Čo sa stalo pri vylepšení herného enginu ?
Hororová hra z prvkami tajomna, plíženia sa a robením špionáží u vášho zvláštneho suseda, ktorý je možno vrah? Tak toto je základný popis hry Hello Neighbor. Veľa záujemcov o túto hru sa určite tešilo na jej oficiálny dátum vydania, ktorý bol donedávna stanovený na 29.augusta. No dnes oznámili vývojári štúdia TinyBuild, že dátum vydania hry sa presunie na 8.december a je to podľa slov vývojárov na sto percent len ich chyba.
Štúdio ale neprinieslo len zlé správy. Beta 3, obsahujúca tak 40 percent celej hry je už v Early Access a nájdete v nej bossa, suterén a „prerobené izby Strachu .“Umelá inteligencia teraz dokáže liezť po rebríkoch, takže nebudete musieť stále utekať len po schodoch z poschodia na poschodie a celková stabilita je „dobrá“. Druhý alpha build, s doteraz prvým Hello Neighbor tutoriálom je zdarma k stiahnutiu na helloneighborgame.com.
Ale všetko šlo preč, keď bol pridaný nový engine, ktorý mal byť posledným krokom k dokončeniu hry. „Engine zničil stabilitu, AI a mnoho ďalších dôležitých vecí,“ informoval Alex Nichiporchik (jeden zo zakladateľov TinyBuild) vo videu uvedenom nižšie, a že čas, ktorý budú musieť venovať oprave hry bude niekoľko mesiacov. Na toto povedali vývojári Tiny Build, že „odložená hra môže byť nakoniec aj dobrá, ale zlá hra ostane zlou hrou navždy.“
Video taktiež obsahuje nejaké nové problémy s dizajnom, vrátane odstránenia „Fear Factory,“ a následnej zmene na „Fear Supermarket. Hráči sa odteraz budú spawnovať vo vlastnom dome, „strašidelné dvere“ sú taktiež preč a gigantický Sused z pre-alphy sa tiež vráti, no budete potrebovať dáždnik, aby ste si s ním poradili. Bližšie informácie nájdete na tinybuild.com.