Hellblade: Senua's Sacrifice - Recenzia

Hellblade: Senua's Sacrifice - Recenzia

Tajomnú hru Hellblade: Senua's Sacrifice som sledoval už od jej prvého oznámenia, prvých obrázkov a videí. Práve vtedy ma niečím neobyčajným očarila, upútala a musím povedať, že toto svoje čaro si ponechala až do vydania plnej verzie. No to, či je jej kúzlo dostačujúce, aby dokázalo konkurovať iným „miliónovým“ titulom dnešných dní, sa dozviete v dnešnej recenzii.

Crossout - Recenzia

Crossout - Recenzia

Keď som kedysi dávno počas vypustenia hry World of Tanks do sveta hral túto akčnú MMO hru, ani by mi nenapadlo, že tento žáner sa stane takým obľúbeným a hráči pri ňom budú schopní stráviť hodiny svojho života. Dokonca som nepomyslel ani na to, že sa dočká veľkého množstva „klonov“ ako World of Warship, či napríklad War Thunder. A ani vo sne by mi nezišlo na um, že raz budem hrať hru, v ktorej si budem môcť v postapokalyptickom svete stavať vlastné autá a bojovať s nimi na život a na smrť. A o tom hra Crossout je.

Impact Winter - Recenzia

Impact Winter - Recenzia

Mráz, štípajúce líca, silný vietor a beznádej. Vitajte v post-apokalytpickom svete hry Impact Winter. Obľuba survival hier hráčov neustále drží, a preto prichádzajú stále nové a nové tituly, sľubujúce poskytnúť zážitok z prežívania napriek zlým okolnostiam. Impact Winter však už od začiatku sľubuje iný smer, na aký sú hráči zvyknutí z hier ako DayZ, Rust, či ARK: Survival Evolved.

Get Even - Recenzia

Get Even - Recenzia

Keď si sadáte do kresla pred nejakú novú hru, máte približne predstavu o tom, čo vás čaká. Občas sa však stane, že vás titul prekvapí prvotným „mindfuckom“ a vy hneď na začiatku strácate akýkoľvek prehľad. A len sa postupne utápate. Aj taký je najnovší počin štúdia Farm 51 – Get Even.

Inner Chains - Recenzia

Inner Chains - Recenzia

Temné a postapokalyptické hry lákajú hráčov od nepamäti, pretože v sebe nesú kúzlo smrti, hrôzy a beznádeje. Svoj vlastný temný pokus spravili tvorcovia z poľského Telepath Tree, keď prednedávnom na Kick Starteri predstavili hru Inner Chains a žiadali hráčov o finančný príspevok na jej tvorbu. Ani sa nenazdali a požadovanú sumu sa naozaj podarilo vyzbierať. A tak na svet prichádza titul, ktorý už netrpezlivo očakávajú mnohí hráči. Spĺňa teda táto hra očakávania svojich fanúšikov?

Little Nightmares - Recenzia

Little Nightmares - Recenzia

Nočné mory nás strašia od nepamäti. Už ako malé deti sa obávame nástrah strašidiel, ktoré okupujú priestor v skriniach a pod posteľou. V dospelosti nás zas strašia iné mory, možno ešte viac hrôzostrašnejšie, a tak ani v pokročilejšom veku nám toto temno nedáva pokoj. Pokiaľ vás zaujíma čo sa stane, ak spojíme detský strach a dospelejšie strašenie do jedného zaujímavého titulu, tak určite pokračujte v čítaní.

Warhammer 40,000: Dawn of War III - Recenzia

Real-time stratégie vymizli zo sveta takmer rovnako ako point & click adventúry. Žáner, ktorý bol svojho času na výslní, je teraz skoro vyhynutý. Je pravda, že sa sem-tam objaví nejaká hra, ktorá zaujme (napríklad Halo Wars 1 a 2), ale časy, keď počítačovým hrám kraľoval Warcraft 3 či Command & Conquer, sú už dávno preč. Štúdio Relic Entertainment v spolupráci so SEGA sa už od roku 2004 snaží tvoriť real-time stratégie zo sveta Warhammer 40,000. Prvé dva diely slávili úspech a prednedávnom na svetlo sveta prišiel najnovší - tretí. A ako na tom je? To sa dozviete v našej recenzii.

