CyberPower PR750ELCD - Recenzia

CyberPower PR750ELCD - Recenzia

Pokiaľ patríte do skupiny ľudí, ktorí osobne poznajú význam skratky UPS (a nemám teraz na mysli americkú kuriérsku službu) a jedno či viac takýchto zariadení používajú, máte odo mňa malý plusový bodík. Ak vám nič nepovie ani slovenský názov UPS zariadení – záložný zdroj s prepäťovou ochranou, potom možno práve vám táto recenzia potenciálne zachráni drahé elektronické vybavenie alebo vás prinúti popremýšľať, či by sa vám náhodou UPS nezišla.

AVACOM Prisma PD-20 - Recenzia

AVACOM Prisma PD-20 - Recenzia

Powerbanky sú dnes bežne rozšíreným produktom, vďaka ktorému si na cestách rýchlo a bez problémov nabijete napríklad svoje mobily či iPod-y. Na trhu nájdete aj powerbanku PD-20 od spoločnosti Avacom, ktorá umožňuje nabíjať, okrem vyššie spomenutého, aj notebooky podporujúce nabíjanie prostredníctvom USB-C, ako napríklad MacBook Pro 2017. Poďme sa teda spolu pozrieť na to, čo v sebe táto novinka ukrýva.

Trust Theza - Recenzia

Trust Theza - Recenzia

Doplnok, ktorý dostaneme na testovanie, nie je vždy určený špeciálne len pre hráčov, a tak sme ešte viac zvedaví na jeho používanie a účel. Klávesnica Theza od výrobcu Trust je navrhnutá ako doplnková klávesnica k počítaču, smart TV aj ku konzole. Výrobca tvrdí, že ju vďaka dosahu signálu do 10 metrov môžete bez problémov používať tak, ako je vám to pohodlné. Ako obstála Theza v našom teste?

ADATA XPG SX8200 - Recenzia

ADATA XPG SX8200 - Recenzia

Niekto by si mohol nové M.2 SSD od spoločnosti ADATA spliesť a povedať, že ide len o ďalšie SSD v katalógoch našich obchodov. Akonáhle sa ale pozrieme na rýchlosť udávanú výrobcom a ktorou by malo SX8200 disponovať, zbystríme zrak, hlavne preto, že ceny podobne rýchlych diskov sa začínajú na vyšších sumách. SSD ponúka aj pokročilé funkcie, ako napr. pokročilé ECC a SLC caching. Poďme si toto budget SSD otestovať.

Gigabyte Aorus H5 - Recenzia

Gigabyte Aorus H5 - Recenzia

Po myši a klávesnici je headset tretím najdôležitejším príslušenstvom každého hráča. Spoločnosť Gigabyte sa po anabáze v prvých dvoch spomínaných segmentoch rozhodla rozšíriť rad príslušenstva aj o headsety. Dnes sa bližšie pozrieme na zástupcu strednej triedy − Gigabyte Aorus H5.

MSI Optix - Recenzia

MSI Optix - Recenzia

Ktoré sú tie najdôležitejšie parametre monitora pre zapálených hráčov akčných hier a titulov s rýchlym spádom akcie? Uhlopriečka môže byť dôležitým faktorom pri vyberaní, takisto aj rozlíšenie. Čoraz viac hráčov sa však vzdeláva v otázkach obnovovacej frekvencie, rýchlosti odozvy a typu použitého panelu. Spoločnosť MSI prednedávnom priniesla monitor, ktorý, zdá sa, pokrýva všetky najdôležitejšie vlastnosti, dokonca ponúka aj bonus. Nakoľko nám tento kúsok pristál v redakcii, pustil som sa do zisťovania, či všetky herne zamerané parametre a funkcie vytvorili jeden kohézny celok alebo či ide iba o zlepenec, ktorý vyzerá dobre len na papieri.

Nintendo Labo - Recenzia

Nintendo Labo - Recenzia

Nintendo sa už od dôb svojej prvej veľkej konzoly Nintendo Entertainment System (NES) snažilo hráčom ponúkať čosi viac než len zariadenie na hrávanie hier. Aj keď išlo spoločnosti, samozrejme, predovšetkým o to zariadenie, časom sa začali objavovať periférie, ktoré zážitok z konzoly prehlbovali a rozširovali ho o ďalší rozmer. Teda, viac-menej. Niekedy to totiž spoločnosti vyšlo lepšie, napríklad pri Expansion Pak pre Nintendo 64, inokedy zasa horšie, ako v prípade robota R.O.B pre NES. Najnovšie papierové skladačky Nintendo Labo však dozaista patria medzi tie najlepšie dodatočné periférie, aké Nintendo vo svojej histórii prinieslo.

Modecom Oberon Pro Glass - Recenzia

Modecom Oberon Pro Glass - Recenzia

Evolúciu a postupné zlepšovanie v počítačovom svete nezažíva iba softvér a vnútorné komponenty. Veľkými zmenami v porovnaní s predošlým rokom si prešli aj počítačové skrinky. Už nie je také bežné vidieť kovovú skrinku v prevedení 50 odtieňov béžovej, vnútri ktorej sa doslovne ukrývajú komponenty a kábliky vo farbách dúhy. Trendom posledných rokov sú stále väčšie možnosti prispôsobenia, jednoduchosť používania a v neposlednom rade možnosť ukazovať svoj hardvér celému svetu.

