Toshiba oznámila uvedenie dvoch nových služieb pre zákazníkov v celom regióne, Business Support Portal a Platinum Support Service. Obe služby sú zamerané primárne na firemných zákazníkov spoločnosti Toshiba, a sú navrhnuté tak, aby zabezpečili používateľom pokoj nielen v oblasti všeobecnej spoľahlivosti a funkčnosti výrobkov, ale aj v prípade potreby rýchlej individuálnej pomoci.
Toshiba Business Support Portal
Toshiba Business Support Portal je nástroj, ktorý zákazníkom umožňuje jednoduchú centrálnu správu ich IT majetku. IT oddelenia môžu vidieť a kontrolovať jednotlivé zariadenia z hľadiska maximálneho využitia ich potenciálu. Súčasťou je tiež možnosť prihlásenia, sledovanie servisných požiadaviek, aktuálneho stavu prípadných opráv a tiež rýchly prístup k podrobným technickým dokumentom a pokynom na používanie produktov.
Firmy budú môcť kontrolovať stav všetkých svojich registrovaných zariadení Toshiba, vidieť podrobnosti o ich záručných podmienkach a sťahovať najnovší softvér a ovládače. Jednoducho zaistia potrebné aktualizácie prístrojov a môžu tak udržiavať maximálnu možnú funkčnosť a bezpečnosť celého portfólia svojich zariadení.
Platinum Support Service
Toshiba Platinum Support Service zahŕňa exkluzívnu sadu služieb, ktoré minimalizujú prestoje v prípade akýchkoľvek problémov. Základom je on-site servis u zákazníka s opravou hardware do nasledujúceho pracovného dňa, ktorú zaisťujú rovnako ako telefónnu službu diagnostiky a prípadné opravy certifikovaní profesionáli spoločnosti Toshiba. Tento balík zahŕňa aj službu Hard Drive Retention Service, vďaka ktorej si môžu byť spoločnosti isté, že dáta a citlivé informácie uložené v prístrojoch zostanú aj počas servisného zásahu k dispozícii a v bezpečí.
Zákazníci nadnárodných firiem s pobočkami naprieč regiónom môžu službu využívať v akejkoľvek krajine, kde sa poskytuje, bez ohľadu na to, kde bol notebook zakúpený. Súčasťou Platinum Support Service je navyše možnosť kontaktovanie vyhradeného account managera a využitie portálu Toshiba Business Support Portal pre jednoduchú správu zariadení. K dispozícii sú aj ďalšie možnosti, ako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.
Uvedenie nových služieb potvrdzuje zameranie spoločnosti Toshiba na stredné a veľké spoločnosti a nadväzuje na úspešnú kampaň ‚Make IT work‘. Služby dopĺňajú existujúcu ponuku, medzi ktorú je možné nájsť napríklad záruku spoľahlivosti Toshiba Reliability Guarantee, ktorá zaručuje, že v prípade poruchy zariadenia do jedného roka od nákupu má zákazník okrem bezplatnej záručnej opravy zariadenia nárok na vrátenie celej kúpnej ceny. Vďaka funkčným a cenovo efektívnym nástrojom a možnostiam môžu byť tak spoločnosti pripravené na akúkoľvek situáciu.
Dostupnosť
Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 európskych krajinách a na požiadanie je možné rozšíriť jej dosah do ďalších krajín EMEA. Platinum Support Service je možné využiť pre zariadenia modelových radov Toshiba Satellite Pro, Tecra a Portégé a tiež pre vybrané firemné tablety Toshiba. Služby portálu Toshiba Business Support Portal sú k dispozícii v rámci krajín regiónu EMEA.