Producent hry Battlefield Hardline Mike Glosecki sľubuje, že pri tejto hre nespravia takú chybu ako v prípade spackanej optimalizácie Battlefield 4. Stabilita bola totiž podľa jeho slov jeden z najkľúčovejších prvkov pri plánovaní tohto Battlefieldu, na ktorý sa chceli počas vývoja zamerať. Táto verzia nemá byť pritom žiadnym portom, ale hrou využívajúcou všetky dostupné vymoženosti tejto platformy ako grafiku, ovládanie alebo framerate. Mike dokonca o sebe tvrdí, že je hardcore PC hráč a PC považuje za najlepší herný systém.
Doteraz vydali dve bety, jednu počas E3 a druhú ako pre-launch betu, ktorá trvala do 2. februára 2015. Oba testy výraznou mierou pomohli k vylepšeniu herných mechaník, tak ako aj technickej stránky. Hra sa bude dať hrať na tak vysokom rozlíšení, aké podporuje vaša grafická karta a bude obsahovať podporu toho najlepšieho texture filteringu, kvality textúr a anti-aliasingu. Budeme si môcť upravovať field of view (FOV), hrať vo vyššom snímkovaní ako 60fps, či si dokonca zapojiť 3 monitory naraz. Plná podpora myši a klávesnice je úplnou samozrejmosťou. Battlefield Hardline vychádza 17. marca 2015 na PC, Xbox One a PlayStation 4.