Do tohto pokračovania kultového Planescape: Torment vkladajú hráči nemálo nádejí, tak hádam to tvorcom z inXile Entertainment vyjde minimálne tak dobre ako s Wasteland 2.
Jeremy Kopman, vedúci dizajnu hry, sa v takmer 5-minútovom videu rozhovoril o možnostiach vyplývajúcich z jednotlivých situácií v bojových stretoch. Hra vyzerá veľmi nádejne a to ide len o zábery z alfa verzie. Ak sú veľké dialógové okná pre vás tým pravých orechovým, nový Torment vám určite sadne. Tvorcovia chcú priniesť do bojov prvok rozhodovania sa a interaktívnosti, a to na základe rôznorodých dialógov počas samotných bitiek.
Budeme môcť využívať objekty v prostredí vo svoj prospech, budeme môcť zastrašovať nepriateľov alebo z bojov jednoducho utiecť. Ak nepriatelia nebudú vedieť, kto naše postavy vlastne sú, hráč ich bude môcť dokonca oklamať a takto sa elegantne vyhnúť konfliktu.
{embed_video }