Mať známu tvár pri prezentácii novej technológie, nie je žiadna novinka. Aj vďaka tomu touto novinkou, pravdepodobne, potešíme fanúšikov komediálneho seriálu Teória veľkého tresku, ktorý sleduje každodenný život Leonarda a jeho pár priateľov, všetko poväčšine vedeckých géniov, z ktorých najvýraznejší a najsvojskejší je Sheldon Cooper. Toho sa uchopil práve herec Jim Parsons, okrem iného, stvárňujúci aj hlavnú tvár novej reklamy spoločnosti Intel a ich technológie RealSense.
Tridsať sekundová reklama zobrazuje prednosti práve zmienenej technológie RealSense, ktorá umožňuje ovládať zariadenia len pomocou gestikulácie, prípadne aj využitím mimiky tváre. Taktiež dovolí skenovanie rôznych objektov v 3D alebo len dotykom zaostriť na určené miesto po zhotovení fotografie. Nemá zmysel sa rozpisovať, tu je video:
{embed_video }