MSI GE63VR 7RF RAIDER - Recenzia

MSI GE63VR 7RF RAIDER - Recenzia

Ak často cestujete, no radi sa hráte počítačové hry, alebo proste potrebujete dávku výkonu so sebou určite ste rozmýšľali nad niektorými odsudzovanou kategóriou zariadení – herného notebooku. Na trhu ich je veľa v rôznych cenových hladinách s ešte rôznejšími konfiguráciami. Je tento 2000€ model hoden svojej ceny a zaslúži si svoje miesto v srdciach hráčov ? Čítajte ďalej....

MSI Force GC30 - Recenzia

MSI Force GC30 - Recenzia

Počítač alebo konzola? Klávesnica s myšou alebo gamepad? Za stolom či na pohodlnom gauči? Treba sa vlastne ešte stále pýtať tieto otázky? Je samozrejmé, že konzoly majú svoje výhody, ale hrať na počítači s gamepadom z pohodlia gauča už dávno nie je žiadna veda. K počítaču sa už dajú pripojiť ovládače určené pre konzoly a na druhej strane je možné kúpiť kvalitné gamepady od rozličných herne zameraných spoločností.

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming - Recenzia

1080p hranie je pre herných nadšencov stále menej zaujímavé. Samozrejme, pre niektoré akčnejšie zamerané hry je menšie rozlíšenie a veľké FPS lepšou voľbou, ale stále viac hráčov siaha po monitoroch s 1440p a 4K rozlíšením, na ktorých vyzerajú moderné tituly naozaj fantasticky. Dostatočný výkon pre naozaj kvalitný zážitok bol ale doteraz pre bežných ľudí bez hlbokých peňaženiek tažko dosiahnuteľný. Aj preto prišla NVIDIA s novou kartou, cenovo a výkonovo usadenú medzi mainstreamom a úplnou špičkou. Na otestovanie sa k nám dostala karta GTX 1070 Ti od spoločnosti MSI a my sme, samozrejme, neodolali a poriadne ju odskúšali v obľubených hrách a testovacích programoch.

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC - Recenzia

Procesory, ktoré sa vynorili z jazera kávy, známeho aj ako Intel Coffee Lake, sa už nejaký čas udomácnili v počítačoch. Dobrý procesor však bez kvalitného základu nič neznamená. Tým základom je matičná doska, a preto nie je žiadnym prekvapením, že pre nové Intel Core procesory prišla na trh naozaj veľká ponuka rozličných dosiek s chipsetom Z370. Tentoraz k nám na testovanie zavítal kúsok značky MSI, ktorý na papieri, respektíve na stránkach výrobcu, sľubuje uspokojenie všetkých túžob bežných aj náročnejších hráčov.

NZXT H400i - Recenzia

NZXT H400i - Recenzia

Značku NZXT už počítačovým nadšencom netreba predstavovať. Ak ste o nej ešte náhodou nepočuli, dala by sa najlepšie zhrnúť dvomi slovami: funkčný dizajn. Kvalitné počítačové skrinky, chladenie a doplnky, ktoré ulahodia oku a zároveň udržia váš počítač v bezpečí pred nadmerným teplom. Takéto skrinky takmer nikdy nie sú lacné a pri NZXT je cena v porovnaní s konkurenciou väčšinou o niečo vyššia. Tentoraz sme na otestovanie dostali stredný model z trojice skriniek radu H s označením H400i a neváhali sme ho podrobiť poriadnej záťaži a pozrieť sa na všetky jeho výhody a nevýhody.

Archos Diamond Alpha - Recenzia

Archos Diamond Alpha - Recenzia

Selfie boom zďaleka neskončil a výrobcovia, medzi ktorých patrí aj spoločnosť Archos, si to patrične uvedomujú. Práve Archos priniesol v spolupráci s čínskym výrobcom Nubia na európsky trh model Diamond Alpha. Ten je určený pre používateľov, ktorí za žiadnych okolností nechcú prísť ani o jeden zaujímavý moment.

TP-Link RE650 - Recenzia

TP-Link RE650 - Recenzia

TP-Link, dôverne známy výrobca sieťových technológií, predstavuje nový zosilňovač signálu model RE650, ktorý v sebe spája AC2600, dvojpásmovú Wi-Fi a množstvo ďalších funkcií. O tom, ako toto zariadenie pracuje a aký účel plní v domácnosti, sa dočítate v našej recenzii.

BML E-series E3 - Recenzia

BML E-series E3 - Recenzia

Určite to mnohí z vás poznajú. Práve idete do práce, školy, vlastne kamkoľvek a zrazu dostanete chuť vypočuť si zopár songov. Vyťahujete teda slúchadlá z vrecka a dlhú chvíľu bojujete s neskutočne pouzleným káblom. Alebo si predstavte inú situáciu. Ste doma, kábel si pekne stočíte, položíte ho na stôl, no pri ďalšom použití je znovu zamotaný. Akoby to mali na svedomí japonskí diverzanti samo a sato. Ideálnou voľbou by boli bezdrôtové slúchadlá, no tie bývajú podstatne drahšie ako káblová konkurencia. Spoločnosť BML sa však svojimi bezdrôtovými slúchadlami E3 snaží túto cenovú priepasť významne zmenšiť. Ako sa jej to teda podarilo?

