Duchovný nástupca kultového Planescape: Torment definitívne príde až na budúci rok. Rady tvorcov totiž opúšťa vedúci projektu.
Štúdio inXile Entertainment opúšťa Kevin Saunders, človek zodpovedný za celkový chod titulu. Podľa jeho slov v zatiaľ poslednom update je šťastný, že mohol byť súčasťou vývoja takto vynikajúcej hry, no keďže sa tvorcovia už vysporiadali s väčšinou záležitostí a dokončovanie pokračuje rýchlosťou blesku, tak sa rozhodol zdvihnúť kotvy. S pocitom, že zanecháva projekt v dobrých rukách, sa teda definitívne lúči a teší sa na nové príležitosti a výzvy. Na jeho poste ho zastúpi Chris Keenan, ktorý pracoval na rovnakej pozícii pri vývoji Wasteland 2.
Je skutočne zaujímavé, že vývoj hry opúšťa jeden z jeho hlavných mozgov, hlavne pri prihliadnutí na fakt, že Kevin momentálne nemá ďalší projekt, do ktorého by sa mohol pustiť. Veľmi podozrivé je rovnako aj dosadenie Chrisa, ktorý ho nahradí. Skutočne by kapitán lode opustil plavidlo ešte predtým, než by bezpečne zakotvil v prístave? Vynárajú sa teda rôzne konšpiračné otázky, či náhodou vedúci projektu nedochádza, lebo nie je spokojný so smerom, ktorým sa Torment vybral.
Torment: Tides of Numenera teda definitívne vyjde až na budúci rok, hoci na konci 2015 sa uskutoční beta testovanie.