: Senua's Sacrifice - Recenzia

Hellblade: Senua's Sacrifice - Recenzia

Tajomnú hru Hellblade: Senua's Sacrifice som sledoval už od jej prvého oznámenia, prvých obrázkov a videí. Práve vtedy ma niečím neobyčajným očarila, upútala a musím povedať, že toto svoje čaro si ponechala až do vydania plnej verzie. No to, či je jej kúzlo dostačujúce, aby dokázalo konkurovať iným „miliónovým“ titulom dnešných dní, sa dozviete v dnešnej recenzii.

Crossout - Recenzia

Crossout - Recenzia

Keď som kedysi dávno počas vypustenia hry World of Tanks do sveta hral túto akčnú MMO hru, ani by mi nenapadlo, že tento žáner sa stane takým obľúbeným a hráči pri ňom budú schopní stráviť hodiny svojho života. Dokonca som nepomyslel ani na to, že sa dočká veľkého množstva „klonov“ ako World of Warship, či napríklad War Thunder. A ani vo sne by mi nezišlo na um, že raz budem hrať hru, v ktorej si budem môcť v postapokalyptickom svete stavať vlastné autá a bojovať s nimi na život a na smrť. A o tom hra Crossout je.

Impact Winter - Recenzia

Impact Winter - Recenzia

Mráz, štípajúce líca, silný vietor a beznádej. Vitajte v post-apokalytpickom svete hry Impact Winter. Obľuba survival hier hráčov neustále drží, a preto prichádzajú stále nové a nové tituly, sľubujúce poskytnúť zážitok z prežívania napriek zlým okolnostiam. Impact Winter však už od začiatku sľubuje iný smer, na aký sú hráči zvyknutí z hier ako DayZ, Rust, či ARK: Survival Evolved.

Get Even - Recenzia

Get Even - Recenzia

Keď si sadáte do kresla pred nejakú novú hru, máte približne predstavu o tom, čo vás čaká. Občas sa však stane, že vás titul prekvapí prvotným „mindfuckom“ a vy hneď na začiatku strácate akýkoľvek prehľad. A len sa postupne utápate. Aj taký je najnovší počin štúdia Farm 51 – Get Even.

Aktuálne súťaže

Súťaž o Sound BlasterX Katana
Súťaž o Synology DS418