Kritikmi zatracovaný titul Dungeon Keeper pre iOS (web Gamerankings uvádza priemer recenzií len niečo vyše 42%) už nebude môcť v súvislosti s rôznou reklamnou činnosťou používať názov „free-to-play“. Rozsudok vyniesol britský regulačný úrad pre reklamnú činnosť naprieč všetkými médiami ASA (Advertising Standards Authority), ktorý usúdil, že progres hráča v tejto stratégii od EA je v skutočnosti striktne limitovaný, pokiaľ nevyužije mikrotransakcie.
Recenzenti hru najviac kritizovali za pokrytecký systém mámenia skutočných peňazí od hráčov. Gro hrateľnosti tu tvoria kryštály, za ktoré si hráč nakupuje rôzne veci či činnosti (kopanie tunelov, upgradovanie vašej dielne a pod.). Na začiatku síce hra okamžite ponúka 500 drahokamov, no tie sa veľmi rýchlo minú a bez ich kúpenia za skutočné peniaze sa každý jeden prvok stáva doslova nočnou morou. Kopanie tunelov či výskum sa tak pokojne môžu natiahnuť nielen na niekoľko desiatok skutočných hodín, ale dokonca až na pár dní.
Electronic Arts musí teda zmeniť znenie svojich reklám a vymeniť názov „free-to-play“ za iný tak, aby nezavádzal potencionálnych hráčov.