Hernému štúdiu Naughty Dog sa v poslednom čase naozaj darí. Z ich dielní vychádzajú samé kvalitné tituly a tak nie je prekvapením, že hráči aj novinári túžia vedieť, aké má štúdio plány do budúcnosti. Kreatívny riaditeľ štúdia Naughty Dog, Neil Druckmann, v rozhovore pre stránku eurogamer.net trochu z budúcnosti štúdia prezradil a poodhalil tak rúšku tajomstva, ktoré doposiaľ zahaľovalo budúce projekty a smer, ktorým sa plánuje Naughty Dog vybrať.
Po vydaní hry The Last of Us a single-playerového DLC Left Behind sa rozhodlo vedenie štúdia dopriať svojim pracovníkom chvíľu odpočinku, nikto ale určite neplánuje zaspať na vavrínoch, a tak sa takmer vzápätí začali v Naughty Dog zamýšlať nad tým, čo bude nasledovať. Neil Druckmann v rozhovore povedal: „Práve sme ukončili práce na DLC Left Behind, ja a Bruce Straley sme na tejto hre pracovali takmer štyri roky, čiže si myslíme, že si môžeme dopriať chvíľu oddychu a dobiť baterky.“
Na otázky o budúcnosti štúdia odpovedal Druckmann: „Začali sme si lámať hlavy s pár nápadmi. Aby som pravdu povedal, niektoré sa týkajú pokračovania hry Last of Us a iné sa zameriavajú na možnosť úplne nového titulu. Potrebujeme iba nájsť to pravé, podobne ako sme to našli pri The Last of Us. Otázka, ktorú sme si kládli, znie – dokážeme ponúknuť hráčom príbeh, ktorý sa oplatí vypočuť bez toho, aby bol opakovaním už existujúcich hier? Ak nie, kde sa môžeme inšpirovať a nájsť niečo, čo pre nás bude výzvou a posunie schopnosti herných médií, čo sa týka rozprávania príbehov?"
{embed_video }
Na záver Neil Druckmann polemizoval o možnosti prenesenia The Last of Us na PlayStation 4. Štúdio má vraj obmedzené možnosti a tak sa ešte musia rozhodnúť, či sa portovanie The Last of Us na PS4 oplatí a či by to štúdio po pracovnej stránke zvládlo. The Last of Us prekonalo všetky rekordy hier vydaných exkluzívne pre PS3 a Sony bude určite chcieť z tejto značky vyťažiť čo najviac. Aj keď je pravda, že po úspechoch štúdia Naughty Dog asi kývne Sony na čokolvek, čo im Neil Druckmann odprezentuje.