Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia - Recenzia

Ak patríte medzi tých, ktorí pri pohľade na vlastný život túžia po ďalšej perspektíve, na trh práve prichádza hra ako stvorená pre vás. Ponúka vám príbeh, v ktorom si svoju perspektívu vyberáte vy sami. Zároveň si vyskúšate mnohé z možností pôvodnej hry, ktorá doteraz nebola k dispozícii v anglickom jazyku. Zvoľte vhodnú stratégiu, taktizujte, buďte nekompromisní. Je len na vás, kam sa vyberiete a ako hlboko sa dokážete vcítiť do pocitov postáv a ich životov. Svet Valentie a životy hrdinov máte vo vlastných rukách.

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King - Recenzia

Sériu Dragon Quest som vždy uznával ako vysokokvalitnú RPG sériu, no nikdy som nepovažoval jej príbehy za niečo, čo by bolo viac, než len doplnkom kvalitnej hrateľnosti. Preto ma veľmi prekvapila ôsma časť, ktorá obsahuje veľmi podarené rozprávanie, skvelo napísané postavya nenásilný, úprimný humor. Nedá sa síce povedať, že by šlo o dej epických rozmerov známych z Final Fantasy, to by celé vyznenie hry muselo mať iný artštýl, no ešte nikdy sa mi nestalo, aby ma pri hre Dragon Quest tlačil dopredu práve príbeh.

Sonic Boom: Fire & Ice - Recenzia

Sonic Boom: Fire & Ice - Recenzia

Sonic to má v posledných rokoch veľmi ťažké. Hlavne ako konkurent Maria. Jeho hry často nevychádzajú a ak už nejaká vyjde, tak aj tak stojí za starú bačkoru. Keď tak rozmýšľam, vlastne mi ani nenapadá väčší smoliar ako je on. Jeho tvorcovia sa síce rok čo rok snažia, tvoria a skúšajú, no vždy to skončí rozporuplne. To má za následok, že hráči nad ním rok čo rok pravidelne lámu palice a z toho môže vzísť nebezpečný precedens. Ľudská trpezlivosť má totiž svoje hranice a ani Sonic toto nemôže robiť donekonečna, lebo inak došprintuje naveky.

Pokémon Moon/Sun - Recenzia

Pokémon Moon/Sun - Recenzia

Jeden z najväčších fenoménov našej mladosti nielen stále žije, ale sa teší aj obrovskej popularite. Veď len nedávno vydaná mobilná hra Pokémon GO sa postarala o obrovský rozruch v hernom svete. Pokračovanie hlavnej série, ktorá je s nami, ak rátame dátum vydania v Japonsku, neuveriteľných dvadsať rokov, sa opäť rozrástla o duo nových bračekov. Je na čase zhodnotiť, či vlastne novinka má čo ponúknuť, či to nie je stále to isté a akých zmien sme sa dočkali.

Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past - Recenzia

Chlapčenská zvedavosť nepozná medze. Hnaní obrovskou dávkou predstavivosti sa títo budúci muži vo svojich snoch už od útleho veku vydávajú s mečom v ruke proti drakom, zachraňujúc bezbranné princezné, a skúmajúc nové, neprebádané svety, aby sa jedného dňa stali hrdinami pre svoj ľud. Na hrudi hrdo nosiť erb, nezištne pomáhať slabším a zlosynov zaháňať silou i umom.