MSI GTX 1080 Ti Gaming X TRIO - Recenzia

Model grafickej karty 1080Ti s čipom GP102 patrí medzi to najlepšie, čo Nvidia hráčom ponúka. Cenovo sa radí medzi najdrahšie grafické karty na trhu, no zároveň disponuje najvyšším výkonom. My vám prinášame recenziu jedného z dizajnov od spoločnosti MSI, konkrétne verzie karty Gaming X Trio.

Trust GXT 860 Thura – Recenzia

Trust GXT 860 Thura – Recenzia

Prednedávnom ste si na našej stránke mohli prečítať recenziu myši Laban od spoločnosti Trust. K jej dizajnu, prevedeniu ani výkonu sme nemali žiadne väčšie výhrady a navyše nás prekvapila dobrým pomerom ceny a kvality. Tentoraz sme dostali možnosť testovať jej súrodenca z rovnakej línie hráčskej výbavy od Trust, klávesnicu GXT 860 Thura, ktorá dostala označenie semi-mechanická. Čo to ale presne znamená?

ADATA EMIX H30 + SOLOX F30 - Recenzia

ADATA EMIX H30 + SOLOX F30 - Recenzia

Pri mene spoločnosti Adata si väčšina ľudí predstaví USB kľúče, SSD disky, RAM-ky, alebo iné pamäťovo založené počítačové príslušenstvo. Preto bolo celkom veľké prekvapenie, keď v Adata pod značkou XPG vyvinuli slúchadlá určené pre hráčov aj milovníkov kvalitného zvukového signálu. Headset s názvom EMIX H30, externá zvuková karta a zosilňovač pod spoločným názvom SOLOX F30 aspoň na papieri sľubujú toho naozaj veľa.

Trust GXT 170 Heron - Recenzia

Trust GXT 170 Heron - Recenzia

Spoločnosť Trust aktuálne uviedla na trh novú radu herných myšiek. Do tejto rady patrí aj Trust Heron. Myšky tejto firmy donedávna patrili skôr do kancelárií a gaming bol prenechaný iným firmám, ako napríklad Razer, SteelSeries alebo Logitech. Dokáže však Trust preraziť aj v gamingu?

Xbox One X - skúsenosti po mesiaci používania - Recenzia

Zdá sa, že klasické konzolové generácie sú definitívne za nami. Alebo spoločnosti Sony a Microsoft priznali to, čo viacerí hovorili už pri predstavení Playstation 4 a Xbox One. A to, že tieto mašinky boli poddimenzované vzhľadom na dobu, keď boli vydané. Alebo možno spoločnosti nepočítali s príchodom 4K tak rýchlo, ako sa to napokon udialo. Každopádne, minulý rok prišla odpoveď Sony v podobe Playstation 4 Pro, tento rok sa odvážil Microsoft. A výsledok?

Trust GXT 188 Laban RGB - Recenzia

Trust GXT 188 Laban RGB - Recenzia

Spoločnosť Trust vytvorila pre hráčov rad produktov s názvom #buildingchampions a podľa jeho filozofie sa víťazom nenarodíte, ale sa ním stanete. V akom zmysle? Fanúšikovia hier prechádzajú rôznymi fázami, pri ktorých potrebujú vhodnú výbavu. To, čo vyhovuje začiatočníkom, nestačí hráčom na vyššej úrovni. Trust preto ponúka aj dostupnejšiu výbavu pre hráčov s prvými hernými skúsenosťami až po špecifické produkty, ktoré poslúžia najmä profesionálom.

Genesis Radon 600 - Recenzia

Genesis Radon 600 - Recenzia

V minulosti sme sa už pozreli na zúbok niektorým produktom z dielne spoločnosti Natec. Na trh teraz prichádza s novým headsetom Radon 600, ktorý má poskytovať dokonalú ilúziu virtuálneho priestorového zvuku, vďaka ktorému by mali hráči dokonca dokázať indikovať aj smer nepriateľských krokov počas hrania hier.

TP-Link WPA9610 2000Mbps Powerline Kit - Recenzia

V dnešnom hektickom a modernom svete číha stále viac nástrah, ktoré dokážu ľudí vytočiť do nepríčetnosti. Od slabých výsledkov obľúbeného športovca, cez nutnosť čakať na nové diely obľúbeného seriálu, až po ten najväčší kryptonit moderného človeka – pomalý internet a vypadávajúce pokrytie. Rýchly internet je skvelá vec, život bez internetu sa dá ako-tak zvládnuť, ale pomalý slimákonet, ktorý už-už ide načítať stránku, len aby na konci ukázal bielu obrazovku s chybovou hláškou, dokáže rozohniť aj tých najstoickejších ľudí. Našťastie, existuje viacero spôsobov, ako sa takýmto problémom vyhnúť, preto sme sa tentoraz pozreli na produkt od spoločnosti TP-Link, ktorý sľubuje jednoduché používanie a nezproblémové browsovanie či sťahovanie.

Generation magazín

Generation 73 - Xbox One X a mesačné skúsenosti s ním