Projekt ohlásený v decembri roku 2010 a dlho očakávaný následovník najúspešnejšej MMO hry na svete, World of Warcraft, svetlo sveta neuzrel. Prečo to takto dopadlo a čo dohnalo tím k vytvoreniu inej hry nám objasní Jeff Kaplan, známy vývojár z Blizzard Entertaiment.
„Na Titane pracoval mimoriadne nadaný tím jednotlivcov, no zlyhali sme po každej stránke, po ktorej môže projekt zlyhať. To je pre nás po našich úspešných projektoch niečo naozaj nečakané.“
„Bol na nás vyvíjaný obrovský tlak,“ pokračoval Jeff. „Aj keď nám nikto nepovedal ani slovo, každý nás skôr podporoval, myslím si, že šlo o vnútorné rozpaky, pretože sme neboli zvyknutí zlyhať.“
Po tomto zlome sa tím pracujúci na Titane rozhodol nevešať hlavu, ale naopak tomu dať ešte jednu šancu a využiť predošlé zlyhanie na vytvorenie niečoho nového.
„Vedeli sme, že toto je naša posledná šanca, často totiž používame frázu: ‚Si dobrý len tak ako tvoja posledná hra‘, a tá naša bola v troskách. Takže, keď prišlo k presmerovaniu tímu na Overwatch, bolo medzi nami veľmi tesné puto a vôľa ukázať svetu, že sme nezlyhali, urobiť teda niečo naozaj zábavné.“
Overwatch je tímová strieľačka, ktorá hráčom umožňuje ovládať skupinu hrdinov s rôznymi schopnosťami. V plnej verzii nám bude k dispozícii na PC, Xbox One a Playstation 4 24. mája 2016. Uzatvorená beta je k dispozícii už niekoľko týždňov, no prístup k nej sa končí 24. apríla. Otvorenú betu pre všetkých hráčov Blizzard sprístupní už 5. mája.