No Man’s Sky? Čo to je?
Ospravedlnite malé podrýpnutie do momentálne najdiskutovanejšej hry. Samozrejme vieme, že No Man’s Sky nemalo ani zďaleka tak vysoký rozpočet a ľudské zdroje pri vývoji, no ale keď zbadáte najnovšiu verziu Star Citizen v pohybe, rovnako vás nenapadne nič iné. Na Gamescome 2016 sa predstavil aj Chris Roberts, ktorý so svojim tímom predviedol dlhý priechod jednou z misií a veruže sa bolo na čo pozerať.
Desiatky miliónov investovaných peňazí z vrecák samotných hráčov je rozhodne vidieť, nakoľko po technickej stránke v podstate neexistuje nič lepšie. Rozhodne nie v takom merítku, v akom sa prezentuje Star Citizen. Veľkosť sveta je tak masívna, že je doslova zázrak, že to beží na tak vyspelej technickej úrovni. Opustenie obrovitej planéty smerom do vesmíru sa deje bez loadingu a tento proces ešte nikdy v hrách nevyzeral lepšie. Hra úplne plynule osciluje medzi prieskumom okolia na vlastných nohách, strieľaním so zbraňou v ruke v FPS pohľade a lietaním v mrazivých vesmírnych diaľavách. Hra nie je bez chýb, no stále ju čaká ešte dlhý vývoj. Asi najviditeľnejším mínusom je AI, ktorá skutočne veľa rozumu zatiaľ nepobrala.