Najnovší patch priniesol aj výrazné zmeny týkajúce sa hrdinov D.Va, Zenyatta či Mercy.
Nový patch pre Overwatch je už implementovaný a tak sa hráči môžu tešiť (či prípadne netešiť) z nasledujúcich zmien:
- Ak „Overtime“ v zápase trvá dlhšie ako 20 sekúnd, ukazovateľ sa začne „spaľovať“ rýchlejšie. Hráči sa počas fázy „Overtime“ respawnu pomalšie (čas spawnu sa zvýši o 2 sekundy).
- V móde Competitive Play je zakázané mať v tíme viacero tých istých hrdinov.
- Seba uzdravovacie schopnosti odteraz pomáhajú nabíjať ultimátku. Kvôli tomuto boli ultimátne schopnosti niektorých hrdinov upravené (napr. Roadhog).
Do hry bola pridaná Ana Amari, matka Pharah, ktorá zaujala miesto sniper healera. Výstrely jej biotickej pušky buď uzdravujú spojencov alebo zraňujú nepriateľov. Okrem toho vlastní aj druhú, menšiu pištoľ, ktorou znehybní protivníkov. Tí sú v stave stázy až do momentu, keď utrpia poškodenie. Pre nárazové liečenie Ana používa granát, ktorý rovnako ako jej primárna zbraň, lieči spoluhráčov alebo zraňuje nepriateľov. Jej ultimátna schopnosť má názov Nano Boost, dá sa aplikovať iba na jedného spoluhráča, ktorý má na krátku chvíľu zvýšený damage, rýchlosť a odolnosť voči nepriateľským útokom.
Po sľuboch vývojárov sa konečne zmeny dočkala aj D.Va. Tá doteraz patrila k menej obľúbeným tankom, avšak najnovší patch by to mal zmeniť. Ak ste čakali, že sa zvýši jej sila poškodenia, tak vás musím sklamať. Zlepšená bola schopnosť Defense Matrix (teda predné štíty), jej cooldown znížený z 10 na 1 sekundu. Defense Matrix bude teraz fungovať na podobnom princípe ako Reinhardtov štít. Teda sa bude postupne dobíjať. Plne nabitý štít bude po 10 sekundách a vydrží 4 sekundy (pokiaľ hráč bude stále držať k nemu priradené tlačidlo). Defaultne je odteraz Defense Matrix nastavený na pravom tlačidle myši.
Okrem toho bude mať D.Va zlepšenú aj ultimátnu schopnosť. Autodeštrukcia jej mecha bude už po 3 sekundách, namiesto pôvodných 4. Ultimátka sa bude aj rýchlejšie nabíjať, konkrétne o 15% a nemôže už viac zasiahnuť samotnú D.Vu.
Ďalším hrdinom, ktorý prešiel výraznou zmenou je Zenyatta. Ten bol doteraz najmenej vyberaným supportom z dôvodu jeho nízkej mobility a slabého liečenia. To sa zmenilo. Zenyatta má teraz základný štít zvýšený o 50 bodov. Poškodenie primárnej zbrane bolo znížené na 40 z pôvodných 45, avšak alternatívna zbraň dáva väčší damage, ten z 35 stúpol na 40. Rýchlosť priraďovania Zenyattovych Orb of Discord a Orb of Harmony bola zvýšená z 30 na 120. Veľmi dôležitým je aj zlepšenie ultimátnej schopnosti. Tá teraz lieči 300 bodov zdravia za sekundu namiesto pôvodných 200. Zároveň sa Zenyatta počas nej pohybuje dva krát rýchlejšie.
A teraz zopár zlých správ týkajúcich sa Mercy. Už nie je viac možné znásobovať Damage Boost na jednej postave tým, že ho poskytuje viacero Mercy. Jej ultimátna schopnosť Resurrect sa nabíja pomalšie o 30%, no môže sa počas jej aktivácie hýbať. Resurrect tiež resetuje schopnosť Guardian Angel.
Niekoľkými zmenami prešli aj iní hrdinovia:
- Soldier 76: Ultimátna schopnosť Tactical Visor sa bude nabíjať o 10% dlhšie.
- Roadhog: Ultimátna schopnosť Whole Hog sa bude nabíjať o 45% dlhšie.
- Bastion: Ultimátna schopnosť Tank sa nabíja o 10% dlhšie.
- Lúcio: Ultimátna schopnosť Sound Barrier sa nabíja o 10% dlhšie.
- McCree: Primárna zbraň Peacekeeper dáva plné poškodenie na optimálnej vzdialenosti, avšak menšie poškodenie na tie extrémne – teda príliš blízko, alebo príliš ďaleko.
Ďalej bolo opravených niekoľko problémov a bugov. Celý zoznam zmien nájdete na fóre battle.net.