Tiež vás to prekvapilo? Nie, nemyslíme tým úspech VR, ale to, že Valve konečne dokázalo napočítať do tri.
Valve má v súčasnosti rozpracované tri plnohodnotné tituly, ktoré sú vyvíjané so zreteľom na VR (konkrétne HTC Vive a SteamVR), aj keď nepôjde o VR exkluzívne hry. Veľký guru PC hráčov GabeN sa v poslednom rozhovore nechal počuť, že v jeho spoločnosti už vedia ako na virtuálnu realitu a týmito hrami chcú zároveň pomôcť ostatným vyvojárskym spoločnostiam, aby sa inšpirovali prípadným úspechom, či neúspechom týchto ich projektov.
Samozrejme, šéf Valve nekonkretizoval, o aké hry ide, a ak veci nepôjdu tak, ako majú, je možné, že sa ani nikdy nedozvieme, na čom Valve pracovalo. Gabe spomenul len to, že každá z nich je úplne odlišná a že pracujú s dvoma enginami, Source 2 a a Unity.
GabeN rovnako tak vyjadril údiv nad tým, ako sa darí VR zariadeniam samotným. Teší ho fakt, že v druhej polovici minulého roka stúpol počet užívateľov virtuálnej reality až o 86%, a že 30% z VR hier na Steame zarobilo spolu cez 250 000 dolárov. Kľúčom k úspechu VR ako takého nie je podľa neho cena zariadenia, ako softvér, ktorý pre tieto zariadenia hráči požadujú. Aj keď ich cena časom podľa neho klesnú, až sa stanú masovou záležitosťou, čo porovnal s PC dostupnými v roku 1981 a dnes.
Čo by ste povedali na Half-Llife 2 VR, respektíve Portal 2 VR?