V živote som nevedel zniesť japonské animácie. Proste ten štýl kreslenia nemôžem vidieť. Avšak prídavok do série Might & Magic s podtitulom "Clash Of Heroes" ohúril gameplayom, vďaka ktorému som dokázal prehrýzť aj mnou nenávidený štýl. Koho zaujíma, ako to celé funguje v pohybe, nech len ďalej číta.
Princíp fungovania hry je jednoduchý. Máte bojisko rozdelené na 2 plochy. Jedna vaša, ďalšia horná je súperova. Počas svojho ťahu staviate jednotky do radov a stĺpcov pričom každý z nich má svoju úlohu. Tri a viac jednotiek v rade vytvorí po kole stenu ktorá zabráni strate života vášho hrdinu. Avšak naopak, vytvorenie stĺpca dokáže na vaše ďalšie kolo vyslať útok, ktorý zraní nepriateľovho hrdinu.
Samozrejme prehráva ten, ktorý stratí všetky životy. Okrem toho však hráč každé kolo dostane posily, takže niektoré bitky sa tak skorého konca nedočkajú. Okrem toho bude možné jednotlivé bitky dotvoriť kúzlami hrdinu alebo napríklad aj zoradením 4 rovnakých jednotiek za jednu veľkú jednotku. Výsledkom bude okamžitý a zosilnený útok. Po bitke dostane každý hrdina XP, vďaka ktorému rastie jeho úroveň a aj život. Okrem toho však dostanú XP aj vaše jednotky, ktorým sa zlepší obranný a útočný atribút.
Okrem toho CoH obsahuje aj krásnu grafiku. Síce som spomínal, že to absolútne nie je môj art štýl, avšak celkový dojem z hry je krásny aj vďaka všakovakým „nasvieteniam“ a poletovaniu prachu vo vetre. Okrem toho je treba pochváliť aj variáciu prostredia, ktorá je pre celkový dojem tiež jedným veľkým plusom.
Cítim sa ako keby som písal recenziu na Angry Birds – veľa muziky v malom obsahu. Clash of Heroes má skvelý gameplay, pekné spracovanie a minimálne 20 hodín zábavy. A to vďaka sidequestom, dialógom medzi postavami a multiplayeru, kde môžete ísť sami proti priateľovi alebo v tíme 2v2. Ak niekto hľadá hru, kde sa chce strategickým puzzle vyblázniť v bitkách a pomimo nich sa stať súčasťou detskej rozprávky, tak by mal nepochybne skúsiť Clash of Heroes. A to celé dotvorené skvelým orchestrálnym soundtrackom. Proste, "Yummy!".
|
atmosféra hratelnosť grafika dĺžka |
|
dlhé loady |
90% | |
ŽÁNER | Ťahová stratégia |
VÝROBCA | RPG |
VYDAVATEĽ NA SLOVENSKU |
UBISOFT / PLAYMAN |
HRU NA RECENZOVANIE POSKYTLA SPOLOČNOSŤ | |