Steep - Recenzia

Steep - Recenzia

Vývojári z Ubisoftu už pri prvom predstavení hry sľubovali, že táto hra bude naozaj stáť za to a zaujme každého fanúšika zimných športov. Síce som mal z toho mierne obavy, no uzatvorená beta verzia ma presvedčila, že táto hra má na to, aby patrila k tým lepším herným titulom. Povedzme si na rovinu, hier, kde môžete jazdiť na snowboarde, lyžovať sa či lietať na padáku v zasneženej krajine, je dnes ako šafranu. Ak ste aj vy zvedaví, ako nakoniec hra Steep dopadla a ako je na tom finálna verzia, čítajte ďalej.

Heroes & Generals - Recenzia

Heroes & Generals - Recenzia

Osobne sa vždy poteším akémukoľvek titulu s vojenskou tematikou. Pri srdci zahrejú predovšetkým tie z obdobia prvej, druhej či vietnamskej vojny. Posledné roky sa niesli v znamení moderných zmýšľaných stretov či návštev vesmíru, takže čokoľvek, čo nás teleportuje do čias minulých, skutočne poteší. Takým titulom chce byť aj Heroes & Generals. To, či sa mu to darí, sa dozviete v našej recenzii.

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition - Recenzia

Táto recenzia bude iná ako ostatné. Ide o návrat hry, ktorá je legenda. Mnohými milovaná a niektorými aj výrazne zatracovaná (nenápadne ukazujem prstom na Dana Vávru a jeho 100 dôvodov, prečo Skyrim nehrať). Návrat TES V na scénu bol mimoriadne očakávaný, a tak sme sa so zatajeným dychom pustili do hľadania odpovedí na otázky, ktoré vyvoláva.

Ride 2 - Recenzia

Ride 2 - Recenzia

Mohlo by sa zdať, že motorkárskych hier každým rokom ubúda. Je pravda, že hry podobného žánru nie sú medzi hráčmi v posledných rokoch také obľúbené ako preteky s autami, no aj napriek tomu môžeme naraziť na pár titulov, ktoré vás možno prekvapia. Bude takou hrou aj RIDE 2 ?

CIVILIZATION VI - Recenzia

CIVILIZATION VI - Recenzia

Ešte jeden ťah a spať. Obľúbená veta priaznivcov ťahových stratégií je opäť v móde. Tentoraz sa o jej návrat na výslnie postaralo štúdio Firaxis, a to pokračovaním legendárnej série Civilization. Šiesty diel ťahovej stratégie nám síce neservíruje revolúciu, za to sa však hráči dočkali poriadnej evolúcie.

Battlefield 1 - Recenzia

Battlefield 1 - Recenzia

Konečne sme sa dočkali vydania finálnej verzie hry Battlefield 1! Po dlhej odmlke veľkých AAA hier, ktoré stavili svojím zasadením na prevažne fiktívne boje v blízkej či vzdialenej budúcnosti, tu máme konečne návrat do bojov minulých. Battlefield 1 sa nám pokúsi priblížiť, aké to bolo stáť na bojiskách počas prvej svetovej vojny.

The Silver Case - Recenzia

The Silver Case - Recenzia

Začína to celkom fajn. Do svetla sporo odetej úzkej cesty, kdesi ďaleko od hlučných ulíc v diaľke sa nachádzajúcej siluety veľkomesta, sa vo svojom starom aute vracia domov unavený detektív Tecuguro Kusabi. Priestor medzi jeho perami ako vždy vypĺňa zapálená cigareta a nadávky častujúce všetko, čo ho i len málinko rozčúli. Ako napríklad zlá hudba v autorádiu či čoraz zväčšujúca sa frustrácia z jeho osobného života.

Cossacks 3 - Recenzia

Cossacks 3 - Recenzia

Nestáva sa často, aby sa v dnešnej dobe štúdiá púšťali do vývoja stratégií, aj keď je to momentálne jedno z odvetví, ktoré by potrebovalo oživiť novými hrami. Aj preto sa mnoho skalných fanúšikov tešilo na obnovenie legendárnej klasiky Cossacks 3, ktoré sprevádzali aj opodstatnené obavy.

