Viac než 5 miliónov nových konzol Xbox One sa podarilo dodať obchodným reťazcom od svojho uvedenia na trh. Je to o milión viac, než hlásil Microsoft v roku 2013. A pritom iba v marci sa v US predalo vyše 311 tisíc nových Xboxov, čo je o 60% viac než v prípade Xbox 360 v tom istom čase po svojom vydaní.
“Ešte viac dôležitejšie je ale to, akú veľkú zábavu mame s Xbox One”, tvrdí Yusuf Mehdi, ktorý má na starosti marketing. “Je ohromujúce, že Xbox One fanúšikovia strávia približne 5 hodín denne na Xbox One a ak zrátame všetky strávené hodiny všetkých používateľov, dostaneme sa na číslo presahujúce 1 miliardu hodín strávených v hre a aplikáciách na konzole.”
Sony nedávno ohlásilo, že predal už viac ako 7 miliónov PS4. Tu je však dôležité trochu vysvetliť rozdiel v terminológii, ktorú obe firmy využívajú. Sony vo svojich správach hovorí o predaných kusoch, teda počet kusov, ktoré si kúpili koncoví zákazníci. Microsoft hovorí v podstate o vyexpedovaných kusoch, teda do tohto počtu sa započítavajú aj tie, ktoré ležia skladom v obchodoch.
Tento rozdiel potvrdila na NPD, PS4 sa predávala viac než Xbox One už tretí mesiac za sebou. A napriek tomu je Xbox/PC exkluzivita Titanfall jednou z najpredávanejších hier s počtom 2,9 hry na jednu konzolu Xbox One.