MSI Infinite X - Recenzia

MSI Infinite X - Recenzia

Hľadáte počítač s tým najnovším Intel procesorom? Silnou hernou grafikou? Viac než dostatočnou RAM-kou a úložným priestorom? Navyše taký, ktorý je zabalený do moderného dizajnu s RGB podsvietením? Modelový rad desktopov MSI Infinite X všetky tieto podmienky, minimálne na papieri, spĺňa. Je ale najsilnejší model z tohto radu naozaj perfektným riešením ultra náročných hráčov alebo má aj skryté nedostatky? V redakcii sa u nás pristavil kúsok s označením VR8RF-008US, ktorý v sebe ukrýva momentálne to najlepšie pre hráčov a bol, samozrejme, poriadne preskúšaný, aby sme vám mohli priniesť naše pocity a postrehy z používania.

Modecom Volcano Rift V2 - Recenzia

Modecom Volcano Rift V2 - Recenzia

Podložka Volcano je prvým výrobkom od spoločnosti Modecom, ktorý som testovala kvôli recenzii a musím sa priznať, že som bola naozaj zvedavá. Testovať veci od (pre mňa) neznámeho výrobcu ma vždy láka najmä preto, že existuje veľké množstvo hráčskych periférií a ja som zvedavá, ako sa jednotliví výrobcovia postavia k ich výrobe a dizajnu. Podložka Volcano pochádza zo série hráčskych podložiek pod myš, v ktorej sa každá odlišuje z hľadiska výzoru aj používania. Čo sa dizajnu týka, ide v prípade Rift V2 o jeden z tých žiarivejších kúskov – zažiari však aj z hľadiska výkonu a používania?

Lamax EasyLight 1 - Recenzia

Lamax EasyLight 1 - Recenzia

Od spoločnosti Lamax by sme určite nečakali, že sa rozhodne uviesť na trh práve také zariadenie, akým je stolová lampa. Dozaista ste už neraz siahli po tomto praktickom pomocníkovi, ktorý by nemal chýbať na žiadnom pracovnom stole. Poďme sa teda spoločne pozrieť, aký kúsok si pre nás Lamax pripravil.

CyberPower BRICs BR1200ELCD - Recenzia

CyberPower BRICs BR1200ELCD - Recenzia

Kde by bolo ľudstvo bez elektriny. Táto životodarná energia poháňa všetky moderné technológie, uľahčuje nám život a bez nej by si mohli hráči zahrať tak najviac piškvorky alebo Človeče, nehnevaj sa. Elektrická sieť na Slovensku nie je síce zlá, no niekedy sa môže stať, že sa ocitnete bez prúdu alebo nebodaj vaše drahé zariadenie v kúdole dymu vypovie život. Prepäťové ochrany sú, našťastie, čoraz viac rozšírené, no na poriadnu ochranu, hlavne pred stratou rozpracovanej práce a projektov, existuje pre bežných používateľov len jedno riešenie, ktoré poznáme pod menom UPS.

TP-LINK HS110 - Recenzia

TP-LINK HS110 - Recenzia

Trend inteligentnej domácnosti sa začína naplno rozmáhať a jednou zo spoločností, ktoré sa tohto trendu chytajú, je aj TP-Link. Táto spoločnosť ponúka kompletný set tvorený množstvom prvkov inteligentnej domácnosti, ako rôzne IP kamery, alarmy, zástrčky, Wi-Fi routery a mnoho ďalších. Rozhodli sme sa teda priniesť vám recenziu inteligentnej zásuvky HS110 od zmienenej spoločnosti.

Trust GXT 160 Ture - Recenzia

Trust GXT 160 Ture - Recenzia

Ako ste už určite na našej stránke postrehli, hráčska línia od spoločnosti Trust stojí za povšimnutie aj za recenziu. My sme mali možnosť testovať už niekoľko modelov od tejto spoločnosti, tentoraz sme sa pohrali s myšou GTX 160 Ture, ktorá je ambidextrózna a farebne prispôsobiteľná na škále RGB. Ako naše testovanie dopadlo?

Creative Sound Blaster Play! 3 - Recenzia

Nie všetky zariadenia, napríklad niektoré modely notebookov, ponúkajú externú zvukovú kartu, prípadne, výsledný zvuk nie je kvalitný a je sprevádzaný šumom a iným ruchom. Ďalším dôvodom, prečo siahnuť po externej zvukovej karte, je zosilňovač, pretože vaše 100-Ohmové slúchadlá sú príliš tiché. O všetky tieto problémy sa chce postarať zvuková karta Play! 3 od spoločnosti Creative. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť.

Acer Predator XB321HK - Recenzia

Acer Predator XB321HK - Recenzia

Hranie najnovších titulov v momentálne najlepšom 4K rozlíšení už nie je len výsadou vyvolených. Tejto problematike som sa prednedávnom venoval v samostatnom článku a na vlastnej koži som si odskúšal, že na dostatočne výkonný počítač a 4K monitor si už nemusíte brať hypotéku. Pokiaľ vaša peňaženka nezíva prázdnotou, radi si v živote doprajete to najlepšie a neuspokojí vás nič menej ako dokonalosť, sú na trhu aj produkty, ktoré sa neradia do kategórie „postačujúce”. Svojimi rozmermi, funkcionalitou, spracovaním a najmä cenou už idú do extrémov. Medzi tieto produkty, minimálne svojou cenou, patrí aj monitor Acer Predator XB321HK a ja som sa pozrel na to, či má okrem cenovky atakujúcej štyri cifry čo ponúknuť aj v ostatných kategóriách.

Genesis Neon 360 - Recenzia

Genesis Neon 360 - Recenzia

Pozreli sme sa na headset s názvom Neon 360. Jeho vzrast je trochu mohutnejší, na rozdiel od bežných hráčskych slúchadiel, čo je zjavné už pri pohľade na veľkú krabicu, v ktorej prišiel. Ako to ovplyvňuje jeho výkon, ako dopadol v testovaní a prečo nás tak prekvapil, sa dozviete v recenzii.