Prečítajte si rôzne vyjadrenia na rôzne herné témy.
„Ako spoločnosť zbožňujeme single-player viac ako čokoľvek iné, veríme v tento smer hrania hlavne kvôli príbehu a ponoreniu sa do sveta. Hry, ktoré obsahujú mutiplayer nemôžu konkurovať single-player hrám.“ Imran Sarwar z Rockstar Games objasňuje, že nestratili záujem o single-playerové dodatky v GTA V.
„Tvrdenie, že single-player hry sa úplne vytratia, je nezmysel. EA možno nie je spoločnosťou, ktorá podobným hrám udáva tempo, ale existuje veľmi veľa zanietených skupín pre tento smer hier. Single-player hry sa len tak nevytratia.“ Zack Wilson, bývalý levelový dizajnér Visceral nevidí dôvod na znepokojenie nad Visceral, ich novou hrou Star Wars a zavretím štúdia.
„Jedinou cestou akou vieme vytvoriť príbeh do ktoré sa ponoríte je zamerať sa na single-player. Ak by ste mali v hre komponent multiplayera, celé by sa to pomiešalo. To je risk robiť dve veci naraz.“ Tommy Tordsson Björk, príbehový dizajnér z Machine Games vysvetľuje, prečo štúdio nezačlenilo multiplayer do Wolfenstein: The New Order a do Wolfenstein II: The New Colossus.
„Ak máte menší počet užívateľov otvára sa vám aj väčší priestor na experimentovanie, spolupracovanie s nimi a rast spolu s uživateľmi.“ Cliff Blesznski, jeden z vývojárov hry Boss Key vysvetľuje, prečo stále pracujú na hre ktorá má neúspech.
„Bohužaľ, naša hra nelákala hráčov dosť rýchlo, tým pádom sme nemali použiteľný matchmaking systém so súčasným smerom dizajnu našej hry. Toto je srdce multiplayerových hier. S ťažkým srdcom sme museli urobiť krok späť a v budúcnosti musíme prehodnotiť dizajn našich hrdinov.“ Digital Extremes vysvetľujú prečo sťahujú svoju hru The Amazing Eternals po dvoch mesiacoch v bete.
„…loot boxy alebo mikrotranzakcie zatiaľ nedospeli k jasným limitáciám v oblasti predaja hier, ktoré tieto komponenty obsahujú.“ Mat Piscatella, NPD Group. Ďalej táto skupina, ktorá mapuje podobné mechaniky na trhu v hernom priemysle hovorí, že loot boxy neškodia hrám v predaji. Práve naopak, hry s mechanikov loot boxov majú lepší predaj ako hry, ktoré túto mechaniku nemajú. Dodávajú, že je to len korelácia!
„Finančný štandard je agresívnejší ako kedykoľvek predtým. Animal Crossing je vysoko kvalitnou mobilnou verziou hry. Môže sa z nej stať stroj na peniaze pre Nintendo.“ Dr. Serkan Toto, zakladateľ Kantan Games, posudzuje free-to-play hru Animal Crossing: Pocket Camp.
„Vymyslel som si tony vlastných pravidiel, vytvoril okolo nich príbehy a predstavil som si CPU postavy ako sa zúčastňujú tajných zhromaždení v zámku prehliadačov: Čo urobíme s týmto hráčom? Všetko nám rozbíja.“ Gavin Price z Playtonic studio vysvetľuje ako mu Super Mario Kart a zlomená noha dali štart v hernom dizajne.
„Všetci vyvíjajú hry s otvoreným svetom, toto platí aj pre ostatné hry, nielen pre hry z Ubisoftu. V určitom bode prídete s riešením, ktoré sa nakoniec prejaví ako už použité riešenie inou spoločnosťou.“ Jean Guesdon kreatívny riaditeľ odmieta predstavu, že Ubisoft je vzorom pre hry s otvoreným svetom.
„Nemalo to nič spoločné s dĺžkou vývoja alebo niečo podobné. Vážne verím tomu, že hráči nevidia nič z toho a nerozumejú tomu, keď ide o otvorenie ich peňaženiek.“ Kenny Backus, dizajnér SkyRogue, reaguje na otázku, ako prispôsobil cenu hry SkyRogue. V skoršom prístupe hra stála 10€ a 20€ po jej oficiálnom vydaní.
„Hurikán Maria nás knokautoval naspäť do doby kamennej. Jej hnev a deštruktívna sila je stále vidieť a cítiť na celom ostrove.“ Michael Hoyos, CEO SRG Studios sa vyjadruje k charitatívnej akcii s názvom „Play for Charity“.