Polhodina z The Bard's Tale IV venovaná súbojovému systému

Polhodina z The Bard's Tale IV venovaná súbojovému systému

Jedno z najlepšie vyzerajúcich RPG tohto roka.

Štvrtý diel klasickej série The Bard's Tale, ktorá započala svoju existenciu ešte v 80. rokoch predchádzajúceho storočia a ktorej posledný diel doteraz vyšiel v roku 1988, vyzerá oproti svojim predchodcom ako z iného sveta. Veď ako by aj nie, nakoľko v dobe jej vzniku hernému svetu kraľoval 8-bit.

Aj napriek tak výraznému a skokovitému postupu vpred, štvrtý diel zachová podstatu série, ktorú tvoril aj ťahový súbojový systém. Ten tvorí gro najnovšieho videa, kde sa dozviete ktoré postavy majú aké schopnosti, na akom princípe fungujú ťahy, a či sa bude môcť dať meniť postavenie postáv v skupine. Následkom pekných animácií nepriateľov, súboje pôsobia živo a sviežo. Je tu sem a tam vidieť niekoľko grafických glitchov, ale stále ide len o alpha verziu, čiže takéto chyby sú ešte prípustné.

Vo svojej podstate je to dungeon crawler a tomu odpovedá aj pohľad na prostredie z vlastných očí, či záludné hlavolamy. Obzvlášť zaujímavo pôsobí vylepšovanie zbraní prostedníctvom rún, ktoré sa v určitej fáze mení na minihru, respektíve menší hlavolam.

Upozornenie: Zobrazenie videa v tomto článku Vám blokuje Adblock. Viac informácií o tejto problematike sa dočítate v našom článku.

Zdroj: DSOG

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk