Digital Foundry, teda digitálna zlievareň, je projekt Eurogameru, ktorý sa zameriava na porovnávanie grafiky hier na rôznych platformách. Či ide o PC, starú generáciu alebo novú generáciu konzol, je takmer isté, že Eurogamer sa postará o to, aby ste vedeli, na ktorú platformu si danú hru kúpiť, aby ste z nej mali čo najlepší zážitok. Tentokrát sa Digital Foundry pozrelo na zúbok Wii U verzii hry Watch_Dogs, ktorá prichádza s polročným oneskorením. Ako to dopadlo?
Jednoducho povedané, ak už hru vlastníte na staršej generácii konzol, teda PlayStation 3 alebo Xbox 360 a plánujete si kúpiť Wii U verziu hry kvôli tomu, aby ste si aspoň trošku zlepšili zážitok z hry, nemusíte nad kúpou rozmýšlať.
{embed_video }
Vizuálne sa hra takmer po všetkých stránkach podobá na verziu systému PlayStation 3. Rovnaké je dokonca aj rozlíšenie, na ktorom hra beží, čo je 1152×648. No ako je už zvykom, pri portoch na Wii U sa vývojári veľmi nezdržiavajú optimalizáciou. Hra občas klesala až na 20 obrázkov za sekundu, čo je už na absolútnej hranici hrateľnosti. Eurogamer vyzdvihol možnosť hrať hru mimo televíznej obrazovky, no dotykové a pohybové možnosti nie sú využité ani zďaleka naplno. Eurogamer zhodnotil, že tých 6 mesiacov navyše čakania proste nestálo za to.
{embed_video }