• Modecom Volcano Rift V2 - Recenzia

• Lamax EasyLight 1 - Recenzia

• Modecom Volcano Hammer - Recenzia

• CyberPower BRICs BR1200ELCD - Recenzia

• TP-LINK HS110 - Recenzia

• Trust GXT 160 Ture - Recenzia

Do hlbín v novom Sea of Thieves update

V Rare usilovne pracujú na tom, aby odstránili jeden z najväčších problémov, ktoré majú s hrou nie len recenzenti ale aj hráči. Málo obsahu. Teda to, čo kritizoval aj Ľubomír v recenzii. Či už nie je neskoro, nechám na vašom posúdení, každopádne je skvelé, že sa autori snažia. A prvé ovocie ich práce si budete môcť užiť už 29. mája, kedy je naplánované vydanie prvého rozširujúceho balíčka s názvom The Hungering Deep.

Všetko, čo potrebujete vedieť po predstavení Battlefield 5

Včerajšie predstavenie nového prírastku do série Battlefield možno nešlo úplne podľa našich predstáv (o tom, ale inokedy), no hra ako taká určite nevyzerá zle a je zrejmé, že tak ako pred dvoma rokmi, tak aj v tomto roku budeme vidieť epický súboj medzi Battlefieldom a Call of Duty. Aj keď sme sa možno nedozvedeli všetky informácie, tak autori toho prezradili oveľa viac ako ukázali v prvom traileri. Tak si to poďme rozobrať.

Detroit: Become Human sa nám ukazuje tesne pred vydaním

Očakávaná PS4 exkluzivita od štúdia Quantic Dream sa nezadržateľne blíži a tak nám autori hru predviedli posledný krát pred jej vydaním. Čakajú ju veľké očakávania, vzhľadom na úspešné obdobie Sony s ohľadom na ich kvalitné exkluzivity. Či sa jej to podarí si budete môcť prečítať v recenzii, ktorú pre vás poctivo pripravujeme.

Modecom Volcano Rift V2 - Recenzia

Modecom Volcano Rift V2 - Recenzia

Podložka Volcano je prvým výrobkom od spoločnosti Modecom, ktorý som testovala kvôli recenzii a musím sa priznať, že som bola naozaj zvedavá. Testovať veci od (pre mňa) neznámeho výrobcu ma vždy láka najmä preto, že existuje veľké množstvo hráčskych periférií a ja som zvedavá, ako sa jednotliví výrobcovia postavia k ich výrobe a dizajnu. Podložka Volcano pochádza zo série hráčskych podložiek pod myš, v ktorej sa každá odlišuje z hľadiska výzoru aj používania. Čo sa dizajnu týka, ide v prípade Rift V2 o jeden z tých žiarivejších kúskov – zažiari však aj z hľadiska výkonu a používania?