Progress systém je niečo, čo hre Overwatch výrazne chýbalo. Zaujímavým faktom je ale to, že Blizzard už navrhol dokopy 3 takéto systémy pre hru a ten najlepší si budeme môcť vyskúšať už v januári.
V novom vývojárskom videu hovorí Jeff Kaplan, režisér hry, o všetkých troch systémoch. Prvý bol veľmi jednoduchý a hráčov odmeňoval iba za hranie. Za to si mohli hráči odomknúť rôzne schopnosti postáv, napríklad pri Reaperovi to boli rôzne variácie ultimátneho skillu. Jedna zvyšovala silu brokovnice, druhá sa zameriavala viac na defenzívu a umožnila hráčovi rýchlo sa vyliečiť. Druhý systém bol zameraný hlavne na kozmetické bonusy, ktoré mohli hráči hraním získať. Ani to ale nebolo to pravé, nakoľko to podporovalo hráčov v tom, aby sa sústredili na jedného hrdinu. Pri testovaní tak hráči často odmietali zmeniť svoju hernú postavu, i keď si to situácia v hre vyžadovala. Blizzard tak chce prísť s tretím systémom, ktorý trochu skombinuje prvky predošlých systémov. Hráčom ponúkne zábavné kozmetické odmeny, ale zároveň neprinesie negatíva predošlých dvoch testovaných systémov. Viac do detailov o tom, čo nás v hre na nový rok čaká, ale aj o tom, ako prebiehal návrh predchádzajúcich progress systémov, hovorí sám Jeff vo videu.
{embed_video }
Pri prípravách na nový rok si Blizzard pripravil aj nový trailer pre hru. Čo sa týka gameplayu, neukazuje nám takmer nič, ale ako je to už pri traileroch od tejto hernej spolčnosti zvykom, pozerá sa video veľmi dobre.
{embed_video }
Zdroj: vg247.com, pcgamer.com, youtube.com