Life is Strange: Before the Storm - Recenzia

Epizodické adventúry sa v poslednej dobe tešia veľkej obľube. Štúdio Telltale Games patrí medzi tie, ktoré v tomto žánre hraje prím. Vývojári z Dontnod Entertainment však pred dvoma rokmi prišli s hrou, ktorá sa stala životaschopnou konkurenciou - titulom Life is Strange. Netrvalo to ani tak dlho a hra sa dočkala veľmi zaujímavého prequelu s názvom Before the Storm, no už z dielne iného štúdia, ktorým je Deck Nine. Pýtate sa, ako veľmi je zaujímavý? Potom na nič nečakajte a určite si prečítajte nasledujúcu recenziu.

Bayonetta - Recenzia

Bayonetta - Recenzia

Na balans vo svete ľudí kedysi dohliadali dva staroveké klany – čarodejnice Umbra a mudrci Lumen, ktorí vďaka vlastníctvu jedného z „Očí sveta“ udržiavali pomer medzi temnotou a svetlom v dokonalej rovnováhe. Jedného dňa sa ale dokonalosť stratila a nad slávou týchto kedysi legendárnych zoskupení zostal visieť len tieň dávno zabudnutej histórie. Fiktívny svet si žiada fiktívne udalosti, fiktívne miesta a fiktívne postavy. Tým fiktívnym svetom je tu svet rovnováhy svetla a temnoty, fiktívnou udalosťou je záhadná udalosť, ktorá sa takmer podpísala pod koniec sveta, fiktívnym miestom je mesto Vigrid, kde sa odohráva väčšina deja a tou fiktívnou postavou tu je jedinečná, neopakovateľná a rada sa predvádzajúca Bayonetta.

Arma 3: Tac-ops Mission Pack - Recenzia

Arma 3: Tac-ops Mission Pack - Recenzia

Štúdio Bohemia Interactive vždy patrilo k tým najlepším českým štúdiám. Priniesli nám celosvetovo uznávanú sériu hier Operation Flashpoint, obľúbené hry zo série Arma či priekopníka v survival hrách – hru DayZ. No pravdepodobne ich najúspešnejší taktický počin Arma 3 dostáva nové DLC, ktoré istotne záujme každého fanúšika.

Star Wars: Battlefront 2 - Recenzia

Star Wars: Battlefront 2 - Recenzia

Pri Electronic Arts to už raz tak býva. Mohli by sme predpokladať, že taký obrovský gigant, akým táto spoločnosť je, vskutku dokáže priniesť hráčom pomerne slušné tituly, predovšetkým, ak ide o silné značky. A tou je práve ikonický Star Wars. Po prvom nástrele v podobe hry Star Wars: Battlefront sa nám po dvoch rokoch núka pokračovanie. Poďme sa teda pozrieť, čo nás tentoraz čaká.

Seven: The Days Long Gone - Recenzia

Seven: The Days Long Gone - Recenzia

Tím štúdia IMGN.PRO v spolupráci s vývojármi z Fool’s Theory, ktorých vedie Jakub Rokosz, bývalý senior dizajnér Zaklínača 3, nám priniesol nové cyberpunkové dobrodružstvo. I keď hra na prvý pohľad pripomína Diablo, vela podobností tu nenájdete. Seven: The Days Long Gone má viac než s akčnými RPG spoločné črty s hrami ako Thief, Planescape, Shadowrun, Skyrim alebo samotný Zaklínač.

Need for Speed: Payback - Recenzia

Need for Speed: Payback - Recenzia

Need for Speed. Herná séria ktorá ma naučila všetko, čo treba vedieť o autách, rýchlosti a zložitosti tuningu. Dobre, možno ma naučila iba užívať si prechádzanie zákrut šmykom, ale už odmalička bola táto séria moja obľúbená a vždy som si ju vybral, keď som mal chuť vypustiť trochu pary. Čím to však je, že rok za rokom čakám na nový diel, ktorý by ma zaujal tak, ako niektoré v minulosti, no ten stále neprichádza?

