Quantum Break, nádejne vyzerajúca mysteriózna akcia od Remedy Entertainment (séria Max Payne, Alan Wake), bude obsahovať zaujímavý herný prvok v podobe interaktívnych cutscén. Určite si hovoríte, že QTE sa v hrách využívajú už od nepamäti, no tu nepôjde o takýto druh interaktívnych scén.
Sam Lake sa nechal počuť, že každá z kapitol bude obsahovať „cliffhanger“, ktorých konce nás prenesú do kože hlavného zloducha hry Paula Sereneho. Ten má schopnosť ovládať čas, čím budeme môcť vidieť niekoľko verzií budúcnosti a následne sa rozhodnúť, akým štýlom budeme chcieť pokračovať. Následky týchto rozhodnutí sa budú niesť celou hrou a tak ovplyvnia aj jej koniec.
Podľa slov tvorcu má ísť o live-action sekvencie, čiže videá nahrané reálnymi hercami. Tieto prestrihové scény sa budú dať preskočiť, no tým prídete o dôležité príbehové nitky, čo vám značne pokazí celkový zážitok z Quantum Break.
{embed_video }