Heroes of the Storm - Recenzia

Heroes of the Storm - Recenzia

Pamätáte sa, kedy ste hrali naposledy dobrú MOBA hru, ktorá vás bavila, netrvala dlho, mala na svoje pomery aspoň akú-takú komunitu a vyzerala dobre? Na trhu je veľa hier takéhoto typu, ktoré splňujú aspoň pár z týchto požiadaviek. No pred pár dňami Blizzard aktualizoval Heroes of the Storm na verziu 2.0 a podľa sľubov mala práve táto hra spĺňať všetky požiadavky. Podarilo sa to?

Thimbleweed Park - Recenzia

Thimbleweed Park - Recenzia

Kráľovský žáner klikacích adventúr zažíva od začiatku tohto storočia veľmi zlé časy. Doby, kedy podobné hry vychádzali na dennej báze a prinášali jeden klenot za druhým, sú podľa všetkého už nenávratne preč a prežívajú len v mysliach verných fanúšikov. Svet sa zmenil, všetko sa nejako zrýchlilo, hráči už pri hrách nechcú toľko premýšľať, chcú totiž dostať okamžitú frenetickú zábavu, a takýto trend point-and-click adventúram ani náhodou nepraje.

The Disney Afternoon Collection - Recenzia

Pamätáte si ešte časy, keď hry neboli o grafike ani o dokonalých animáciách, ale o hrateľnosti a hráči neboli rozmaznaní a nesťažovali sa na každý jeden detail? Keď vo svete vládli procesory s taktom maximálne 66 MHz, takže kto mal 16MB RAM, spustil úplne každý softvér a Mitch Buchannon spolu s C. J. Parkerovou začínali zachraňovať ľudské životy na televíznej obrazovke? Áno, presne do takýchto nostalgických časov vás zoberie kolekcia hier The Disney Afternoon Collection.

Old Time Hockey - Recenzia

Old Time Hockey - Recenzia

Pamätáte si ešte na staré hokejové hry ako NHL’95 či Bret Hull Hockey, kde ste všetko videli v 2D pohľade a na 3D grafiku sa v tej dobe takmer vôbec nepomyslelo? Presne taký hokej práve vychádza a okrem nostalgickej spomienky na staré videohry si pri tejto hre istotne zaspomínate aj na kultový film Slap Shot.

Husk - Recenzia

Husk - Recenzia

Autori Husk si dali za úlohu vytvoriť survival horor, ktorý by sa mohol rovnať legendám. Hru, ktorá vás vystraší tak, že budete žobrať o ďalšie vystrašenie vo zvrhlej extáze desivého herného opojenia. Ak ste si už vopred obzreli hodnotenie, zrejme už tušíte, ako táto snaha dopadla. Žeby to bola iba otázka vkusu autora tejto recenzie? Posúďte sami.

Vikings: Wolves of Midgard - Recenzia

Vikings: Wolves of Midgard - Recenzia

Pamätáte si, kedy naposledy ste hrali dobrú hru, ktorá by sa zaoberala vikingskou mytológiou? Pravdepodobne to bolo veľmi dávno. Slovenskí vývojári sa však nebáli načrieť do tejto mytológie a priniesli na svet hru, v ktorej sa vžijete do roly neotesaného, zato však nebojácneho Vikinga a bude len na vás, ako sa s udalosťami, ktoré v hre naberú naozaj rýchly spád, vyrovnáte. Či sa oplatí hru zakúpiť,sa dozviete v recenzii.

ESET NOD32 s herným módom - Recenzia

ESET NOD32 s herným módom - Recenzia

Dobrý antivírus nie je nikdy zlý. Kto ho nemá, nevie, že ho potrebuje, až kým nie je neskoro, zatiaľ čo ľudia chrániaci sa kvalitným antivírusovým programom zase netušia, že ich ochraňuje, až kým nejde do tuhého. Jednou z nepríjemností, s ktorými sa hráči s túžbou po ochrane doteraz stretávali, je spomalenie samotného počítača. Žiaden hráč nechce byť v zápale boja pripravený o život alebo o body iba kvôli tomu, že sa antivírus rozhodne akurát skenovať systém alebo naďabí na potenciálnu hrozbu na otvorenej karte prehliadača. V slovenskej spoločnosti ESET však myslia aj na hráčov, a tak do celosvetovo uznávaného antivírusového systému NOD32 zabudovali aj hráčsky mód.