Vedeli ste, že sa k prvému ohníčku nedostalo až 10% PC hráčov?
Dalo by sa povedať, že niektorí hráči si hry kupujú len preto, aby si ich kúpili. Práve k takému výsledku sme došli pri zamýšľaní sa, ako je možné, že až desatina všetkých PC hráčov sa nikdy nedostala ani len k prvému ohníčku. Séria Dark Souls je síce známa svojou nekompromisnosťou, a tretí diel v tomto nie je žiadnou výnimkou, no pochybujeme, že hlavný dôvod bola obtiažnosť. Úvod hry sa totiž nesie v tutoriálovom duchu a zomrieť v ňom si žiada pokročilú diagnózu poruchy prstových svalov.
Na druhej strane to môže odrážať frustráciu ľudí z početných chýb objavujúcich sa po vydaní, kedy si hráči povedali, že hru nezapnú, kým ju tvorcovia patrične neopravia. A takto by sme mohli definovať aj 15% hráčov, ktorí doteraz neporazili prvého bossa Iudex Gundyr. Zo štatistík taktiež vychádza, že čím pokročilejšia fáza hry, tým menej ľudí ju dosiahlo. Tieto vskutku zaujímavé údaje si môžete pozrieť jednoducho v celkových štatistikách achievementov priamo na Steame.
Nezabudnite si prečítať našu recenziu na Dark Souls 3, ktorú pre vás napísal Juraj.
Bandai Namco vo svojej finančnej správe navyše uvádza, že Dark Souls 3 predalo už 3 milióny kusov a celá Souls séria dokopy predala už vyše 13 miliónov hier. Nevieme síce posúdiť, koľko z tých 3 miliónov bolo predaných na PlayStation 4 a Xbox One, no vďaka stránke SteamSpy môžeme poľahky zistiť, že na PC sa predalo už takmer 900 000 kópií. PC hráči sú teda zodpovední za približne tretinu predaných kusov. Pre zaujímavosť dodávame, že zatiaľ čo sa v Ázii predalo 500 00 kusov Dark Souls 3, v Európe to bol rovný 1 milión a v Severnej Amerike 1,5 milióna.