Hand of Fate 2 - Recenzia

Hand of Fate 2 - Recenzia

Predstavte si, že existuje hra, v ktorej chvíľu hráte karty a o chvíľu zabíjate nepriateľov mečom a sekerami. Že si niečo také neviete predstaviť ani za svet? Tak v takom prípade určite čítajte ďalej, pretože pokračovanie hry Hand of Fate je tu a ak máte chuť na neobyčajne akčné RPG, táto hra by nemala uniknúť vašej pozornosti.

Football Manager 2018 - Recenzia

Football Manager 2018 - Recenzia

Mávate občas chuť zahrať si nejakú športovú hru, v ktorej nie je nutné ovládať hráčov a ani sa rozčuľovať nad tým, prečo vám to s tým ovládačom nejde? Radi sledujete štatistiky, tabuľky či rôzne ukazovatele vášho obľúbeného športového družstva? Máte radšej vyžehlenú košeľu ako zablatené tepláky? Ak ste aspoň raz odpovedali áno, potom zbystrite pozornosť, pretože manažérske hry sú očividne pre vás ako stvorené. Hoci ich v posledných rokoch pomaly, ale isto ubúda, nový ročník Football Manager sa nás snaží presvedčiť o tom, že tieto hry majú neustále čo ponúknuť. Ak sa pýtate, či sa to tejto hre podarilo, určite pokračujte ďalej v čítaní tejto recenzie.

Call of Duty: WWII - Singleplayer - Recenzia

Je to už pár pekných rokov, čo séria, ktorá odštartovala svoju hviezdnu kariéru, ponúkla hráčom nezabudnuteľné zážitky na bojových poliach najväčšieho ozbrojeného konfliktu v dejinách ľudstva. Konkrétne, v roku 2008 to bolo Call of Duty: World at War, ktoré v podstate ukončilo ťaženie v druhej svetovej vojne. A trvalo presne deväť rokov, kým sme sa dočkali návratu k jeho koreňom. Poďme sa teda spoločne pozrieť, či tento návrat stojí po toľkých rokoch naozaj za to.

Forza Motorsport 7 - Recenzia

Forza Motorsport 7 - Recenzia

Popreháňať Hummer po okruhu obklopenom piesočnými dunami v Dubaji, vyskúšať si formuly na legendárnej trati Spa-Francorchamps, alebo zažiť zelené peklo z kokpitu bežných cestných áut v Nürburgringu. Najnovší diel zo série Forza prišiel s množstvom vylepšení a prvýkrát, okrem špeciálnej Forzy 6: Apex a Forzy Horizon 3 s otvoreným svetom, prichádza aj vo verzii pre počítače s operačným systémom Microsoft Windows.

Dungeons 3 - Recenzia

Dungeons 3 - Recenzia

Pamätáte sa ešte na starý dobrý Dungeon Keeper, že áno? Ak nie, nezúfajte, pretože hra Dungeons 3 vás prenesie späť do doby jeho najväčšej slávy a určite vám ho pripomenie. Či je však Dungeons 3 aspoň taká dobrá, ako spomínaná klasika, sa dozviete v tejto recenzii, ktorá si najnovšiu hru zo série Dungeons vzala na mušku.

Total War: Warhammer 2 - Recenzia

Total War: Warhammer 2 - Recenzia

Na zistenie, že Total War: Warhammer bude vlastne trilógia, reagovali hráči naozaj rôzne. Pôvodne malo ísť o sériu typu Starcraft 2, v ktorej je jedna hra rozdelená do troch dielov segmentovaných geograficky, nie časovo. Prvý diel dopadol výnimočne dobre, a tak sme, prirodzene, boli zvedaví, čím nás prekvapí ten druhý.

Cuphead - Recenzia

Cuphead - Recenzia

Súčasnosť originálnosti nepraje. Veď ako by aj mohla, keď v podstate všetko už bolo svojím spôsobom vymyslené alebo navrhnuté a ostatní to len kopírujú, či už schválne alebo nevedomky, zhodou okolností. Je to jednoducho tak. Žijeme v dobe napodobenín a produktov líšiacich sa maximálne názvom. Niekedy sa ale predsa ešte nájde niekto, kto príde s niečím, čo všetkých vytrhne z nudnej šedi a strhne na seba všetku pozornosť. A Cuphead je tým niečím bez najmenších pochýb.

Aktuálne súťaže

Generation 74 - Raider sa nám ukázal v plnej sile
Súťaž o router D-LINK DIR-882