Hra si totiž na seba príliš veľa nezarobila.
Battleborn, multižánrová hra z dielne štúdia Gearbox, od svojho vydania začiatkom mája nezožala taký úspech, ako sa očakávalo. V ťažkej konkurencií s hitom Overwatch od Blizzardu jednoducho neobstála.
Portál Eurogamer sa rozprával s CEO spoločnosti Take-Two, Straussom Zelnickom (Take-Two je materská spoločnosť pod ktorú spadá divízia 2K Games – vydavateľ hry Battleborn), ktorý potvrdil, že zisky z hry neboli také, ako očakávali.
„Keď hra vyšla, dostali sme celkom dobré, pozitívne ohlasy, avšak jej pozícia a výkon na trhu bol pod naše očakávania.“
Strauss Zelnick
Prečítajte si tiež
Battleborn – Recenzia
Napriek tomu 2K bude naďalej podporovať Battleborn. Ako Zelnick povedal, stále si myslia, že je tu možnosť ako prilákať nových záujemcov o hru. Okrem toho, 2K zostáva zaviazané hráčom, ktorí do hry investujú čas a svoje peniaze.
Titul Battleborn bude teda naďalej dostávať nový obsah a jeho finančný model zostane nezmenený. Či jeho hráčska základňa porastie ostáva otázne, hlavne pokiaľ jeho priamym konkurentom je práve Overwatch, ktorý prilákal už 15 miliónov hráčov.
Ešte stále Battlebornu zostáva možnosť prechodu na free-to-play model, ktorý výrazne pomohol napríklad hre Evolve, avšak bolo by to príliš skoro od vydania hry. Uvidíme, ako sa to celé nakoniec vyvinie. Zatiaľ môžu byť hráči Battleborn pokojní, pretože nič sa nemení.