Kirby Battle Royale - Recenzia

Kirby Battle Royale - Recenzia

Kirby bol podľa môjho názoru vždy akousi čiernou ovcou Nintenda. Hráči ho síce majú radi a je všeobecne obľúbený, no taký úspech ako Mario či Zelda nikdy nedosiahol. A pritom sa nedá povedať, že niektoré z jeho hier dnes už nie sú klasikami žánru, ako napríklad taký Kirby: Canvas Curve alebo Kirby Super Star. Aj napriek tomu však, paradoxne, nemôžeme o tomto ružovom pampúchovi hovoriť ako o nejakom ťahúňovi predaja konzol Nintenda, kvôli ktorému by hráči strácali dych.

Monster Hunter Stories - Recenzia

Monster Hunter Stories - Recenzia

Séria Monster Hunter je už od svojho vzniku známa tým, že sa vo svojich spin-offoch necháva inšpirovať inými žánrami, ktorých prvky by v hlavnej sérii len sťažka prešli. Povedzme si to úprimne, sú akýmsi posvätným grálom, na ktorý si fanúšikovia nedajú len tak siahnuť a radikálnejšie novinky berú často ako svätokrádež. Z toho dôvodu sa tvorcovia preplnení nápadmi musia obrátiť inam a naskočiť na vedľajšiu koľaj spin-offov. Ak by ste si teda náhodou mysleli, že Monster Hunter Stories je prvý medzi takýmito pokusmi.

Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia - Recenzia

Ak patríte medzi tých, ktorí pri pohľade na vlastný život túžia po ďalšej perspektíve, na trh práve prichádza hra ako stvorená pre vás. Ponúka vám príbeh, v ktorom si svoju perspektívu vyberáte vy sami. Zároveň si vyskúšate mnohé z možností pôvodnej hry, ktorá doteraz nebola k dispozícii v anglickom jazyku. Zvoľte vhodnú stratégiu, taktizujte, buďte nekompromisní. Je len na vás, kam sa vyberiete a ako hlboko sa dokážete vcítiť do pocitov postáv a ich životov. Svet Valentie a životy hrdinov máte vo vlastných rukách.

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King - Recenzia

Sériu Dragon Quest som vždy uznával ako vysokokvalitnú RPG sériu, no nikdy som nepovažoval jej príbehy za niečo, čo by bolo viac, než len doplnkom kvalitnej hrateľnosti. Preto ma veľmi prekvapila ôsma časť, ktorá obsahuje veľmi podarené rozprávanie, skvelo napísané postavya nenásilný, úprimný humor. Nedá sa síce povedať, že by šlo o dej epických rozmerov známych z Final Fantasy, to by celé vyznenie hry muselo mať iný artštýl, no ešte nikdy sa mi nestalo, aby ma pri hre Dragon Quest tlačil dopredu práve príbeh.

Sonic Boom: Fire & Ice - Recenzia

Sonic Boom: Fire & Ice - Recenzia

Sonic to má v posledných rokoch veľmi ťažké. Hlavne ako konkurent Maria. Jeho hry často nevychádzajú a ak už nejaká vyjde, tak aj tak stojí za starú bačkoru. Keď tak rozmýšľam, vlastne mi ani nenapadá väčší smoliar ako je on. Jeho tvorcovia sa síce rok čo rok snažia, tvoria a skúšajú, no vždy to skončí rozporuplne. To má za následok, že hráči nad ním rok čo rok pravidelne lámu palice a z toho môže vzísť nebezpečný precedens. Ľudská trpezlivosť má totiž svoje hranice a ani Sonic toto nemôže robiť donekonečna, lebo inak došprintuje naveky.

Pokémon Moon/Sun - Recenzia

Pokémon Moon/Sun - Recenzia

Jeden z najväčších fenoménov našej mladosti nielen stále žije, ale sa teší aj obrovskej popularite. Veď len nedávno vydaná mobilná hra Pokémon GO sa postarala o obrovský rozruch v hernom svete. Pokračovanie hlavnej série, ktorá je s nami, ak rátame dátum vydania v Japonsku, neuveriteľných dvadsať rokov, sa opäť rozrástla o duo nových bračekov. Je na čase zhodnotiť, či vlastne novinka má čo ponúknuť, či to nie je stále to isté a akých zmien sme sa dočkali.

Generation magazín

Generation 72 - Stane sa Super Mario Odyssey hrou roka?