Vývoj ich akčnej hry z univerza Star Wars preberá EA Vancouver.
Visceral Games je ďalším štúdiom z portfólia Electronic Arts, ktoré zatvára svoje brány. Ich séria Dead Space nebola dostatočne rentabilná a Battlefield Hardline taktiež nespravil dieru do sveta, no oficiálnym dôvodom pre rozpustenie štúdia sú rozdielne predstavy o ich pripravovanej hre z univerza Star Wars.
Prečítajte si tiež
Star Wars od Visceral Games sa bude podobať na akciu Uncharted
Podľa slov Patricka Sönderlanda z EA sa z ich pripravovanej hry, na ktorej pracovala aj bývalá režisérka a scenáristka série Uncharted Amy Hennig, stávala lineárna príbehová adventúra. To bolo v rozpore s ich predstavami o hre, ku ktorej by sa „hráči vracali a trávili pri nej dlhší čas“. Pod vedením EA Vancouver by tak mala chystaná Star Wars hra dostať silný redizajn, aby poskytovala „širší zážitok s väčšou rôznorodosťou a vplyvom hráča na svet.“
Na základoch od Visceral Games tak vznikne úplne nová hra. Drvivá väčšina súčasných hier od Electronic Arts je primárne orientovaná na online aspekt, ktorý poskytuje dlhodobý zdroj príjmov. Dá sa teda usudzovať, že súčasné zameranie hry nebolo zlučiteľné so stratégiou EA posledných rokov. Dátum vydania bol plánovaný na fiškálny rok 2019, no kvôli radikálnym zmenám v smerovaní hry sa odsúva na neurčito.
Veľká časť personálu Visceral Games by mala byť presunutá do iných štúdií EA. Či na projekte bude naďalej pracovať aj Amy Hennig zatiaľ nie je známe.