Mnoho hráčov čakalo na Destiny iba preto, lebo názov Bungie v dnešnom hernom svete niečo znamená.
Výsledkom boli nie len hodiny plné zábavy, ale aj výrazné sklamanie z niektorých aspektov hry. Zlý loot systém, niektoré prapodivné prvky vzhľadom na pokusy o MMO hru a hromada ďalších drobností kazila zážitok. Po roku prichádza prvý datadisk, ktoré majú v desaťročnom pláne Destiny podnázov Comet. Tento sa nazýva The Taken King a prináša zopár zaujímavých prvkov, ktoré môžu hre pomôcť.
Z datadisku sme mali možnosť zahrať si jednu príbehovú misiu a musím sa priznať, že to bol dobre strávený čas. Nie iba kvôli otvorenosti autorov smerom k mojim otázkam, ale aj vďaka solídnemu obsahu, ktorý ponúklo E3 demo.
The Taken King sa bude primárne zaoberať rasou Cabal a tajomstvami, ktoré skrýva. Čo je zaujímavé, že naráciu kampaňovej misie nedodáva váš Ghost, ale prebieha komunikácia s ostatnými postavami, čo nepochybne prispeje k lepšiemu dojmu. (Eskort misie „Dinklebota“ patrili k tomu najbežnejšiemu v pôvodnej hre Destiny a mnohých hráčov táto stereotypná náplň začala po čase nudiť).
Zároveň táto misia v oveľa väčšom vsádza na atmosféru a postupné dávkovanie nepriateľov. Pravdou je, že sme mali k dispozícii postavy s Light levelom 34, zatiaľ čo ostatní nepriatelia mali level 20, no aj tak sme mali čo robiť, aby sme počas záverečného boss fightu v tejto misii nezomreli.
Novinkou v Comet je, že každá z troch herných tried dostala novú podtriedu. Hunter dostal schopnosť Shadowshot (ten cool vyzerajúci fialový luk), Warlock má Stormcaller (môžete pražiť nepriateľov bleskami z rúk) a Titan dostal podtriedu Sunbreaker. Okrem toho sa hráči dočkajú dvoch nových variácií v Crucible. Prvým je Mayhem, klasický TDM, akurát s väčším počtom hráčov a Rift je Destiny variácia pre Capture the Flag.
Autori sľubujú aj nový raid(vraj najväčší doteraz), nové striky, eventy, novú výbavu pre hráčov a mnoho ďalšieho obsahu, no v tomto prípade nechceli ísť do podrobností, preto je otázne, koľko obsahu vlastne Comet bude obsahovať. Vždy sa totiž hovorilo o množstve, ako o „veľkom,“ no žiadne konkrétne čísla sme nedostali. To isté sa týka aj hlavnej príbehovej línie, ktorá síce vyzerá zábavne, no ako na tom bude kvanitatívne a či si udrží úroveň toho, čo sme mali možnosť zahrať na výstave je tak trochu otázne.
Každopádne, po nie veľmi záživnej kampani v pôvodnom Destiny vyzerá The Taken King ako krok správnym smerom po stránke dizajnu, príbehového pozadia a zábavnosti. Táto expanzia vychádza 15. septembra pre platformy pre ktoré vyšla pôvodná hra. Pre hranie však bude potrebná pôvodná verzia Destiny, no autori taktiež prezradili, že sa chystá edícia, kde bude zahrnutý všetok doteraz vydaný obsah, plus táto nová expanzia.