THE CIRCLE - V KINÁCH OD 27. 4.
Lenovo Y Gaming Mechanical Switch Keyboard - Recenzia

Značka Lenovo si srdcia hráčov aj bežných používateľov získava už nejaký čas. Najznámejšia je hlavne vďaka notebookom, ale v posledných rokoch expanduje na trhy s rozmanitým príslušenstvom. Preto sú už bežne dostupné Lenovo tablety, smartfóny, monitory a v neposlednom rade aj počítačové periférie. Na hráčov sa Lenovo začalo naozaj zameriavať až pomerne nedávno, a to napríklad ohlásením novej rady produktov s označením Legion a do redakcie sme dostali hneď viacero Lenovo produktov. Ako prvú som si na mušku vzal mechanickú klávesnicu, ktorá prišla z dielne Lenovo ešte minulý rok a ktorá sa pýši ľubozvučným menom Y Gaming Mechanical Switch Keyboard.

Lenovo ThinkVision Y27g Razer Chroma - Recenzia

Herný zážitok. Každý správny hráč vie, že najdôležitejším základom toho najlepšieho herného zážitku je tá správna hra. Hneď za hrou prichádza na rad dôležitý hardvér. Dostatočne výkonný počítač, tie správne periférie ako myš či klávesnica. Často hráči nechávajú pri nákupe jeden komponent až na koniec, a rozhodujú sa najčastejšie podľa toho, koľko im ostane v peňaženke. Na mysli mám monitor a toto opomínanie je naozaj prekvapivé, hlavne keď ľudia prijímajú viac ako 50% informácií z okolitého sveta práve očami.

Creative Sound BlasterX Siege M04 - Recenzia

Keď som sa dozvedel, že idem recenzovať nejaké produkty od Creative, spočiatku som si myslel, že pôjde o nejaké headsety, alebo iné záležitosti zvukového charakteru. Ostal som teda prekvapený, keď z toho vzišla kombinácia hernej myši a klávesnice. V dnešnej recenzii si predstavíme myšku, klávesnica príde na rad po nej. Creative týmito perifériami zabŕdol ešte ďalej do vôd gamingu a má od týchto produktov veľké očakávania. Ako sa mu podarili prvé kroky? Čítajte ďalej.

Lenovo Y Gaming Precision Mouse M800 - Recenzia

Každý počítačový používateľ vie, že do správneho arzenálu nielen profi hráčov patrí tá správna výbava. Milovníci RTS a stratégií si potrpia hlavne na dobrú klávesnicu, fanúšikovia dobrej hudby a atmosférických hier si zážitok nevychutnajú bez kvalitných slúchadiel či reproduktorov. Pri akčných hrách je bez debaty najdôležitejším doplnkom počítačová myš. Ten, koho myš je presnejšia, rýchlejšia a ponúkne aj pár vychytávok navyše a zvládne v súbojoch viac, bude zaručene vyhrávať častejšie ako ten s rozheganou myšou za dve eurá.

Nintendo Switch - Recenzia

Nintendo Switch - Recenzia

Zatiaľ len na polovicu plynu. Asi takto by som opísal nové zariadenie od Nintenda. Zo Switch, ako sa teda konzola nazýva, mám vcelku zmiešané pocity. Ani nie tak z toho, čo ponúka, ako z toho, čo som od nej očakával ja. Momentálne nie som presvedčený o tom, či vlastne Switch v niečom vyniká. No áno, máme nové zariadenie, na ktoré už vyšla asi tá najlepšia hra všetkých čias a mnoho potenciálnych peciek je ohlásených do budúcnosti, no teraz narážam skôr na jej hlavné prednosti, ktorými sa Nintendo pýšilo: hybridný dizajn a možnosť hrať kdekoľvek a kedykoľvek.

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

Arctic Liquid Freezer 240 - Recenzia

V dnešnom svete počítačového príslušenstva a komponentov hýriacich všetkými farbami dúhy a ponúkajúcich stovky možností personalizácie podľa vlastného gusta je stále zopár spoločností, ktoré sa na nič nepotrebujú hrať. Spoločností, ktoré ani tak nejdú proti prúdu, ale stále ostávajú na svojej vytýčenej ceste. V prípade produktov od spoločnosti Arctic je táto cesta snahou ponúknuť čo najlepšie chladenie nielen pre bežných zákazníkov, ale aj tých extrémnejšie naladených. A preto som sa s veľkou chuťou pozrel na AIO vodné chladenie Arctic Liquid Freezer 240, ktoré sľubuje výkon bez kompromisov za takmer neuveriteľnú cenu.

NVIDIA SHIELD TV (2017) - Recenzia

NVIDIA SHIELD TV (2017) - Recenzia

Predpokladám, že pre našich čitateľov nie je zariadenie s názvom NVIDIA SHIELD TV žiadna neznáma. Produkt sa síce objavil na trhu už v roku 2015, no k slovenským zákazníkom sa prakticky nedostal. Teraz sa situácia mení, NVIDIA vydáva upravenú verziu a ponúka ju aj na našom trhu, a to v tej najlepšej možnej forme.

MSI Trident 3 - Recenzia

MSI Trident 3 - Recenzia

Určite si viete predstaviť situáciu, že cestujete preč a potrebujete výkonný počítač, na ktorom si budete môcť zahrať svoje obľúbené hry v najväčšom rozlíšení bez akýchkoľvek problémov. S riešením sa rozhodla prísť spoločnosť MSI s ich druhou sériou mini-PC Trident 3. Podarilo sa im to?

Asus Zenbook 3 - Recenzia

Asus Zenbook 3 - Recenzia

Tenkých notebookov sú plné police obchodov. Takisto aj výkonných notebookov je značné množstvo. Čo spraviť, ak niekto hľadá maximálne tenký notebook, ktorý vnútri ukrýva použiteľný hardvér? Máloktorá spoločnosť si trúfa plávať vo vodách kovových tiel s hrúbkou pod 12 milimetrov a váhou pod jeden kilogram. Odvážlivci prinášajú prevažne počítače, ktorým by výkonovo dokázali konkurovať aj lacnejšie tablety. V spoločnosti Asus sa rozhodli nestavať čisto na dizajne, a tak ešte minulý rok predstavili svoju novú radu Zenbookov s procesormi i5 a i7.

Adata SC660H Externé SSD - Recenzia

Adata SC660H Externé SSD - Recenzia

Spoľahlivé externé úložiská s dostatočnou kapacitou a prenosovými rýchlosťami, pri ktorých si používatelia nemusia trhať vlasy a kúsať nechty od nedočkavosti, už nie sú hudbou budúcnosti. Dokonca to už nie je ani výsada bohatých zapálencov a profesionálov vyžadujúcich to najlepšie. Adata sa už roky snaží oslovovať zákazníkov, ktorí chcú najnovšie technológie, ale nemusia byť pripravení platiť za ne príplatok, ako je to zvykom niektorých iných spoločností. A s novým externým SSD diskom s označením SC660H dokazujú, že ostávajú verní tejto filozofii.