CEO spoločnosti Take-Two Strauss Zelnick sa v rozhovore pre magazín VentureBeat vyjadril k niekoľkým témam, ktoré momentálne hýbu herným svetom.
Pri otázke, ako vidí momentálny posun od hier pre jedného hráča v prospech multiplayerových hier a free-to-play hier, či dokonca Battle Royale, prezradil, že osobne to nevidí tak čierno.
„Sú ľudia, ktorí tvrdia, že hra nebude fungovať, pokiaľ to nebude free-to-play Battle Royale. Ľudia to skutočne hovoria, nežartujem. Ale ja tomu neverím.“
„Hry pre jedného hráča nie sú mŕtve. Zďaleka nie. Spoločnosti si myslia, že sa môžu vyhnúť budovaniu príbehov a postáv a ísť rovno pre peniaze do multiplayeru. Ale ja si nemyslím, že to bude fungovať.“
Ani extrémna popularita GTA Online podľa neho neukazuje na to, že by to bola pravda. Podľa neho naratívne hry pre jedného hráča nejdú nikam.
Zelnick sa taktiež pozastavil nad tým, že jeho vydavateľstvo je oveľa efektívnejšie ako konkurencia. Napriek tomu, že Ubisoft má 14.000 zamestnancov a Take Two iba 4.200, tak majú vyššie tržby ako Ubisoft. Tiež prezradil, že nechce štúdiám vnucovať rovnaký engine ako to napríklad robí EA a radšej im necháva voľnosť, aby pracovali s technológiou s akou chcú a aby pripravovali hry o ktoré majú záujem.