Mafia 3 - Recenzia

Mafia 3 - Recenzia

Keď som sa zhostil úlohy recenzenta tretieho pokračovania z obľúbenej série hier Mafia, ktorá rezonuje v pamätiach mnohých hráčov vďaka dnes už kultovému prvému dielu, ani som možno netušil, akým úskalím budem musieť prejsť. Poďme sa teda pozrieť na to, čo nám vývojári zo štúdia Hangar 13 naservírovali.

ReCore - Recenzia

ReCore - Recenzia

V roku 2020 Zem postihne epidémia Dust Devil, ktorá ničí všetko živé. Zvyšok ľudstva na čele so spoločnosťou Mandate sa snaží epidémiu zastaviť, lenže márne. Jediným riešením, ako zachrániť ľudskú rasu, je kolonizovať novú planétu, Far Eden. Začiatkom 21. storočia na ňu boli vyslané tisícky rôznych robotov, známych ako corebots, a to s úlohou teraformovať (pripraviť) planétu na príchod prvých ľudí. O dvesto rokov neskôr sa na Far Eden planéte zhostí tejto hrdinskej role dievča Joule, ktorá je jednou z kolonistiek. Joule zisťuje, prečo proces nebol ukončený i to, kto za tým stojí.

World of Warcraft: Legion - Recenzia

World of Warcraft: Legion - Recenzia

Kto z vás by nepoznal starý dobrý World of Warcraft? Hra, ktorá je s nami už niekoľko rokov a ktorá za tú dobu vôbec nezostarla. Ba naopak, hráči zostarli pri nej. Od roku 2004 sa pri nej vystriedalo niekoľko generácií hráčov či hráčok. Znie to až neuveriteľne, keď sa zamyslíte nad tým, že MMORPG, ktoré má 12 rokov, sa stále predáva a trhá rebríčky v predajoch, nehovoriac o tom, že má hráčom neustále čo ponúknuť. Vývojári z Blizzardu sú majstrami v tvorbe príbehov a svet, ktorý sa im podaril za tie roky pomocou hry Warcraft vytvoriť, je neskutočne veľký a spletitý a nejeden spisovateľ by takéto veľdielo závidel. Ďalšie rozšírenie Legion opäť ukazuje kvalitu, ktorú celé toto univerzum ponúka.

Valentino Rossi The Game - Recenzia

Valentino Rossi The Game - Recenzia

Vždy ma viac zaujímali hry so štvorstopovými vozidlami, ale pokiaľ je titul dobrý, tak zvládam aj iný počet kolies. Jednu pretekársku hru s motorkami od štúdia Milestone, ktoré stojí aj za týmto titulom, som už mal možnosť recenzovať, a preto som sa tešil na prekvapenia, vylepšenia a nové veci, ktoré Valentino Rossi The Game (VRTG) prinesie s porovnaním s minuloročnou hrou Ride: Game.

Nelly Cootalot: The Fowl Fleet - Recenzia

Niekedy je dobré dať si na chvíľu pokoj od veľkých vysokorozpočtových AAA hier a siahnuť v období herného sucha po niečom malom, alebo dokonca ešte menšom. Hry netvoria len veľké firmy, ale často len malý tím, ba niekedy iba jeden človek, a dokážu vytvoriť rovnocenné produkty. Taktiež to neznamená, že by sme si takéto hry nemali všímať. Práve naopak. Práve takéto projekty majú veľakrát v sebe kus veľkého srdiečka, ktoré im paradoxne pomôže viac ako milióny vrazené do vývoja. Takouto hrou je, no zároveň aj nie je, nový diel o pirátke Nelly Cootalot.

Mighty No. 9 - Recenzia

Mighty No. 9 - Recenzia

Kde bolo tam bolo, bol raz jeden svet, v ktorom žil android Beck, deviaty v poradí z elitnej skupiny bojových robotov zvaných Mighty Number. Bol to svet vedy a techniky, keď robotika a vynálezy zažívali svoje najlepšie obdobie. Jedného dňa sa niečo stalo, Beckovi „bratia“ zrazu zmenili chovanie a svet začal byť kvôli nim v ohrození. Jediný normálny ostal len Beck, a ten sa spolu s jeho tvorcom, Dr. Whiteom, rozhodol vypátrať zvyšných členov bojovej jednotky a zastaviť ich za každú cenu.