THE CIRCLE - V KINÁCH OD 27. 4.
Lenovo Y Gaming Mechanical Switch Keyboard - Recenzia

Značka Lenovo si srdcia hráčov aj bežných používateľov získava už nejaký čas. Najznámejšia je hlavne vďaka notebookom, ale v posledných rokoch expanduje na trhy s rozmanitým príslušenstvom. Preto sú už bežne dostupné Lenovo tablety, smartfóny, monitory a v neposlednom rade aj počítačové periférie. Na hráčov sa Lenovo začalo naozaj zameriavať až pomerne nedávno, a to napríklad ohlásením novej rady produktov s označením Legion a do redakcie sme dostali hneď viacero Lenovo produktov. Ako prvú som si na mušku vzal mechanickú klávesnicu, ktorá prišla z dielne Lenovo ešte minulý rok a ktorá sa pýši ľubozvučným menom Y Gaming Mechanical Switch Keyboard.

Lenovo ThinkVision Y27g Razer Chroma - Recenzia

Herný zážitok. Každý správny hráč vie, že najdôležitejším základom toho najlepšieho herného zážitku je tá správna hra. Hneď za hrou prichádza na rad dôležitý hardvér. Dostatočne výkonný počítač, tie správne periférie ako myš či klávesnica. Často hráči nechávajú pri nákupe jeden komponent až na koniec, a rozhodujú sa najčastejšie podľa toho, koľko im ostane v peňaženke. Na mysli mám monitor a toto opomínanie je naozaj prekvapivé, hlavne keď ľudia prijímajú viac ako 50% informácií z okolitého sveta práve očami.

Creative Sound BlasterX Siege M04 - Recenzia

Keď som sa dozvedel, že idem recenzovať nejaké produkty od Creative, spočiatku som si myslel, že pôjde o nejaké headsety, alebo iné záležitosti zvukového charakteru. Ostal som teda prekvapený, keď z toho vzišla kombinácia hernej myši a klávesnice. V dnešnej recenzii si predstavíme myšku, klávesnica príde na rad po nej. Creative týmito perifériami zabŕdol ešte ďalej do vôd gamingu a má od týchto produktov veľké očakávania. Ako sa mu podarili prvé kroky? Čítajte ďalej.

Lenovo Y Gaming Precision Mouse M800 - Recenzia

Každý počítačový používateľ vie, že do správneho arzenálu nielen profi hráčov patrí tá správna výbava. Milovníci RTS a stratégií si potrpia hlavne na dobrú klávesnicu, fanúšikovia dobrej hudby a atmosférických hier si zážitok nevychutnajú bez kvalitných slúchadiel či reproduktorov. Pri akčných hrách je bez debaty najdôležitejším doplnkom počítačová myš. Ten, koho myš je presnejšia, rýchlejšia a ponúkne aj pár vychytávok navyše a zvládne v súbojoch viac, bude zaručene vyhrávať častejšie ako ten s rozheganou myšou za dve eurá.